näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
Oliko keväällä tekemäni ratkaisu oikeansuuntainen?
Huolehdinko turhaan lasteni tulevaisuudesta? Pelkään niin kovin, että joutuvat samaan ryöpytykseen, jonka itse olen läpikäynyt.
Pysyvätkö lapseni terveinä?Kestääkö avioliittoni?Koska isäni ja äitini kuolevat,molemmilla syöpä.
Tutustunko kehenkään mieheen tänä kesänä? Pääsenkö koskaan ahdistuksesta/ muutunko ikinä?
Tuleeko vielä helteitä? Milloin?
Miltä parisuhteeni tulevaisuus näyttää?
Oioi, olisinpa minä kirkkaana näkyvä! Kerrohan miltä minun elämääni näyttää. Tuleekohan lapsi?
Tuleekohan oikea päätös raskaassa asiassa?
Kiitos.
Läheinen sukulainen menehtyi viikko sitten, miksi hän ei pyytänyt apua asunnon laittoon vaan eli kaiken sotkun keskellä yksin?
Milloin saan ensimmäisen lapsen?
Onko minulla toivoa sen suhteen että löydän "oman juttuni"?
Tarvitsen apua Sinulta!! Osaisitpa selkiyttää asian joka vaivaa minua.
Päädynkö yhteen miehen kanssa jonka kanssa meillä on ollut salassa suhde kolme vuotta ja jonka kanssa ollaan rakastettu yli puoli vuotta?Odotanko häntä niinkuin mun sydän käskee vai kaatuuko kaikki siihen että hän ei ikinä osaa lähteä huonosta suhteesta? Hän rakastaa mua ja minä häntä, saadaanko ikinä rakastaa toisiamme julkisesti?
Voi kun vastaisit.
Sinä tiedät, että tiedän ,mutta en tiedä lasteni kohtaloa,autatko..?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:30"]
miksi en saa kavereita?
[/quote]
etsit ystäviä vääristä paikoista ja yhteyksistä. Sinun kannattaisi aloittaa jokin uusi harrastus, sieltä löydät uusia ystäviä. Sinun tulee kääntää selkäsi menneisyyden ikäville kokemuksille. Olet vahva, et vain itse vielä tiedosta sitä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]
Oliko keväällä tekemäni ratkaisu oikeansuuntainen?
[/quote]
huomaan, että olet vieläkin epäröivä. Usko itseesi ja luota siihen, että teit oikean päätöksen. Paluuta entiseen ei ole.
miksi en saa kavereita?