näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
saammeko perhe elämämme kuntoon
Milloin löydän uuden tärkeän ihmisen elämääni?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:51"]
Tarvitsen apua Sinulta!! Osaisitpa selkiyttää asian joka vaivaa minua. Päädynkö yhteen miehen kanssa jonka kanssa meillä on ollut salassa suhde kolme vuotta ja jonka kanssa ollaan rakastettu yli puoli vuotta?Odotanko häntä niinkuin mun sydän käskee vai kaatuuko kaikki siihen että hän ei ikinä osaa lähteä huonosta suhteesta? Hän rakastaa mua ja minä häntä, saadaanko ikinä rakastaa toisiamme julkisesti? Voi kun vastaisit.
[/quote]
En näe teille yhteistä tulevaisuutta, valitettavasti. Näen, että joku vaaleahko mies on sinusta kiinnostunut. Tunnette jo toisenne etäisesti. Sinun kannattaisi unohtaa voimavarojasi tuhoava salasuhde ja keskittyä omaan hyvinvointiisi. Rehellisyys palkitaan vielä.
Entä meidän vastoinkäymiset? Helpottaako viimein? -M-
Kysyn terveydestäni. Onko rinnassani syöpä?
Sun pitäs vastata mulle tarvin sitä
Saadaanko toisemme J:n kanssa? Saadaanko yhteinen lapsi ja koti?
Suhdettamme raastaa silloin tällöin avomieheni kyvyttömyys antaa ja näyttää asioita: intohimoa, romantiikkaa, seksiä. Hän pystyy ilmaisemaan rakkautta, mutta seksuaalisten tunteiden näyttäminen on välillä vaikeaa. Hänellä on ne kaikki sydämessä, mutta hän ei saa niitä usein tuota ulospäin eikä näytettyä niitä minulle. Mieheni on tämän takia todella masentunut ja epävarma, ja minä ahdistunut ja epävarma. Onko parempaa tiedossa meidän väleihin, onko parempaa aikaa tulossa ja saavutammeko tasapainon välillemme, kun olemme niin eri "tasoilla" asian kanssa?
Ole kiltti ja kerro, kuinka kauan sunnilleen asuntomme myynti kestää ja joudummeko laskemaan hintaa paljon.
Minulla on kova vauvakuume, mutta mieheni ei halua lisää lapsia. Saanko vielä toisen lapsen?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:25"]Teenkö oikein hakiessani uutta työtä ja lykkäämällä tästä johtuen lapsen yritystä? Takana keskenmeno ja suuri suru tästä johtuen...
[/quote] siis mulle.. tarvin vastauksen, voitko auttaa
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:01"]
Milloin löydän uuden tärkeän ihmisen elämääni?
[/quote]
Löydät uuden rakkauden yllättävästä paikasta. Keskity omaan hyvinvointiisi, suosittelen sinulle jotain uutta liikuntaharrastusta. Energiatasosi tarvitsee buustausta. Kun olet energinen ja hyvinvoiva niin olemuksesi kutsuu rakkauden luokseen.
Ole kiltti ja kerro, saammeko lapsia? Olemme yrittäneet jo kohta 5 vuotta, aika raha ja voimavarat lopussa. Kaipuu on suuri :/
Näetkö minulle mitään muutosta elämääni?
Tuleeko teini-ikäinen e-lapseni pärjäämään uudessa koulussa.
Tuleeko minusta ja rakkauteni kohteesta ikinä perhettä ja pariskuntaa? Riittääkö hänen rakkautensa minua kohtaan?
Miten lasteni ja minun elämä jatkuu?
Miulla tuntuu olevan pallo elämässä ihan hukassa. En tunnu pärjäävän ja olen epävarma. Kuitenkin jo 32, naimisissa ja 2 yhteistä pientä lasta. Työkuviotkin mietityttää, niistä olen ennen saanut voimaa, mutten enää tiedä, melkein ahdistaa palata töihin kunhan äitiysloma on ohi. Mikä neuvoksi?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:40"]
Tuleeko vielä helteitä? Milloin?
[/quote]
20. Kuluvaa kuuta alkaa kolmen viikon hellejakso. Minulla alkaa silloin kesäloma.