Onko hölmöä 47-vuotiaana haaveilla vauvasta?
Ei ole siis vielä lapsia. Eikä kyllä miestäkään. Mutta jos nyt etsin ja parin vuoden seurustelun jälkeen hankitaan lapsi, ehtiikö?
Kommentit (187)
Vot haaveilla ja jos mies löytyy voi tärpätäkin mutta ei mitenkään varmaa sun iässä. Jotkut asiat pitää toteuttaa ajoissa.
No kyllä se on harvinaista saada tuossa iässä, ei kai mahdotonta kuitenkaan jos säännölliset menkat ja ovikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 ei ole mikään isoäiti ikä..
Aijaa, no minä olen isoäiti näin 48-vuotiaana ja ihan normi-ikäinen siihen hommaan. Tein lapset nuorena ja nyt syntyi pojalleni vauva. Isoäitiysikä on silloin kun lapsesi saa lapsen. Se ei ole sama kuin vanhuus.
Kaikki eivät halua olla mummoja nuorena.
48- vuotias ei ole enää nuori, jos tulisi 38- vuotiaana mummoksi niin sitten olisi. 48- vuotias on jo erittäin keski-ikäinen ihminen ja hyvinkin voi olla jo isoäiti. Ja monet ovatkin, jopa nykyaikana. Ei kai lasten tarvitse kysyä omalta äidiltään haluaako tämä tulla mummoksi??
Niin, ikääntyminen on hirveän yksilöllistä. Ei pidä kerätä ylipainoa ja saada nivelvaivoja. Ihminen säilyy nuorempana, jos elää terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on harvinaista saada tuossa iässä, ei kai mahdotonta kuitenkaan jos säännölliset menkat ja ovikset.
Vaikka olisi säännölliset menkat, munasarjat ovat jo tiensä päässä eikä ovulaatio ole juurikaan enää mahdollinen. Voit tarkastaa tämän faktan keneltä tahansa lääketieteen ammattilaiselta, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 ei ole mikään isoäiti ikä..
Aijaa, no minä olen isoäiti näin 48-vuotiaana ja ihan normi-ikäinen siihen hommaan. Tein lapset nuorena ja nyt syntyi pojalleni vauva. Isoäitiysikä on silloin kun lapsesi saa lapsen. Se ei ole sama kuin vanhuus.
Kaikki eivät halua olla mummoja nuorena.
48- vuotias ei ole enää nuori, jos tulisi 38- vuotiaana mummoksi niin sitten olisi. 48- vuotias on jo erittäin keski-ikäinen ihminen ja hyvinkin voi olla jo isoäiti. Ja monet ovatkin, jopa nykyaikana. Ei kai lasten tarvitse kysyä omalta äidiltään haluaako tämä tulla mummoksi??
Niin, ikääntyminen on hirveän yksilöllistä. Ei pidä kerätä ylipainoa ja sa
Okei, miten tämä faktaa liittyy mitenkään isoäidiksi tulemiseen? Pitääkö olla huonokuntoinen että saa tulla isoäidiksi? Hyväkuntoisen alle viisikymppisen naisen lasten pitää lykätä lapsentekoa siihen asti kunnes isoäiti on huonokuntoinen vai mikä vtu on logiikkasi?
Vierailija kirjoitti:
En siis halua mitään hedelmöityshoitoja enkä sitä vauvaa kenen kanssa tahansa tai heti kun alettu seurustella. Pitää ensin tutustua ja elää myös parisuhde-elämää ennen vauva-arkea. Eli toki ymmärrän että on vähän haasteellista mutta en ole halunnut näin isoon ratkaisuun rynnätä suin päin vaan harkita kunnolla ensin. siksi asia vielä suunnitteluasteella. t. Ap
Olet suunnitellut liian kauan. Oletkos käynyt tarkistuttamassa vaihdevuositilanteen? Kohdussa myoomia? Mulla löytyi eka jo 48-vuotiaana.
Se juna nyt meni vaan jo.
Aina kannattaa yrittää! Vauvat ovat ihania! Harmi että naiset ovat niin kiireisiä juuri kun lapsiasioihin pitäisi kiinnittää huomiota. Asiat tälläkin elämänalueella menee kummallisesti! Ehdottoman lapsikielteinen työkaverini löysi miehen 32 vuotiaana ja pyöräytti 3 lasta! Radikaalista tuli täysin muuntunut ihminen.
H
Mikä ettei kun värkeissä on varaa. Katso kuitenkin kumppaniksi viriilikaveri, vanhan maito on elttaantunutta.
Nainen syntyy muniensa kanssa ja joka kuukausi menettaa munia, kunnes jaljelle jaa muutama pilaantunut. Sitten ne loppuu kokonaan.
Miehen sittiot tehdaan aina tuoreltaan. Tosin vuosien selibaatti tekee vahingon niiden laadulle.
Biologia on tosi jannaa
Toivon, että kyseinen ap ei ikinä saanut sitä lasta. Vaikutti sen verran itsekkäältä ja hankalalta ihmiseltä, mitä ketjun alkupäätä lueskelin.
ON. Minä olen viisikymppisenä synnyttäneen lapsi. En itse samaa haluaisi omalle lapselle kokea kuin itse jouduin menemään lävitse. Äidistä muistan vain sen, että hän sairasteli koko ajan ja oli kärttynen minulle. Välimme jäivät viileiksi. Olin koulukiusattu 9 vuoden ajan koulumenestykseni sen mukaista jotenkin rämmin vain sen kaiken lävitse. Äiti kuoli ollessani parikymppinen.
Lapsen kanssa pitää jaksaa olla ohjata ja opettaa ettei lapsi aikuistuttua ole ihan tyhjän päällä, kuten minä olin.
En ottaisi eläimenpentuakaan vanhemmalla iällä joten miksi haluaisin lapsiakaan.
Voit aina mennä mukaan johonkin toimintaan lasten ym. hyväksi, mutta EI LAPSIA.
Joa lapsesta haaveilet, niin ei mitään parin vuoden seurusteluja enää sinun iässäsi. Kuukautiset loppuvat odotellessa. Heti vaan tänä kesänä toimeksi jonkun kanssa, meni parisuhde sitten syteen tai saveen. Hyvällä tuurilla voit onnistua.
Olisiko vauva tullakaseen jo on tullakseen. Jos se on sun korteissa niin ei sitä koskaan tiedä. Unelmoida voi aina mutta pitää toki varautua että tämä unelma ei toteudu. T. Nainen 42v ja sama unelma.
Jos onnistuisi, olisit noin 70 kun lapsi täyttää 20. Isolla mahdollisuudella kuolla kupsahtaa ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen. Voisitte vähän ajatella sitä jälkeläisenkin etua eikä omaa itsekästä kunmähaluun.
Vierailija kirjoitti:
Ainut sauma on mennä hedelmöityshoitoihin ulkomaille ja sekin on erittäin pieni mahdollisuus. Mutta jos sen kortin haluaa katsoa, niin sinne on mentävä NYT.
Kyllä lahjamunasoluilla tulee vauva siinä missä nuoremmillekin. En tiedä, tehdäänkö Suomessa mihin ikään saakka.
Omista munasoluista on vaikeampi.
Näyttää ne maaseudun lihavat huonohampaiset ymmärtävän biologiaa paljon paremmin kuin sinä, vtun urpo.