Missä olet juuri nyt
Ja mitä teet? Haluan ehdotuksia tylsään päivään.
Kommentit (92)
Oon lapsen isän luona. Pakattiin muksulle leirikamppeet kassiin ja syötiin. Sitten tuli sadetakkikriisi (sadetakki ilmeisesti jäänyt tädin luo) ja lapsen isä lähti pikasesti ostamaan uutta. 20 minuutin päästä ois lähdettävä viemään lasta linja-autolle, tiukalle vetää...
Masennun siitä kun en voi treenata. Luu murtui, en pääse töihin, en pelaamaan tennistä tai nyrkkeilemään.
Nyt teen ruokaa. Valvottiin koko yö miehen kanssa. Jo kolme kuppia kahvia tänään menny.
Oon mökillä, kahvia kohta tulossa. Siivottiin just mökki ja auto ja pakattiinkin se melkein valmiiksi. Huomenna aamulla lähdetään kylpylään muutamaksi päiväksi ja sen jälkeen kotiin. Loppupäivä syödään jääkaappia tyhjäksi ja vaan ollaan.
Oon matkalla töihin. Juon samalla kahvia. Toivottavasti on joku kiinnostava tapaus etten nukahda.
Katon kun mies tekee ruokaa. Syönnin jälkeen päikkärit (johtuen siitä että viime yö meni töideb parissa) ja sitten lenkille. Sit vaan yövuoroon töihin. Ehkä nukun lisää jossain vaiheessa
Kävin lenkillä. Makaan sängyssä ja kohta pitäisi ruokaakin tehdä ja tämän jälkeen siivousta.
Siivoan. Olen imuroinut, pessyt lattian ja siivonnut keittiön. Seuraavaksi vessan pesu ja uusi satsi vaateita koneeseen. Illalla on tosi hyvä mieli, kun on saanut jotain aikaiseksi. Sitten voi kesälomaillessa vaikka avata viinipullon.
Pahassa paikassa, en voi kertoa enempää
Makaan sängyssä lenssun kourissa. En suosittele tylsän päivän tekemiseks. Alkaa olee aika kivuliasta yskiä ja niistellä kokoajan. :(