lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:11"]
Varmasti löytyy. Ei ujous estä kumppanin saantia, kusipäisyys sen sijaan estää.
[/quote]
Nyt on jo vähän paksua tekstiä, jopa naisen kirjoittamaksi. Etkö ole kuullut siitä että naiset tykkäävät "pahoista pojista". Etkö tunne yhtään kusipäistä miestä, joka kaataa naisen joka kerta kun menee baariin?
Kusipäät saavat seksiä ja parisuhteen, ujot eivät. Jos ujo mies on saanut naisen, on hän joutunut jollain tapaa voittamaan ujoutensa.
Fakta on, että 174-senttinen mies ei ole lyhyt vaan keskipituinen.
"Vuonna 2013 Kansallisen (Finriski 2012) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 cm ja naisten 164 cm."
"Aikuisten naisten maailmanlaajuinen keskipituus on 154 senttimetriä ja miesten 166 senttimetriä."
Hiton rasittavia Napoleon-komplekseineen. Bodatut VIELÄ pahempia! Ei kiitos!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"]
Ongelmana lienee osaltaan se, että näille ruikuttajille ei kelpaa lyhyt nainen, vaan pitäisi saada se 180-senttinen missi.
[/quote]
Jos on hyvä sydän niin minusta silloin miehen pitäisi saada kenet haluaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:03"]
Miten ihmeessä sitten on niin helkutisti mua lyhyempiä miehiä jotka naimisissa. Justt kaupan kassajonossa oli päätälyhyempi mies vaimonsa kanssa. Jos olet sos kömpelö niin naiset ei tykkää.
[/quote]
Jos osaa hymyillä aina noin viiden sekunnin välein ja nyökytellä uskottavasti päätään niin voi vaikka miettiä mitä jos lettuihin sotkisi sekaan maapähkinöitä. Ei vaadita hirveästi sosiaalisia taitoja. Pärjää ihan hyvin elekielellä. Muutenhan puhevammaiset eivät saisi koskaan kumppaneita.
174cm mieheltä ei ole selitys mihinkään.
Aviomieheni on 170cm ja minä olen 172cm.
En tarvitse ikinä korkkareita, ihanaa! :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:27"]
Ite en vois kuvitellakaan miestä joka on mua alle 10cm pidempi. Niin se vaan menee, valitettavasti
[/quote]
Periaatteessa et ole tavannut minua eli täydellistä miestä sitä oikeaa juuri sinulle. Minut nähdessäsi lankeat polvillesi ja ojennat vasempaan käteeni pikaarin ja oikeaan kamelin talutushihnan. Sitten marssimme alttarille jossa vanhempani heittelevät päällemme boonuksen kukkia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Nyt on jo vähän paksua tekstiä, jopa naisen kirjoittamaksi. Etkö ole kuullut siitä että naiset tykkäävät "pahoista pojista". Etkö tunne yhtään kusipäistä miestä, joka kaataa naisen joka kerta kun menee baariin?
Kusipäät saavat seksiä ja parisuhteen, ujot eivät. Jos ujo mies on saanut naisen, on hän joutunut jollain tapaa voittamaan ujoutensa.
[/quote]
Ai naiset tykkää pahoista pojista? Ketkä naiset, kun en tunne yhtäkään sellaista?
Itse en ole koskaan viehättynyt kusipäistä, enkä kyllä lyhyistäkään miehistä. Ensimmäinen on itsesuojelua, jälkimmäinen jotain muuta. En ymmärrä tällaista valitusta yhtään, sillä jokainen saa kuitenkin valita sellaisen kumppanin kuin itse tahtoo. En minäkään vedä hernettä nenään siksi, että en ole kauneuskriteerejä täyttävä unelma.
Niin, ja totta kai ujon pitää voittaa ujoutensa saadakseen sen, mitä haluaa. Miksi ei pitäisi?
Ei ole hirveästi vaadittu jos nainen kävelee enemmän polvet koukussa näyttäen miestään lyhyemmältä.
Olen minäkin joutunut käyttämään korkeapohjaisia kenkiä kun nainen oli niin pitkä. Sen lisäksi hän koukisti hieman polvia. Hameessa tai leveälahkeisissa housuissa on helppo koukistaa polvia siten ettei muut näe ja voi olla miestään lyhyempi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"]
Ongelmana lienee osaltaan se, että näille ruikuttajille ei kelpaa lyhyt nainen, vaan pitäisi saada se 180-senttinen missi.
[/quote]
Ei ole. Naiset joita oon lähestynyt, ovat olleet arviolta 145-185cm ja 40-100kg. Suurin osa normaalipainoisia mutta joukkoon mahtuu myös laihoja, lihaksikkaita ja lihavia
[/quote]
No sitten ongelmasi ei TODELLAKAAN ole pituutesi vaan vika on jossain muualla. 145-165-senttiselle et nimittäin todellakaan ole lyhyt, vaan vähintäänkin keskimittainen, pienimmille jopa pitkä. T. Nainen 159 cm
[/quote]
Ei se näin mene. Voi lyhytkin nainen haluta oikeasti pitkän miehen
Oma mieheni on 170cm + 21cm= 191cm
Minulla on valokuvia hänestä. Muutamalle kaverille näyttänyt kun ovat ihmetelleet mitä näen lyhyessä miehessäni. Heidän mielestään mieheni on liian tavallinen ja matala palkkainen minun tasoiselle naiselle ja koko ystäväpiirille. Mieheni ei pelkästään ole hyvä rakastaja vaan hänellä on jutsussa mustavyö. Eli todella kova tapaus kenelle tahansa. Siinä putoaa isokin mies ja kovaa putoaakin. Sen lisäksi miehelläni on myös iso kalu, jota muut eivät tiedä paitsi ne joille olen kuvaa näyttänyt.
