lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]
Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa? ap
[/quote]
Sitä sun tosiaan kannattaa miettiä. Muhun nähden sä oot pitkä ja varmaan veikkaisin sut silmämääräisesti pidemmäksi kuin olet kun alhaalta päin katsoisin. Pakkeihin voi olla niin monia syitä että musta on outoa edes olettaa sen johtuvan pituudesta.
[/quote]
Olen komea mukava kiltti mies. Veikkaan myös kiltteyden ja mukavuuden olevan syynä. Naiset haluaa playeri pettäjiä ja me kiltit miehet jäädä yksi.
ap
Jep jep. Lapsen isä on alle 170cm. Avioeron jälkeen olin toisen yhtä lyhyen kanssa.
Olen 171 pituinen nainen ja pidän vain vähän itseäni pidemmistä miehistä. Liian pitkä mies, eli kun alkaa olla jotain 190, on usein turn off. 175-180 optimaalinen mulle :)
Ap vaikuttaa todella nihkeältä persoonalta joka uskoo tietävänsä joka asiassa parhaiten. Miksi edes jankutat täällä kun ei muiden kokemukset tai neuvot kelpaa?
Yksi pariskunta löytyy minultakin esimerkiksi, nainen 153cm ja mies 162cm. Ei ole ikinä pistänyt miehen lyhyys millään tavalla silmään, sopivat täydellisesti toisilleen.
Minusta kaikki yli 170 cm ovat pitkiä, olivatpa naisia tai miehiä. Itse ihastuin taannoin lyhyeen 167 cm mieheen (itse olen 173cm) ja olisin ollut valmis suhteeseen hänen kanssaan, vaikka luulin etten ikinä voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa tai ylipäätään kiinnostua itseäni lyhyemmästä miehestä. Eipä siinä sitten enää pituudella ollut mitään merkitystä...
Lieneeköhän tämä miesten pituus-syndrooma samaa kuin meillä naisilla, että vain laiha nainen kelpaa miehille?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:51"]Ap vaikuttaa todella nihkeältä persoonalta joka uskoo tietävänsä joka asiassa parhaiten. Miksi edes jankutat täällä kun ei muiden kokemukset tai neuvot kelpaa?
Yksi pariskunta löytyy minultakin esimerkiksi, nainen 153cm ja mies 162cm. Ei ole ikinä pistänyt miehen lyhyys millään tavalla silmään, sopivat täydellisesti toisilleen.
[/quote]
Mulla on sen verta kokemusta naisista ja naisen puutteesta joten tiedän nämä jutut. Se on pituus joka mättää. Säälittävät 174 ei riitä mihinkää.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]
Oon huomannut saman 170cm miehenä. Ei auta urheilullisuus, koulutus ja työssäkäynti
[/quote]
Yritä iskeä vähän rumempia naisia. Nyt on rima liian korkealla.
[/quote]
No ei kiinnosta mikään langanlaiha narkkari tai 50v pubipirkko. Muuten oon iskenyt aika lailla eri kokoisia ja näköisiä naisia
[/quote]
Kelpaisko perusnätti, tiimalasivartaloinen brunette, 162 cm?
[/quote]
Tietysti kelpaisi
Itse en ole mielestäni mitenkään lyhyt mutta en pitkäkään 176cm mittaisena. Omat kokemukset itseni mittaisten tai jopa pidempien naisien kanssa ovat sellaiset, ettei naisia haittaa vaikkei se pää kiikkuisi 20cm korkeammalla kuin heidän kupolinsa, vaan miehen pitää saada heidät tuntemaan itsensä pieniltä ja siroilta.
Tämä on kiinni paitsi siitä pituudesta niin myös yhtä paljon painosta, kehonkoostumuksesta, ryhdistä ja käyttäytymisestä. Mielestäni 180cm 65kg kyyryssä kulkeva kaveri on fyysisesti paljon heikomman ja vähemmän haluttavan oloinen kuin 170cm 90kg vanttera kaveri joka kantaa itsensä hyvin.
Tosin jos ei tykkää painojen nostelusta niin ei niitä naisten toivossa ruveta nostelemaan paljon helpompi ja toimivampi strategia on turvottaa hihan sijasta lompakkoa :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]
Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa? ap
[/quote]
Sitä sun tosiaan kannattaa miettiä. Muhun nähden sä oot pitkä ja varmaan veikkaisin sut silmämääräisesti pidemmäksi kuin olet kun alhaalta päin katsoisin. Pakkeihin voi olla niin monia syitä että musta on outoa edes olettaa sen johtuvan pituudesta.
[/quote]
Olen komea mukava kiltti mies. Veikkaan myös kiltteyden ja mukavuuden olevan syynä. Naiset haluaa playeri pettäjiä ja me kiltit miehet jäädä yksi.
ap
[/quote]
Minä ainakin ottaisin komean mukavan kiltin miehen :) Kyse on vaan siitä kenen kanssa kemiat kohtaavat. Olen käynyt treffeillä tosi mukavien ja kivannäköisten miesten kanssa mutta kun kaikki ei vaan kolahda, kumpaankaan suuntaan. Se on tietty surullista jos kolahtaa yksipuoleisesti, niin on minullekin käynyt. Ei se auta ku vaan tapailla ja puhua ihmisille vaikka pitkässä puussa on sopivan puolison löytäminen *huokaus*
Ehkä mun suvussa on sitten joku geenivirhe. Äitini meni naimisiin isäni kanssa, joka oli 173cm pitkä. Siskoni ovat myös mieltyneet lyhyisiin mieheen. Oma mieheni on vain 168cm pitkä. Ei haittaa, ei tule pussaillessa niskat kipeäksi :D
Minua ei lyhyys haittaisi, jos se yhdistyisi muuten kivaan vartaloon. Lyhyt ja lihava karvaturri ei vie jalkoja alta, ainakaan hyvässä mielessä, ei vaikka olisi miten älykäs. Ja jos se olisi älykäs, se korjaisi muut vikansa kuin geneettiset.
174 senttinenkö lyhyt? Mieheni on 175cm ja on mielestäni oikein miehen kokoinen (tosin on massava ja lihaksikas). Olen itse 170cm.
Toki itsestä lyhyempiin miehiin ei tule kiinnitettyä huomiota, mutta nykyään naiset on oikeasti tosi lyhyiä (itsekin tunnen monta 150cm), että ei luulisi olevan kamalan monelle miehelle ongelma löytää itseä lyhempi nainen.
Veikkaan, että ap:n naisenpuute (tai katkeruus) paistaa liian selvästi läpi tai sitten yrittää vain niitä baarin suosituimpia typylöitä. Ei nimittäin mene jutut ja pituus ihan yksiin, paljon olen nähnyt reilusti lyhempiä miehiä onnellisesti pariutuneena.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Siksi koska iskureplasi ovat huonoja ja epätoivosi paistaa pitkälle. Usko, jo pituudellasi ei ole väliä. Mulla on ollut sua lyhyempi poikkis.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"] Miksi te naiset kielätte totuuden. Itse tiedän tämän lyhyenä miehenä. Miksi muuten mut naiset aina torjuu baareissa? ap [/quote] Sitä sun tosiaan kannattaa miettiä. Muhun nähden sä oot pitkä ja varmaan veikkaisin sut silmämääräisesti pidemmäksi kuin olet kun alhaalta päin katsoisin. Pakkeihin voi olla niin monia syitä että musta on outoa edes olettaa sen johtuvan pituudesta. [/quote] Olen komea mukava kiltti mies. Veikkaan myös kiltteyden ja mukavuuden olevan syynä. Naiset haluaa playeri pettäjiä ja me kiltit miehet jäädä yksi. ap
[/quote]
No nyt sä jauhat kyllä vain paskaa. Etkä ainakaan kirjoittelusi perusteella vaikuta erityisen mukavalta, ihme inttämistä.
Tapasin muuten just hiljattain lyhyen, kiltin ja mukavan miehen. Jos jonkun itselleni kelpuuttaisin niin hänet. Jokin aika sitten tuollainen melkein 190-senttinen playerikin yritti kyllä iskeä, mutta toisin kuin katkeroituneet höntit yrittää väittää, harvaa kiinnostaa sellainen jos tietää kyseessä olevan playeri. Vakavaa juttua on tunnetun playerin jo vaikeampi saada.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:59"]
Minua ei lyhyys haittaisi, jos se yhdistyisi muuten kivaan vartaloon. Lyhyt ja lihava karvaturri ei vie jalkoja alta, ainakaan hyvässä mielessä, ei vaikka olisi miten älykäs. Ja jos se olisi älykäs, se korjaisi muut vikansa kuin geneettiset.
[/quote]
Sulla on aika jännä näkemys älykkyydestä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]
Itse en ole mielestäni mitenkään lyhyt mutta en pitkäkään 176cm mittaisena. Omat kokemukset itseni mittaisten tai jopa pidempien naisien kanssa ovat sellaiset, ettei naisia haittaa vaikkei se pää kiikkuisi 20cm korkeammalla kuin heidän kupolinsa, vaan miehen pitää saada heidät tuntemaan itsensä pieniltä ja siroilta.
Tämä on kiinni paitsi siitä pituudesta niin myös yhtä paljon painosta, kehonkoostumuksesta, ryhdistä ja käyttäytymisestä. Mielestäni 180cm 65kg kyyryssä kulkeva kaveri on fyysisesti paljon heikomman ja vähemmän haluttavan oloinen kuin 170cm 90kg vanttera kaveri joka kantaa itsensä hyvin.
Tosin jos ei tykkää painojen nostelusta niin ei niitä naisten toivossa ruveta nostelemaan paljon helpompi ja toimivampi strategia on turvottaa hihan sijasta lompakkoa :D
[/quote]
Ei mua ainakaan painojen nostelu ole auttanut. Siitä on varmaan ollut haittaa jopa
Henk.koht baarissa iskeminen on pahempi juttu ku lyhyys
Ja minä haluan vähän korjata nyt tätä käsitystä, että lyhyt kelpaa jos on myös roteva ja lihaksikas ja treenattu... Mieheni on 175 cm, vatsakas ja karvainen, ei treenaa ja tykkään hänestä ihan sellaisenaan. Ei tarvitse "hyvitellä" mitään.
Tietenkään joku 172cm tai 174cm mies ei tunnu lyhyeltä 162cm-165cm naisen mielestä. Mutta vähänkin pidemmän naisen mielestä noin "pitkä" mies on liian lyhyt.
N21