näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
Onko Timo SE Mr ONE?
Saavutammeko me yhdessä rakkauden?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:09"]Löydänkö joskus vielä sielunkumppanin? Itse olen jo luopunut haaveesta, ei toista tällaista voi olla.
[/quote]
Annoit nyt itsestäsi jotain. Huomaatko?
Ap joka huomasi sinut :)
Onko mieheni ikuisesti katkera,joka asiasta?Jaksanko häntä enää vuosien päästä,vai sairastunko itse masennukseen? Rakastaako hän molempia lapsiamme?Miten saavuttaisin onnen ja rauhan?
Vieläkö lödän itselleni kumppanin, vai olenko lopun ikääni yksin?
Olen ihastunut ihan silmittömästi erääseen mieheen. Tuleeko meidän välille joskus jotain?
Onko tulevakin lapseni erityislapsi kuten esikoinen on? Meillä ei ole "vammaisuutta" suvussa joten olemme hämillämme jo tämän vanhemmankin lapsen tapauksesta.
Palautuvatko lapseni kaverisuhteet ennalleen vai jatkuuko yksinäisyys koko loppukesän?
Mitä asioita voit "nähdä" ja mitä et?
Toteutuuko unelmani ja jos, niin milloin?
Milloin ja missä tapaan seuraavan vakavasti otettavan miehen? Tuntomerkkejä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:07"].
[/quote]
Olenko raskaana?
Onko minulla enää mitään toivoa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:09"]Löydänkö joskus vielä sielunkumppanin? Itse olen jo luopunut haaveesta, ei toista tällaista voi olla. [/quote] Annoit nyt itsestäsi jotain. Huomaatko? Ap joka huomasi sinut :)
[/quote]
Taidan olla liian epähenkinen ymmärtääkseni, mutta tuntuu mukavalta että huomasit :) Ehkä vielä joskus törmään samankaltaiseen...
Hei! Olen ollut ihastunut jo pitkän aikaa "kiellettyyn hedelmään", olemme vain ystäviä, mutta tunnen enemmän. Kaiken lisäksi olen varattu ja rakastan miestäni. Miehen kanssa ei ole kipinää toisin kuin sen ystävän. Mitä ihastukseni tuntee minua kohtaan? Ja mitä minun ja miehen suhteelle tulee käymään?
Mitä minulle näkyy?
nainen, 42v.
HÖH, tyyppi taitaa olla kädetön
Voitanko koskaan loton pääpottia ja millonkohan tämä tapahtuu jos tapahtuu?