Tunnen oloni todella epänaiselliseksi ja kömpelöksi itseäni lyhyemmän miehen kanssa, kun taas pitkän miehen seurassa olo on naisellinen.
Tästä syystä en voisi seurustella lyhyemmän miehen kanssa. En voi sille fiilikselle mitään.
Itseäni lyhyempi eli alle 160-senttinen olisi kova paikka mulle, sen myönnän avoimesti, mutta oman mittaisesta ylöspäin kelpaisi oikein hyvin. 172 on jostain syystä mielestäni kaikista viehättävin miehen pituus, varsinkin jos on sopivasti sporttinen tapaus, semmoinen ketterä ja jäntevä.
Kaveripiiriini kuuluu 162-, 164- ja 165-senttiset miehet joista kaikki ovat löytäneet kauniit vaimot, yksi itseään pitemmän, muut lyhyemmät.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:01"]Ei oikeesti ole usein kiinni pituudesta. Pikemminkin lihasten yms. puutteesta. M25 166cm :)
[/quote] vai m27 vielähetken? ;)
Itse jouduin kerran vähän "huijatuksi" tilanteeseen minua varmaan ainakin 15 cm lyhyemmän miehen kanssa. Luuli että olin kiinnostunut kun asiakaspalvelutilanteessa olin hymyillyt ja ollut ystävällinen -tietenkin-, kuten kaikille. Seurustelin kuitenkin onnellisesti toisaalla enkä muutenkaan ollut lainkaan kiinnostunut tyypistä, vielä vähemmän sen keskustelutuokion jälkeen. Ei vain ollut millään tavalla kiinnostava tyyppi ja valitettavasti epätoivo kuulsi läpi, silloin myös tajusin että epätoivoisuus on ehdoton turn-off (vaikkei minulla vieläkään, jo kauan naimisissa olleena, ole kovinkaan paljon kokemusta deittailusta tai seurustelusta).
Niin että tämä ei ole mikään rohkaisupuhe ap:lle ja varmaan tahtomattani loukkaan häntä ja muita samassa tilanteessa olevia, mutta suosittelen että kannattaa laajentaa piirejään vaikka matkustelemalla, kaikkialla maailmassa naiset (eivätkä miehetkään) eivät ole yhtä pitkiä kuin Suomessa. Ties vaikka Se Oikea löytyisi heti ekalta reissulta. Kaikkea hyvää ja onnea etsintään :)
Et ole lyhyt, eiköhän tuo ole lähellä suomalaisen keskipituutta! Oma mieheni on saman mittainen, enkä pidä häntä lyhyenä. Tiedän paljon lyhyempiäkin perheellisiä miehiä monta. Mielipiteesi kaipaavat enemmän korjaamista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:33"]Et ole lyhyt, eiköhän tuo ole lähellä suomalaisen keskipituutta! Oma mieheni on saman mittainen, enkä pidä häntä lyhyenä. Tiedän paljon lyhyempiäkin perheellisiä miehiä monta. Mielipiteesi kaipaavat enemmän korjaamista.
[/quote]Siis suomslaisen MIEHEN
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:57"]
Mun entinen työkaveri on n 160 cm pitkä.
lisäksi on tällä hetkellä puoliksi kalju ja ylipainoinen.
firman bileissä arvosteli humalassa työkavereita, jotka olivat vain ystävällisiä hänelle, töissä hyvä henki.
lähti kilpailijalle muutama vuosi sitten, nyt sai yt.ssä kenkää.
eli on lyhyt, puoliksi kalju, ylipainoinen, sovinistinen, työtön, asuu vuokra-asunnossa, ei omista käytännössä yhtään mitään ja ihmettelee sinkkuuttaan. Sopii ihmetellä.
työttömyydelle ei voi mitään mutta pikkasen voi miettiä tekiskö toisin kun naisia ei kiinnosta yhtään.
[/quote]
Niin just tekis toisin, eli olisi vaan suosiolla pidempi. Helppoa!
[/quote]
Senkö tosiaan sait tuosta listasta irti, vaikka siinä on monta asiaa jotka pystyy muuttamaan? Oletpa fiksu.
Miten ihmeessä sitten on niin helkutisti mua lyhyempiä miehiä jotka naimisissa. Justt kaupan kassajonossa oli päätälyhyempi mies vaimonsa kanssa.
Jos olet sos kömpelö niin naiset ei tykkää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:45"]
Lyhyt mies, joka ei kelpaa naisille, on joko ruma, juntti tai kusipää. Tai combo näistä. Muuten kelpaisi kyllä ainakin jollekin, jossain vaiheessa.
[/quote]
Tai sitten ujo. Minä tunnen yhden lyhyen miehen, joka on tosi mukava, statusta ja rahaakin jonkin verran löytyy, ulkonäöltä niin kropalta kuin naamalta varsin ok, mutta eipä löydy naisia kun on kauhean ujo.
[/quote]