näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
Näyttääkö tulevaisuuten valoisammalta kuin nyt? Tunnen olevani jumissa ja suurin epäonnistuja :(
Saavatko kaksi kaveriani toisensa muista osaouolista huolimatta?
Vuosien piina ihmissuhteissa. En tiedä mitä tehdä. Pääsenkö koskaan naimisiin?
Ottaako S minuun enää koskaan yhteyttä? Täytyykö minun pelätä?
Kannattaako minun jatkaa suhdetta vanhempaan mieheen johon olen hulluna? voiko suhteesta tulla jotain suurempaa?:)
Mitä minulle kuuluu ensi syksynä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:37"]Hei! Olen ollut ihastunut jo pitkän aikaa "kiellettyyn hedelmään", olemme vain ystäviä, mutta tunnen enemmän. Kaiken lisäksi olen varattu ja rakastan miestäni. Miehen kanssa ei ole kipinää toisin kuin sen ystävän. Mitä ihastukseni tuntee minua kohtaan? Ja mitä minun ja miehen suhteelle tulee käymään?
[/quote]
En ole näkijä
Mutta vastaan: unohda se toinen, tulee vaan ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Mitä asioita voit "nähdä" ja mitä et?
[/quote]
Tää on ehkä paras kysymys. Kun en itsekään tiedä sitä. Joidenkin kysymykset tulee niin jostakin että ykskaks olen itse suunnilleen paikanpäällä. Jotenki vaan tiedän.
Ap
Minä kysyn ihan vakavissani.Olen 56 ja elänyt toistakymmentä vuotta miehen kanssa,joka on monen viikonputken tuurijuoppo.Muuttuu heti pari paukkua ottaissaan ärhäkäksi kiukkupussiksi joka vaan suree itseään ja kierii siinä kun en onnistunut ja minusta olisi tullut vaikka mitä ja kun olen aliokersantti ja minä minä minä.........Seksiä meillä on joku kerta vuodessa,pari vuotta olin syvästi kiintynyt,rakastuin häneen pyörremyrskyisesti,nyt toistakymmentä vuotta olen joka päivä miettinyt,miten saisin erottua.En halua häntä fyysisesti,hän on haukkunut syyttä suotta vanhempani ja mollaa minua jatkuvasti kännissä,selvillä emme keskustele mistään.Ei ole väkivaltainen.Kaipaan vielä fiksua miessuhdetta....Näetkö mulle mitään vai jatkuuko tämä.Saanko lähdettyä vai puuttuuko esim.tyttäreni perhe tähän?Tyttäreni piti miehestä ja on ollut tyytyväinen aikanaan kun menimme yhteen,mutta kyllästyneet ovat jo hekin.Miehen oma tytär on isälleen läheinen mutta hänkin ihmettelee miten jaksan.
Tiedätkö olenko tavannut sen oikean rakkauden ja miten ongelmat voisi voittaa? Vai voiko?
Miten lapseni tulevat pärjäämään opinnoissaan?
Onko kaksimetrinen vaalea komistus the One?
Löydänkö vielä rakkauden ? Miten terveyteni käy, löydetäänkö oikeaa diagnoosia ? Entäpä työ, tuleeko muuttumaan ja vaihtuuko työnantaja ? Kiitos jo etukäteen <3
Saanko vielä joskus toisen lapsen?
Pysyykö perheemme koossa ja kasvaako se? Toteutuuko työhaaveeni?
Miten saan korjattua itseni ja itsetuntoni takaisin? Löydänkö enää uutta parisuhdetta?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:45"]Minä kysyn ihan vakavissani.Olen 56 ja elänyt toistakymmentä vuotta miehen kanssa,joka on monen viikonputken tuurijuoppo.Muuttuu heti pari paukkua ottaissaan ärhäkäksi kiukkupussiksi joka vaan suree itseään ja kierii siinä kun en onnistunut ja minusta olisi tullut vaikka mitä ja kun olen aliokersantti ja minä minä minä.........Seksiä meillä on joku kerta vuodessa,pari vuotta olin syvästi kiintynyt,rakastuin häneen pyörremyrskyisesti,nyt toistakymmentä vuotta olen joka päivä miettinyt,miten saisin erottua.En halua häntä fyysisesti,hän on haukkunut syyttä suotta vanhempani ja mollaa minua jatkuvasti kännissä,selvillä emme keskustele mistään.Ei ole väkivaltainen.Kaipaan vielä fiksua miessuhdetta....Näetkö mulle mitään vai jatkuuko tämä.Saanko lähdettyä vai puuttuuko esim.tyttäreni perhe tähän?Tyttäreni piti miehestä ja on ollut tyytyväinen aikanaan kun menimme yhteen,mutta kyllästyneet ovat jo hekin.Miehen oma tytär on isälleen läheinen mutta hänkin ihmettelee miten jaksan.
[/quote]
Näen että sulle tulee toinen joka pitää sua hyvänä ja todella hyvänä. Näen myös sen että tuskin lähdet. Lähde! Älä liikaa mieti. -näkijä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:20"]Saadaanko me vauva?
[/quote]
Vauva on teille tulossa 4 kk sisään olet raskaana :) - näkijä