näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
No kerro jotakin :) tuleeko tyttö vai poika minulle, miten parisuhde , entä diskolle :) ?
Saanko miehen johon olen rakastunut. Samalla työpaikalla ollaan. Olen tapaillut yhtä toista miestä, hän on hyvä mies mutta ei herätä suuria tunteita. Tuntuu vain että pitäisi siirtyä eteenpäin eikä roikkua tässä.. Itse en ole tehnyt mitään asian eteen kun en uskalla :/
Muuttuuko työpaikalla ystävyydestä rakkaudeksi kehittynyt suhde elämänpituiseksi parisuhteeksi? Tahtooko mies sitä niinkuin minä tahdon?
Löydänkö koskaan itseäni ja omia vahvuuksiani, ja sitä kautta onnea ja luottamusta elämään? Tunnen olevani ihan pohjalla enkä siedä enää itseäni.
Miten käy ensi vuoden alkuun tarkoitetun elämänmuutoksen?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:07"]
Suhdettamme raastaa silloin tällöin avomieheni kyvyttömyys antaa ja näyttää asioita: intohimoa, romantiikkaa, seksiä. Hän pystyy ilmaisemaan rakkautta, mutta seksuaalisten tunteiden näyttäminen on välillä vaikeaa. Hänellä on ne kaikki sydämessä, mutta hän ei saa niitä usein tuota ulospäin eikä näytettyä niitä minulle. Mieheni on tämän takia todella masentunut ja epävarma, ja minä ahdistunut ja epävarma. Onko parempaa tiedossa meidän väleihin, onko parempaa aikaa tulossa ja saavutammeko tasapainon välillemme, kun olemme niin eri "tasoilla" asian kanssa?
[/quote]
Ole levollisin mielin, anna miehellesi aikaa. Painostamalla ja vaatimalla hän vetäytyy kuoreensa entistä enemmän. Keskittykää yhdessä johonkin mukavaan tekemiseen. Menkää vaeltamaan, pyöräilemään, nikkaroikaa, tehkää ruokaa yhdessä. Siinä muutamia esimerkkejä. Yhdessä tekeminen ja onnistuminen tuo luottamusta välillenne ja tunteiden ilmaisu helpottuu. Rentoutukaa yhdessä ilman seksiä.
Kuinka kauan työpaikkaromanssini vielä jatkuu? Hän kertoi minulle rakastavansa minua ja että olen ainoa nainen joka saa hänet onnelliseksi. Saammeko toisemme?
Ole kiltti vastaa
Haastava suhde miehen kanssa. Tuhoudunko tässä suhteessa vai olenko itse täysin väärässä? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?
Tuleeko mitaan tapahtumaan Mr Bishopin kanssa? Kannattako edes yrittaa?
Pääsenkö ikinä irti miehestä? Pelkään että kukaan muu ei ikinä enää kelpaa ja hän on varattu enkä tiedä voisiko ikinä jättää avovaimoaan jonka kanssa onneton parisuhde.
Paraneeko tyttäremme masennuksesta?
Todella haluaisin tietää onko vauvallani kaikki hyvin ja syntyykö hän terveenä , ja saako sisareni myös tulevan lapsensa terveenä..
Etenenkö mä tässä työssäni ja firman sisässä niinkuin haluaisin? Kuinka kauan näet mut vielä tuossa samassa yrityksessä tai tuossa samassa esimieshommassa? Onko joku mies kiinnostunut musta romanttisessa mielessä työpaikallani vai kuvittelenko vain
Tuhlaanko aikaani siihen mieheen jota rakastan niin että pakahdun? Jos meidän rakkaus päättyy niin miten näet että se päättyy? Vai näetkö yhteisen tulevaisuuden
Miksi mies kohtelee minua näin? Pitääkö minun vain lähteä? Selviänkö lapseni kanssa yksin.. Saanko enää koskasn kokea onnea kenenkään kanssa?
Saanko vielä lapsen? Nykyiset 5 ja 8, ja mieskin on vielä alle 35.
Onko meillä koiran kanssa vielä aikaa, se on jo yli 10.
Hei. Milloin tulen uudestaan raskaaksi?