näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
Kerro jotain tulevaisuudestani. Löydänkö sielunkumppanini? Saanko perheen? Kiitos. :)
Tulenko saamaan puolison tai lapsia?
Mitä näet minulle? :) suhteesta, lapsesta yms ...
Miten isäni pärjää? Olen huolissani hänen voinnistaan ja jaksamisestaan...
Olen ollut 14 vuotta mieheni kanssa ja lopen kyllästynyt yhdessä elämiseen vaikka hän ns- hyvä mies onkin. Alkaa tuntua että haluaisin erota, meillä on yksi kouluikäinen lapsi. Olen rakastunut toiseen mutta en halua yhteistä elämää hänen tai kenenkään muun kanssa. Haluaisin asua loppuikäni yksin, olen herännyt näistä parisuhdeharhoista enkä aio enää sitoutua yhteen ihmiseen. Tulenko eroamaan tänä tai ensi vuonna vai onko tämä joku neljänkympinkriisi? T: Nainen, 42
Tuleeko meille vauva maaliskuussa? :)
Olen tavannut unelmieni miehen, mutta suhde muuttuisi kaukosuhteeksi muutaman kk päästä, mies siis amerikkalainen. Tilanne stressaa, sillä kaukosuhdetta en haluaisi, mutten myöskään jättää toista tänne, kun viimeinkin, miltei 10v etsinnän jälkeen on löytynyt semmoinen jonka kanssa klikkaa. Onkohan tämä tuhoon tuomittu jo alusta asti? Vai olisiko meillä mahdollisuus olla onnellisia yhdessä?
Tulenko saamaan töitä omalta alalta? Entä miten viihdyn uudessa kodissa?
Kiitos vastauksesta,toivon että pystyn lähtemään enkä antaisi liikaa säälille sijaa.
Näetkö mulle, että saanko vielä neljännen lapsen vai jääkö lapsiluku kolmeen? Kiiyos.
Toivoo äitimammanen
Tulenko näiden kaikkien pielleen menneiden "säätöjen" jälkeen vielä löytämään sen minulle tarkoitetun miehen?
Miten terveydentilani laita on tulevaisuudessa? Miten asiat työpaikalla kehittyvät?
Löydänkö elämääni rakkauden? Tunnen polkevani paikallani...
Ei tainnut näkijä nähdä juuri kellekään...
Uskotko Jeesukseen Kristukseen?
Kääntyykö mun elämä ikinä hyväksi, kun tähän asti se on ollut pelkkää tuskaa?