Missä olet juuri nyt
Ja mitä teet? Haluan ehdotuksia tylsään päivään.
Kommentit (92)
Juon teetä ja makoilen sohvalla terassilla.
Nyt odotan että mies tulee kotiin. Sitten juhlitaan, sain paikan mun unelmatyöstä. Se tosin tietää muuttoa ulkomaille..
Lapissa mökillä. Patterit päällä ja takassa tuli, koska täällä on _kylmä_. Kohta paistetaan takassa makkaraa.
Kunhan vaan istuskelen ja mietin työtä.
Istun töissä tauolla. Yritän miettiä mikä meni vikaan tässä tapauksessa.
Itken sängyssä. Mies kertoi että on pakko lähteä käymään Suomessa. Jään yksin tuntemattomaan kaupunkiin. Noh onhan tääkin hieno kokemus.
Soittelin tossa pianoa ja lauloin. Nyt mies tuli kotiin, mennään shoppailemaan ja syömään.
Leikin äsken siskontyttöni kanssa. Nyt lähtivät kotiin. Makaan lattialla.
Juon kolmatta isoa kupillista teetä, yksi kuppi kahviakin on mennyt. Vähän on väsy.
Kotona, omassa sängyssä pötkötän ja nojailen tyynyihin, tabletti käsissä. Stressaan nyt siitä, pitäiskö tehdä pojalle ruokaa, vai odottaa että tulee ensin kotiin. Poikaa ei ole näkynyt sitten eilisiltapäivän, festarien jatkoilla on edelleen. Usein on käynyt niin, että ruoka jää syömättä eli turhaan olen laittanut. :( Meillä on ihan eri ruokavaliot, joten mun valmiina oleva ruoka ei kumminkaa kelpaa. Pitäisköhän lopettaa kokonaan kakskymppisen passaus.. :/ Miten osoittaa välittämistä tuonikäiselle, kun kaikenlainen kuulumisten kysely koetaan tunkeilevana...
Kotona sohvalla, puhelimella palstailen. Just tulin kaupungista autoa korjauttamasta. Illalla saunaan ja chillailua vaan kotona.
Nyt makaan sohvalla miettien mihin oon sotkeutunut.
Tulin suihkusta, puin vaatteet (tai no vaatteen, sekään ei ole mun vaan miehen :p) ja nyt odotan miestä ja istun divaanilla.
Rautatieaseman parkkiksella, odottelen kun rakkaan juna tulee kymmentä yli kuusi. Sit mennään hotelliin nauttimaan
Olen sairaalassa. En muista miksi tänne olen joutunut, lääkärit selittivät jotai putoamisesta. Mies tuli huoneeseen itkien. Nyt olen ollut täällä 4 tuntia. Kai olen tippunut jostain ja lyöny pääni. Varmaan kohta tulevat kertomaan jotain selvennystä.
Oon vaan kotona ja nautin kahvista.
Makaan sängyssä ja yritän nukkua. Kohta meikä menee yövuoroon vahtiin.
Odotan Porilla torilla bussia. Menen kotiin,katson elokuvan ja syön mättöä koska darra.