lyhyt mies ei kelpaa vaikka naiset toisin väittävät
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Henri Laasanen on täysin oikeassa. Voin todeta sen 174cm pituisena miehenä. Suurinosa naisista torjuu heti. Naiset haluaa miehekkään eli pitkän joten lyhyt rääpäle ei kelpaa naisille.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]Miksi lyhyen miehen pitäis kelvata kun teillekään ei kelpaa ruma nainen? [/quote] Mulle kelpaa lyhyt ja hyvännäkönen nainen.
[/quote]
Kelvata voi, muttet sä sellasta näköjään saa. Oma tasos on alempana jos et hyvännäköistä naista saa itelles. Se on sitte voi voi, olet yksin tai otat omaa tasoas vastaavan naisen :D
kummasti lassukoille ei kelpaa niiden omaa tasoa vastaavat naiset koskaan
Ei oikeesti ole usein kiinni pituudesta. Pikemminkin lihasten yms. puutteesta. M25 166cm :)
No tykkään itteäni pitemmistä. Oon deittaillut itseäni lyhempiäkin ja kauhee haloo jos mulla oli korkkarit. Siksi toivon miehen olevan vähintään 185cm.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]
Oon huomannut saman 170cm miehenä. Ei auta urheilullisuus, koulutus ja työssäkäynti
[/quote]
Yritä iskeä vähän rumempia naisia. Nyt on rima liian korkealla.
[/quote]
Ei ne vaatimukset muutu mihinkään oli nainen ruma, tai ei. Ihan samallaisista miehistä ne rumatkin naiset kiinnostuu kuin ne kauniit.
[/quote]
Jaa. Mä olen ruma nainen, ja saanut pakkeja miehiltä jotka ei tavisnaisille kelvanneet.
Oon huomannut saman 170cm miehenä. Ei auta urheilullisuus, koulutus ja työssäkäynti
[/quote]
[/quote]
No ei kiinnosta mikään langanlaiha narkkari tai 50v pubipirkko. Muuten oon iskenyt aika lailla eri kokoisia ja näköisiä naisia
No ei se mene noin. Oon 175cm ja mun yks poikaystävistä oli mua pari senttiä lyhyempi - se ei todellakaan haitannut yhtään. Tai joo, sen verran se haittasi, etten pitänyt silloin korkokenkiä, vaikka olisin ehkä halunnut. Sitä kundia ei olis haitannut sekään, mutta mä itse olisin tuntenut itseni hänen rinnallaan vaan liian jättimäiseksi koroilla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:49"]Miksi lyhyen miehen pitäis kelvata kun teillekään ei kelpaa ruma nainen? [/quote] Mulle kelpaa lyhyt ja hyvännäkönen nainen.
[/quote]
Kelvata voi, muttet sä sellasta näköjään saa. Oma tasos on alempana jos et hyvännäköistä naista saa itelles. Se on sitte voi voi, olet yksin tai otat omaa tasoas vastaavan naisen :D
kummasti lassukoille ei kelpaa niiden omaa tasoa vastaavat naiset koskaan
[/quote]
Mä ottasin mielellään omaa tasoa vastaavan naisen, mutta en oo ikinä löytänyt ketään niin alhaista.
Plääh. Mun mieheni on 174 cm pitkä ja olenpa mennyt hänen kanssaan naimisiinkin. Olen itse pituudeltani 160 cm enkä ole koskaan ajatellut miestäni lyhyenä, vaan keskimittaisena. Mielestäni meillä on oikein hyvä pituusero, tunnen itseni pieneksi ja sieväksi.
[/quote]
Huomasin sen jo lapsena. Myöhemmin murrosikäisenä olin huolissani. Armeijaan mennessä tajusin jo ettei kannata edes mennä aukkiin tai rukkiin aivan turhaa päteä, jos ei pituutta löydy. Samasta syystä pistin koulunkin poikki ja aloitin urani sosiaalitapauksena.
Sosiaalitapaukset syövät mielialalääkkeitä ja vetävät reippaasti alkoholia ja kun huumeita jostain saavat niin niitä vasta vedetäänkin.
Käteenkin vedetään. Naiset voivat haistaa pitkän vitun mun puolesta.
-Olisin ollut kunnon mies
Minulle kelpaa lyhyempi, kunhan muut jutut ovat kohdallaan. Jopa 160-senttistä voisin harkita, jos olisi luonteeltaan ja muuten ulkonäöltään tosi ihana.
- 185cm nainen
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:02"]
[/quote]
[/quote]
No ei kiinnosta mikään langanlaiha narkkari tai 50v pubipirkko. Muuten oon iskenyt aika lailla eri kokoisia ja näköisiä naisia
[/quote]
Kelpaisko perusnätti, tiimalasivartaloinen brunette, 162 cm?
Höpö höpö, mene Japaniin. Siellä oot pitkä. Jos siis siitä kiinni. Luulen kuitenkin että kyse on luonteen laadustasi.
Mun mies on 171 cm ja itse olen 167 cm. Mieheni on aivan ihana ja just sopivan mittainen.
Itse olen 167 cm pitkä ja seurustelen 173 cm pitkän miehen kanssa. En näe tässä ongelmaa.
Joten miksi yleistät?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:45"]Höpö höpö. Mun mies on sua lyhyempi ja hyvin kelpaa! [/quote] Joopajoo. Niin te naiset väitätte. Mä uskon henry laasasta enemmin kun valehtelevia naikkosia.
[/quote]
Pyydä sitten hänet treffeille.
Ihan näin päälle 170cm naisena olisi melko kiusallista olla parisuhteessa lyhyemmän miehen kanssa. Vielä kun pidän korkokenkiä töissä ja kaupungilla. Vaikka jos rakastuisin lyhyeen mieheen, ei rakkaus katso pituutta.
Eihän 174 ole edes lyhyt, mitä toi ap oikein vinkuu?
Huomattavasti tuotakin lyhyemmät löytävät kummasti puolison itselleen, kun asiat muuten on kunnossa. Miehessä vetoaa naisiin eniten itsetunto, sitten itsetunto ja kolmanneksi itsetunto. Pituus ei ole ongelma, ellei siitä itselleen sellaista tee.
Tiedän yhden 160 cm playerin, naista kaatuu kuin heinää. Sitten tiedän yhden ihanaluonteisen, hauskan 160 -senttisen, panisin. Sitten tiedän yhden 160 -senttisen ruikuttajan, johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Luonne ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:45"]Höpö höpö. Mun mies on sua lyhyempi ja hyvin kelpaa! [/quote] Joopajoo. Niin te naiset väitätte. Mä uskon henry laasasta enemmin kun valehtelevia naikkosia. [/quote] Eli et usko itse kohderyhmää jonka mielipiteistä tässä puhutaan? [/quote] Naiset on eläimiä. Urokset taistelee naaraista ja yleensä se pidempi ja vahvempi yksilö voittaa naaraan suosion. Karu fatka että lyhyt mies ei kelpaa naiselle kun korkeintaan kaveriksi.
[/quote]Teillä on ihan omat r*****ringit poikien kanssa joissa ihan omat totuudet. Naiset on vaan rasite teidän teorioille ;)
Ap, ei se ongelma ole sun pituus vaan luonne, huumorintaju tms seikka. Ne merkkaa loppupeleissä pituuttaa enemmän. Jos olet juntti, olet juntti oli pituus mikä vaan - ei sellaista naiset jaksa. Ei 174 mies ole mitenkään erityisen pätkä. Ps. Se Laasanen laittaa naisten syyksi kaiken sen takia että naiset ovat huomanneet että se on niin veemäinen että siitä kannattaa pysyä kaukana.