Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät

Vierailija
06.07.2015 |

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lyhyt ja siro neito ja patuille vaikka pitkiä ja rotevia sitten. T: Pitkä mies

Vierailija
122/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 173 pitkä ja ollu joskus itteäni päätä lyhyemmän miehen kanssa. Niin ja ero oli aika silmiinpistävä kun laitoin vielä 12 cm korkkarit jalkaan... ei haitannut minua pituus ero. Mies oli musta tosi miehekäs ja seksikäs, mutta mies ei kestänyt sitä että olin pidempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pyhä Henri tietää, älkää lompakkoloiset inttäkö vastaan vaan alistukaa.

Vierailija
124/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua olla se, jonka kainaloon tullaan turvaan. Mutta lyhyille miehille on ihan varmasti omat ottajansa, ne lyhyet naiset. - ja miehet.

Vierailija
125/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:42"]http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.
[/quote]

Henry Laasanen ei ole kelvannut naisille. Eikö nämä kaikki sen jutut kumpua siitä?

Vierailija
126/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:28"]pituusjuttu "pelataan" sinkkumarkkinoilla heti ensiseurustelun aikoihin. Ekan poikakaverin pituudella ei ole väliä, mutta jos tulee poikaystävä numero 2 niin sitten alkaa se vertailu siihen edelliseen (jokin psykologinen juttu varmaan: ex oli 185, tämä vain 179, vaikka erosimme niin haluan edelleen 185 miehen). Pitkiä miehiä yleensä kunnioitetaan enemmän maailman menossa. Ja vanha juttu: jos ei tunne ihmistä ja tapaa ekan kerran niin siinä 10 s aikana arvioidaan tosi paljon ulkonäöllisesti. Mitä vanhemmaksi nainen tulee niin sitä enemmän ulkonäkö ei ole se suurin juttu vaan siinä haetaan sielua.
[/quote]

Väärin.

Vierailija
127/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuo 170cm kelpaisi vaikka heti. Itsellänikään ole mittaa kuin rapiat 154cm.. kyllä sulla toivoa vielä on, usko pois ;)

Vierailija
128/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:33"]Henry Laasanen ei ole kelvannut naisille. Eikö nämä kaikki sen jutut kumpua siitä?

[/quote]Eikös St. Henryäkin lopulta onnistanut?

Vierailija
129/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet on hauskan näköisiä! :D Ne on vähän kuin oikeita miehiä, mutta lyhyitä. Niinku ylivanhentuneita lapsia tms. XD En pystyis ottaa vakavasti miesystävänä.

Vierailija
130/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm ei mielestäni ole lyhyt. Mieheni on 170cm ja se on just hyvä, mitään kukkakeppiä haluiskaan. Itse olen 157cm, joten eipä hirveästi ole "lyhyitä" miehiä tullut vastaan :D

Vierailija
131/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä väittänyt että lyhyt mies kalpaisi! Enkä väitä. Ei kelpaa. Minimi 185 cm. Onneksi sellaisia on jo hieman etelämpänä Euroopassa.

Vierailija
132/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika lyhyt nainen. 158 cm. Joten lyhyempikin mies käy. Tänään tosiaan mietin bussissa kun tuli katseltua bussissa kadulle käveleviä ihmisiä et aika moni lyhyempi mies näytti agressiiviselta.. Myös mitä joskus portsarin kanssa on bile iltana puhuttu niin sanonut myös vuosien kokemuksella että lyhyet miehet on yleensä väkivaltaisimpia ja tulee hattuilee..

Vierailija
133/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:34"]

Tääkin on ihan biologinen juttu. Nainen haluaa miehen jonka geenit edesauttavat lapsista tulevan voimakkaita ja elinvoimaisia. Joku hintelä 160cm tuulen raiskaama rantakaisla ei sitä ole ellei hän omaa huomattavia älyllisiä ominaisuuksia.

[/quote]

Onneksi nykyään on käsiaseita. Käsiaseet antoivat naiselle äänioikeudet ja lapsille lapsuuden. Ennen sitä naiset ja lapset olivat miesten riistomaata joita raiskattiin ja tapettiin armotta. 

Käsiaseiden kehityttyä myös tasa-arvo ymmärrettiin siten kuten se nykyään ymmärretään. Tarvitaan vain liipasin ja sopiva tähtäys. Lapsikin osaa sen. 

Mies ei ole ollut enää pitkään voimakkain tällä planeetalla. Suuri kiitos käsiaseille.

Tuulen raiskaama vinkuheinäkin voi ampua kymmenen kaksimetristä alfaukkoa ojaan koska vain ja ihan missä vain. Sen jälkeen hän voi kusta näiden ruumiiden päälle, kuten valkoiset tekivät sisällissodassa punaisille.

Vierailija
134/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]

Oon huomannut saman 170cm miehenä. Ei auta urheilullisuus, koulutus ja työssäkäynti

[/quote]

Yritä iskeä vähän rumempia naisia. Nyt on rima liian korkealla.

[/quote]

No ei kiinnosta mikään langanlaiha narkkari tai 50v pubipirkko. Muuten oon iskenyt aika lailla eri kokoisia ja näköisiä naisia

[/quote]

Kelpaisko perusnätti, tiimalasivartaloinen brunette, 162 cm?

[/quote]

Miks tää saanut alapeukkuja?

Vierailija
135/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]Miksi lyhyen miehen pitäis kelvata kun teillekään ei kelpaa ruma nainen?
[/quote] Juuri näin. Olen tavisnainen, keski-ikäinen, normikroppainen. 160 cm. Monet lyhyemmät miehet ovat kommentoineet etsivänsä nuorempaa ja kauniimpaa seuralaista. Koska kaikilla on liian kovat odotukset itseensä nähden, eipä ole ihme, että Suomessa on Euroopan eniten sinkkuja.

Vierailija
136/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:05"]

Tää on varmaan vähän sama kuin miehille yli 70kg naiset, joilla ei on riipputissit ja ruma naama.

[/quote]

Tavallaan. Mutta miehillä naisen kasvot ja ylipaino ovat ne oleellisimmat kriteerit, siinä missä naisilla niihin lasketaan miehen koulutus, työllisyys ja ammatti, peniksen koko, lihaksikkuus ja/tai ylipaino, sosiaaliset taidot ja piirit, huumorintaju, itsetunto, varallisuus, empaattisuus jne. Mutta jotenkin naisista on aina niin kovin loogista tarjota noita miesten muutamaa vaatimusta verrokiksi, kun tulee puhe naisten vaatimuksista. Vaatimusten kokonaiskuva on kuitenkin aivan erilainen. 

Vierailija
137/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]

Oon huomannut saman 170cm miehenä. Ei auta urheilullisuus, koulutus ja työssäkäynti

[/quote]

Huomasin sen jo lapsena. Myöhemmin murrosikäisenä olin huolissani. Armeijaan mennessä tajusin jo ettei kannata edes mennä aukkiin tai rukkiin aivan turhaa päteä, jos ei pituutta löydy. Samasta syystä pistin koulunkin poikki ja aloitin urani sosiaalitapauksena.

Sosiaalitapaukset syövät mielialalääkkeitä ja vetävät reippaasti alkoholia ja kun huumeita jostain saavat niin niitä vasta vedetäänkin.

Käteenkin vedetään. Naiset voivat haistaa pitkän vitun mun puolesta.

-Olisin ollut kunnon mies

[/quote]

Naisten vaatimustasot ovat nykyään niin korkealla. Siksi niin moni mies syrjäytyy jo nuorena ja alkoholista saa paremman tyydytyksen kuin seksistä. 

Kännissä on vain enemmän tavoitetta kuin pillussa. Pillu ei täytä elämää kuten viina. Moni mies oppii sen liian nuorena. Yleensä se opitaan ensimmäisen tai toisen lapsen aikana noin 30-50 vuotiaana. 

Nyt miehet oppivat jo raakileina sen että pillun vuoksi on ihan turha tehdä töitä tai urotekoja. Onneksi on viina.

Vierailija
138/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]Miksi lyhyen miehen pitäis kelvata kun teillekään ei kelpaa ruma nainen? [/quote] Juuri näin. Olen tavisnainen, keski-ikäinen, normikroppainen. 160 cm. Monet lyhyemmät miehet ovat kommentoineet etsivänsä nuorempaa ja kauniimpaa seuralaista. Koska kaikilla on liian kovat odotukset itseensä nähden, eipä ole ihme, että Suomessa on Euroopan eniten sinkkuja.

[/quote]

Tarkoitatko normikropalla oikeasti normaalipainon rajoissa olevaa kroppaa vai "uutta normaalia".. Ettei itselläsi vain olisi liian kovat odotukset itseensä nähden? Laske itse rimaa sisko.

Vierailija
139/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle ainakin kelpaa koska olen itsekin lyhyt ja eniten mulle merkkaa luonne...

Vierailija
140/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:57"]

Onneksi nykyään on käsiaseita. Käsiaseet antoivat naiselle äänioikeudet ja lapsille lapsuuden. Ennen sitä naiset ja lapset olivat miesten riistomaata joita raiskattiin ja tapettiin armotta. 

Käsiaseiden kehityttyä myös tasa-arvo ymmärrettiin siten kuten se nykyään ymmärretään. Tarvitaan vain liipasin ja sopiva tähtäys. Lapsikin osaa sen. 

Mies ei ole ollut enää pitkään voimakkain tällä planeetalla. Suuri kiitos käsiaseille.

Tuulen raiskaama vinkuheinäkin voi ampua kymmenen kaksimetristä alfaukkoa ojaan koska vain ja ihan missä vain. Sen jälkeen hän voi kusta näiden ruumiiden päälle, kuten valkoiset tekivät sisällissodassa punaisille.

[/quote]

Anteeksi nyt vain mutta Suomessa naisilla on ollut aina äänioikeus ja lapsilla on ollut aina päivähoito. Siksi Suomi muistetaan Euroopan historiassa sivistyksen kehtona, jossa lapset saivat olla lapsia. Meillähän naiset kävivät töissä jo ennenkuin muualla alettiin keskustella asiasta. 

Esimerkiksi Arabiassa ja Afrikassa naiset ovat vieläkin kotona ja heillä ei ole äänioikeutta. Suomessa ei myöskään ole koskaan ollut käsiaseet laillisia, kuten vaikkapa Amerikassa jossa rullarevolverit tappoivat yli puolet kansasta vuosina 1800-1900. Siksi ne kiellettin sieläkin kunnes automaattiaset tulivat markkinoille toisen maailmansodan aikaan. 

Kävisit vähän kouluja ennenkuin tulet tänne pätemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä