lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.
Kommentit (148)
Ite en vois kuvitellakaan miestä joka on mua alle 10cm pidempi. Niin se vaan menee, valitettavasti
Ongelmana lienee osaltaan se, että näille ruikuttajille ei kelpaa lyhyt nainen, vaan pitäisi saada se 180-senttinen missi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"]
Ongelmana lienee osaltaan se, että näille ruikuttajille ei kelpaa lyhyt nainen, vaan pitäisi saada se 180-senttinen missi.
[/quote]
Voi tsiisus miten harhainen väittämä. Naisen pituudella ei todellakaan ole samalla tavalla merkitystä kuin miehen pituudella.
[/quote]
Ei ole. Naiset joita oon lähestynyt, ovat olleet arviolta 145-185cm ja 40-100kg. Suurin osa normaalipainoisia mutta joukkoon mahtuu myös laihoja, lihaksikkaita ja lihavia
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Ei ole. Naiset joita oon lähestynyt, ovat olleet arviolta 145-185cm ja 40-100kg. Suurin osa normaalipainoisia mutta joukkoon mahtuu myös laihoja, lihaksikkaita ja lihavia
[/quote]
No sitten ongelmasi ei TODELLAKAAN ole pituutesi vaan vika on jossain muualla. 145-165-senttiselle et nimittäin todellakaan ole lyhyt, vaan vähintäänkin keskimittainen, pienimmille jopa pitkä. T. Nainen 159 cm
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:37"]
[/quote]
Voi tsiisus miten harhainen väittämä. Naisen pituudella ei todellakaan ole samalla tavalla merkitystä kuin miehen pituudella.
[/quote]
Ai ei ole naisen pituudella merkitystä? Tässä lainaus tuolta turn offeja naisissa -ketjusta:
VIERAILIJA 6.7. klo 19:01134/165
Rehellisesti sanottuna: liiallinen pituus (yli 175 cm), pieni leuka, pienet rinnat, kystät
Olen 171 cm pitkä mies ja en ole ikinä kuullut kommentteja pituudestani ja ihmiset ovat silti kiinnostuneet musta. Laasasen kuuluttamaa statustakaan ei näin puolisyrjäytyneenä opiskelijana oikein löydy, jännä silti, ettei se ole haitannut.
Luultavasti ongelma on enemmänkin siinä että sellaiset naiset kenelle se lyhyt mies kelpaisi eivät ole koskaan sinkkuna, vaan viedään käsistä.