Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka aloititte alkuvuodesta "kesäksi kuntoon"-projektin

Vierailija
14.07.2015 |

oletteko nyt kesäkunnossa? Lähtikö kilot, kasvoiko lihakset vai lopahtiko into?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis kaikkia jotka alkoivat alkuvuodesta laihduttaa ja treenata päästäkseen kesäkuntoon, en mitään tiettyä dieettiä. t: ap

Vierailija
2/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna? En ole määrittänyt minä kesänä meinaan olla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna alkuvuodesta tietty. Täällä oli palsta täynnä laihdutusketjuja, missä he kaikki ovat nyt? Ap

Vierailija
4/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aloitus! Joo, mäki haluisin tietää pääsikö joku kesäkuntoon!

Vierailija
5/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut alkuvuodesta, vaan vasta joskus huhtikuussa ihan oikeasti aktivoiduin. Kymmenen kiloa on karissut, eli en ole enää ylipainoinen!!! Salilla olen käynyt ahkerasti, ja olen aika tyytyväinen tuloksiin. Valitettavasti en ihan yhtä tehokasta tahtia pysty jatkamaan enää loman jälkeen, toivottavasti en repsahda taas.

Vierailija
6/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vasta huhtikuussa, mutta noin 4kg sain painoa pois ja kunto kasvanut huimasti. Nyt harjoittelen juoksua, polvi ei vaan meinaa kestää :(

Vierailija
7/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Into lopahti :(

Vierailija
8/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ystävän sanojen mukaan kutistunut. Aloitin joskus keväällä juoksin ja reippaat kävelyt, mitä jatkan tietysti nyt keväällä. Vaakaa en omista. Tavoite oli kesäkunto siinä mielessä, että kehittyisin juoksijana ja juoksisin kesällä mahdollisimman paljon.

Vierailija
9/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:19"]Mä olen ystävän sanojen mukaan kutistunut. Aloitin joskus keväällä juoksin ja reippaat kävelyt, mitä jatkan tietysti nyt keväällä. Vaakaa en omista. Tavoite oli kesäkunto siinä mielessä, että kehittyisin juoksijana ja juoksisin kesällä mahdollisimman paljon.
[/quote]

Kesällä siis... auto correct...

Vierailija
10/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli porukalla vaan kinkkukilot on ja pysyy, syksyllä sit taas uus grillimakkara jumppa et on taas tilaa jouluks :D jos ees on.

Vierailija
11/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ja en huudellut projektistani täällä tai muuallakaan...

Vierailija
12/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1.2015 aloitin. Into ei ole lopahtanut. Jatkan vielä. Tämän aamun lukemilla tulos -28kg. Vielä muutama kilo pois. Olen tänä aikana pari pientä pätkää harjoitellut painonhallintaa. Mut olen tyytyväinen.

Vierailija
13/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin jo marraskuussa kesäkuntoon-projektin ja paino on pudonnut 75 kilosta 62 kiloon. Vyötäröstä on lähtenyt 13cm. Mun tavoite oli -10kg, mutta nyt uusi tavoitteeni on se, että loppuvuoteen mennessä on paino alettava vitosella ja pikkuisen jos kiinteytyisi niin olisi mukavaa. Olen kyllä kerrankin ihan helvetin ylpeä itsestäni.

Vierailija
14/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:20"]

Eli porukalla vaan kinkkukilot on ja pysyy, syksyllä sit taas uus grillimakkara jumppa et on taas tilaa jouluks :D jos ees on.

[/quote]

No niinpä. Toisaalta olen nytkin normaalipainon rajoissa, joten ei paniikkia asian suhteen. Pitää olla armollinen itselleen tässä töiden, kotitöiden ja lastenhoidon täyttämässä elämässä. Nyt mietinnässä on, joskos syksyn tullen reipastuisi. ;) Katsotaan...... 

t. into lopahti 

Vierailija
15/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä on ottanut lihaa/oon laihtunut, salipainot on tasaisen vähän noussut.

Vyötärö 69-> 66
Lantio 97-> 95
Reisi 58-> 57

Valitettavasti yläkropasta lähtee ekana. En oo varsinaisesti laihiksella ollut, aloittanut vaan liikunnan uudestaan ja halunnu vähän timmimmän kropan.

Vierailija
16/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa olen harrastanut aina ihan ilokseni, en laihduttaakseni. Ehkä olen lisännyt kuitenkin tehoja tämän vuoden puolella. Olen tämän vuoden puolella yrittänyt diettailla silloin tällöin ja paino onkin tippunut 75->68. Eli ei kovin lujaa tahtia, mutta parempi kilo kuussa miinusta kuin plussaa. Vielä vois 4-8 kiloa lähteä.

Vierailija
17/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi on kehdannut myöntää, että into lopahti :)

Vierailija
18/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sain sen 5 kg pois ja tavoite piti. Oikeastaan mulla ei ollut nimikkeenä "kesäkuntoon" vaan painon saaminen samaan mitä pari vuotta sitten. 

Vierailija
19/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 10kg mutta vielä olis 20 jäljellä. Noh onhan se kesä ensivuonnakin

Vierailija
20/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 10 kiloa ja sitten into lopahti pariksi kuukaudeksi. Tosin paino ei enää noussu ja nyt aloitin taas laihduttamisen , tavoitteena 10 kiloa lisää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi