Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät

Vierailija
06.07.2015 |

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei 174 oo edes kovin lyhyt. Taitaa omassa päässä olla se este miksi ei kelpaa. T:oikeasti aivan _vitun_ lyhyt mies. Voi vittu kyllä mulle kelpais 174 pituus......

Vierailija
82/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:09"]

Ja minä haluan vähän korjata nyt tätä käsitystä, että lyhyt kelpaa jos on myös roteva ja lihaksikas ja treenattu... Mieheni on 175 cm, vatsakas ja karvainen, ei treenaa ja tykkään hänestä ihan sellaisenaan. Ei tarvitse "hyvitellä" mitään.

[/quote]

Minuakaan ei oikein kiinnosta lihakset tai rotevuus, pikemminkin hoikkuus ja mieluummin sitten vaikka vähän pehmeämpi kuin jäntevä ja liian lihaksikas. Tosin en nyt suoranaisesti sulje mitään pois kun ei koskaan tiedä kenen kanssa kemiat kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja väittää olevansa lyhyt, vaikka ei ole. Lyhyehkö, mutta normaalipituinen.

Aloittaja väittää olevansa kiltti ja mukava, mutta ei selvästikään ole. Kunhan yrittää ärsyttää kaikkia täällä saadakseen huomiota. Yhtä ärsyttäviä ovat varmasti hänen lähestymisyrityksensä baarissa.

Aloittaja väittää olevansa komea, mutta eiköhän sekin oma arvio mene pieleen kuten nuo muutkin.

Lopputupäätelmä: normipituinen, norminaamalla varustettu mies tulee ärsyttämään baarissa. Mikä naisia vaivaa kun eivät kiinnostu?

Vierailija
84/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta päivästä toiseen jankuttava ei kelpaa.

Vierailija
85/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamittasten pyydystäminen on turhaa... vähän niinkuin kalastettaessa

Vierailija
86/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap se ei oo se sun pituus se syy. Oot muuten ihan ulapalla vaan.

Vierailija
87/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituusjuttu "pelataan" sinkkumarkkinoilla heti ensiseurustelun aikoihin. Ekan poikakaverin pituudella ei ole väliä, mutta jos tulee poikaystävä numero 2 niin sitten alkaa se vertailu siihen edelliseen (jokin psykologinen juttu varmaan: ex oli 185, tämä vain 179, vaikka erosimme niin haluan edelleen 185 miehen). Pitkiä miehiä yleensä kunnioitetaan enemmän maailman menossa. Ja vanha juttu: jos ei tunne ihmistä ja tapaa ekan kerran niin siinä 10 s aikana arvioidaan tosi paljon ulkonäöllisesti. Mitä vanhemmaksi nainen tulee niin sitä enemmän ulkonäkö ei ole se suurin juttu vaan siinä haetaan sielua.

Vierailija
88/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:51"]Ap vaikuttaa todella nihkeältä persoonalta joka uskoo tietävänsä joka asiassa parhaiten. Miksi edes jankutat täällä kun ei muiden kokemukset tai neuvot kelpaa?

Yksi pariskunta löytyy minultakin esimerkiksi, nainen 153cm ja mies 162cm. Ei ole ikinä pistänyt miehen lyhyys millään tavalla silmään, sopivat täydellisesti toisilleen.
[/quote]
Mulla on sen verta kokemusta naisista ja naisen puutteesta joten tiedän nämä jutut. Se on pituus joka mättää. Säälittävät 174 ei riitä mihinkää.
ap
[/quote]
Taitaa johtua ihan sun asenteesta. Jos ajattelee, ettei kelpaa kenellekään, se näkyy ulospäin.
180cm nainen

Vierailija
89/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset ei ikinä valitse lyhyitä miehiä!!1!"

---> naiset kertovat lyhyistä miehistään

"valehtelette!! henry-setä sanoo niin!!" 

joopa joo... miksikähän ne naiset eivät sinusta syty, mietitäänpä kaikki vähän aikaa yhdessä. 

Vierailija
90/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]

Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa? ap

[/quote]

Siksi koska iskureplasi ovat huonoja ja epätoivosi paistaa pitkälle. Usko, jo pituudellasi ei ole väliä. Mulla on ollut sua lyhyempi poikkis.

[/quote]

Eikä naisen rumuudella ole väliä, koska minulla on ollut rumia kumppaneita. Naisen ylipainolla tai lasten lukumäärälläkään ei ole väliä, koska tiedän monta lihavaa yh:ta, joilla on uudet kumppanit. Oikeastaan millään ei taida olla mitään väliä, koska aina löytyy muutama tapaus, joiden perusteella voidaan väittää, että juuri sillä asialla ei olisi merkitystä. Kaikki ovat samalla viivalla, niin Channing Tatum kuin työtön tappi Kontulastakin.

Vierailija
91/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa painaa alle 60kg muuten myös lyhyet käy. Pituudella ei oo mitään merkitystä. Toki oon itekin lyhyt.

Vierailija
92/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies, joka ei kelpaa naisille, on joko ruma, juntti tai kusipää. Tai combo näistä. Muuten kelpaisi kyllä ainakin jollekin, jossain vaiheessa.

Vierailija
93/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ap:ta neljä senttiä pitempi, enkä kyllä ole pitänyt omaa miestä lyhyenä. Itse en ole koskaan ihastunut lyhyeen mieheen (olen itse 164cm) enkä tiedä miksi. En vain ole. Sorry. 

Vierailija
94/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas pitkät miehet on oksettavia, sellaset yli 190 cm kukkakepit, jotka huojuu tuulessa.

Vierailija
95/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:44"]

Jep jep. Lapsen isä on alle 170cm. Avioeron jälkeen olin toisen yhtä lyhyen kanssa.

[/quote]

Lisään että olen 163cm. En halua mitään hujoppia miestä.

Vierailija
96/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri on n 160 cm pitkä.

lisäksi on tällä hetkellä puoliksi kalju ja ylipainoinen.

firman bileissä arvosteli humalassa työkavereita, jotka olivat vain ystävällisiä hänelle, töissä hyvä henki.

lähti kilpailijalle muutama vuosi sitten, nyt sai yt.ssä kenkää.

eli on lyhyt, puoliksi kalju, ylipainoinen, sovinistinen, työtön, asuu vuokra-asunnossa, ei omista käytännössä yhtään mitään ja ihmettelee sinkkuuttaan. Sopii ihmetellä.

työttömyydelle ei voi mitään mutta pikkasen voi miettiä tekiskö toisin kun naisia ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
97/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:45"]

Lyhyt mies, joka ei kelpaa naisille, on joko ruma, juntti tai kusipää. Tai combo näistä. Muuten kelpaisi kyllä ainakin jollekin, jossain vaiheessa.

[/quote]

Tai sitten ujo. Minä tunnen yhden lyhyen miehen, joka on tosi mukava, statusta ja rahaakin jonkin verran löytyy, ulkonäöltä niin kropalta kuin naamalta varsin ok, mutta eipä löydy naisia kun on kauhean ujo.

Vierailija
98/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:57"]

Mun entinen työkaveri on n 160 cm pitkä.

lisäksi on tällä hetkellä puoliksi kalju ja ylipainoinen.

firman bileissä arvosteli humalassa työkavereita, jotka olivat vain ystävällisiä hänelle, töissä hyvä henki.

lähti kilpailijalle muutama vuosi sitten, nyt sai yt.ssä kenkää.

eli on lyhyt, puoliksi kalju, ylipainoinen, sovinistinen, työtön, asuu vuokra-asunnossa, ei omista käytännössä yhtään mitään ja ihmettelee sinkkuuttaan. Sopii ihmetellä.

työttömyydelle ei voi mitään mutta pikkasen voi miettiä tekiskö toisin kun naisia ei kiinnosta yhtään.

[/quote]

Niin just tekis toisin, eli olisi vaan suosiolla pidempi. Helppoa!

Vierailija
99/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mua 20cm pitempi jo, hyvin kelpaisit mulle ja olisit mielestäni jopa pitkä. T:nainen 153cm

Vierailija
100/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan vähän sama kuin miehille yli 70kg naiset, joilla ei on riipputissit ja ruma naama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme