Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät

Vierailija
06.07.2015 |

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on säälittävä vänkkääjä jolta puuttuu käytöstavat joilla nainen hurmataan. Toki pitempään parisuhteeseen tarvitaan muutakin. Tarkista asenteesi ja katso peiliin, negatiivinen elämänasenne ei tee susta viehättävää naisten silmissä. Mä väitän että vika on luonteessa tai käytöstavoissa- tai rima asetettu liian korkealle.

Vierailija
42/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:45"]Höpö höpö. Mun mies on sua lyhyempi ja hyvin kelpaa! [/quote] Joopajoo. Niin te naiset väitätte. Mä uskon henry laasasta enemmin kun valehtelevia naikkosia.

[/quote]

Kannattaa uskoa jotain mutuilevaa urpoa mieluummin kuin omista todellisista kokemuksistaan puhuvia ihmisiä. Molemmat miehet joista olen elämäni aikana yhtään enemmän kiinnostunut on olleet lyhyitä, veikkaan jotain 170-senttisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:45"]Höpö höpö. Mun mies on sua lyhyempi ja hyvin kelpaa! [/quote] Joopajoo. Niin te naiset väitätte. Mä uskon henry laasasta enemmin kun valehtelevia naikkosia.

[/quote]

Kannattaa uskoa jotain mutuilevaa urpoa mieluummin kuin omista todellisista kokemuksistaan puhuvia ihmisiä. Molemmat miehet joista olen elämäni aikana yhtään enemmän kiinnostunut on olleet lyhyitä, veikkaan jotain 170-senttisiä.

[/quote]

Ei pituus ole suinkaan ainoa parinvalintaan vaikuttava tekijä. Kun miehistä karsitaan lyhyehköjä huonommat yksilöt; narkkarit, juopot, syrjäytyneet, työttömät, persaukiset yms, niin kaikille naisille ei riitä pitkiä miehiä. Siksi ne naiset, jotka eivät ole nokkimisjärjestyksessä ylimpinä, joutuvat tyytymään lyhyehköihin miehiin. Onneksi näin on.

Vierailija
44/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mulle ainakaan kelpaa joku 160 cm. Mut 174 on ihan hyvä pituus.

Vierailija
45/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 185cm harmaa hiirulainen, saat oikeasti vähemmän kuin 165cm ihminen, jolla on LUONNETTA ja oma TYYLI. Voin kertoo omasta kokemuksesta. En saa koskaan haukkuja pituudesta mut joskus joistain kasvojeni piirteistä tms.M25

Vierailija
46/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on vain pari miestä, jotka ovat yli 175 cm. Silti tänäkin kesänä olen ollut jo kaksissa häissä, ensi kesänä on yhdet häät, kolmeen perheeseen on tulossa perheenlisäystä. Ei minuakaan olisi olemassa, jos lyhyet miehet eivät kelpaisi kenellekään. Mutta se lienee fakta, että lyhyet itsesäälissä kieriskelevät miehet eivät kelpaa. Syy ei kuitenkaan silloin ole miehen pituus. 

Vierailija
47/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua lyhyempää miestä kuin mitä mä itse olen. Vaikka lyhyet miehet onkin söpöjä. Välillä ihan harmittaa se.. Pitkät miehetkin on kyllä tosi komeita. 

Vierailija
48/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"]

Ei pituus ole suinkaan ainoa parinvalintaan vaikuttava tekijä. Kun miehistä karsitaan lyhyehköjä huonommat yksilöt; narkkarit, juopot, syrjäytyneet, työttömät, persaukiset yms, niin kaikille naisille ei riitä pitkiä miehiä. Siksi ne naiset, jotka eivät ole nokkimisjärjestyksessä ylimpinä, joutuvat tyytymään lyhyehköihin miehiin. Onneksi näin on.

[/quote]Niin, kuuluuks teidän käsitteisiin joku pakkopariutuminen?

Tosielämässä kukaan ei joudu tyytymään mihinkään ellei tahdo. Tuosta yhtälöstä katoaa monia naisia, ja miehiäkin, jotka jättäytyvät vapaaehtoisesti tuon tuolileikin ulkopuolelle.

Vierailija
49/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole kyse siitä, että naiset automaattisesti etsisivät jotain pisintä miestä ja jos ei löydy, niin sitten rupeaisivat katselemaan lyhyempiä. Esimerkiksi itse en etsinyt minkäänlaista miestä, mutta sitten kohdalle sattui lyhyt ja hyvä tyyppi, jonka kanssa aloin seurustella. Ylipäätään itselleni ei ole koskaan ollut kovin tärkeää kumppanin pituus, en juurikaan kiinnitä siihen huomiota.

Vierailija
50/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta 174cm mies on pitkä. t: 161cm nainen

Vierailija
51/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on ihan biologinen juttu. Nainen haluaa miehen jonka geenit edesauttavat lapsista tulevan voimakkaita ja elinvoimaisia. Joku hintelä 160cm tuulen raiskaama rantakaisla ei sitä ole ellei hän omaa huomattavia älyllisiä ominaisuuksia.

Vierailija
52/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole mitään väliä. Itse olen 166cm ja mieheni 169cm. Eli melko lyhyt siis. Mutta ei se koskaan ole mua haitannut, koska mies on roteva, mukava, fiksu ja hauska.

Vierailija
53/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhyet miehet ei kelpais, en olisi edes syntynyt. Hauska, komea tai fiksu kelpaa vaikka kenelle, pituudestaan riippumatta, toisin kuin joku jurottaja joka tekee pituudestaan kompleksin.

Vierailija
54/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm ei ole lyhyt. Taidat saada pakit ihan muista syistä.

Vierailija
55/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:28"]

Joo ei mulle ainakaan kelpaa joku 160 cm. Mut 174 on ihan hyvä pituus.

[/quote]

Mä olen 172cm ja haluisin et mies ois jopa yli 180cm, vähintään kuitenkin yli 172cm.

N22

Vierailija
56/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa?
ap

Vierailija
57/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pituus ja nimenomaan pitkä pituus on joillekin kyllä ihan kummallisen suuressa arvossa.

Minä menin yhteen sen 174-senttisen kivan mieheni kanssa jo 19-vuotiaana, jolloin kaiketi oli vielä hyvin tarjontaa ja kysyntää enkä mielestäni joutunut tyytymään mihinkään "jämälaariin" (järkky tapa ajatella muista ihmisistä muuten).

Jos oma alemmuuskompleksi saa koko ihmisestä ihan ääliön, ei ihme ettei löydy pysyvää seuraa, mutta se ei sitten varmaankaan johdu siitä oletetusta puutteellisesta pituudesta.

Vierailija
58/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:30"]

[/quote]Niin, kuuluuks teidän käsitteisiin joku pakkopariutuminen?

Tosielämässä kukaan ei joudu tyytymään mihinkään ellei tahdo. Tuosta yhtälöstä katoaa monia naisia, ja miehiäkin, jotka jättäytyvät vapaaehtoisesti tuon tuolileikin ulkopuolelle.

[/quote]

Meitä on moneen junaan, totta. Kuitenkin monilla on suuri halu jakaa elämä jonkun kanssa, ja vaikka miehen pituudella onkin paljon merkitystä, ei se kaikille ole täysin ylittämätön este parisuhteelle. Monille on, kaikille ei. Tätä asiaa on tutkittu, ja miehen pituus on suurimmalle osalle naisista merkittävä asia. Ja tarkennettuna vielä miehen pituus suhteessa naiseen. Suurin osa naisista haluaa miehen olevan vähintään itsensä pituinen, useimmat toivovat hänen olevan vielä hieman pidempikin. 

Vierailija
59/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]

Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa? ap

[/quote]

Sitä sun tosiaan kannattaa miettiä. Muhun nähden sä oot pitkä ja varmaan veikkaisin sut silmämääräisesti pidemmäksi kuin olet kun alhaalta päin katsoisin. Pakkeihin voi olla niin monia syitä että musta on outoa edes olettaa sen johtuvan pituudesta.

Vierailija
60/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silleen että sun asenne ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme