Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, jotka olette vaatimattomimman näköisiä kaveriporukasta

Vierailija
06.07.2015 |

Miten olette kestäneet sen, että baareissa ette saa mitään huomiota miehiltä, korkeintaan silloin jos miehet siirtyvät iskemään teitä nätimpien kavereiden antaessa ensin pakit? Miten tapailuissa olette voineet pitää miehen kiinnostuneena itsestänne, kun kavereita esiteltäessä auttamatta miesten kiinnostus laimenee nähdessään kauniimpia kavereitanne?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, kyllä mulla oli vientiä, välillä ihan vaivaksi asti. Se minkä kauneudessa häviän, voitan kyllä helposti älyssä, huumorintajussa, nauravaisuudessa ja ystävällisyydessä jne. Eli olen aina ollut helposti lähestyttävä. Meillä on myös aina ollut hyvin erilainen miesmaku, ja itse kattelen yleensä vähän pintaa syvemmälle. Mulle ei riitä nätti futari, vaan kiinnostun mieluummin kirjoista tykkäävästä insinööristä, jota helvetin kauniit naiset joko pelottaa tai jotka se tietää tyhjäpäiks tai ilkeiks.
.
Nyt toki jo vuosia onnellisesti naimisissa, et en tiedä miten kävis, jos nyt pitäis lähteä baarista metsästämään miestä.

Vierailija
2/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan erilainen miesmaku kuin kavereilla. En edes halunnut ikinä olla niiden ns. komeiden ja lihaksikkaiden miesten kanssa, jotka pörräsivät kaverien ympärillä vaan minun silmiini etsiytyi aina ne vähän "ressukat" ja nallekarhumaiset kiltin näköiset miehet. Löysin sitten ihan täydellisen miehen ja baarissa käyminenkin sitten jäi.... Nyt jo 10 vuotta oltu naimisissa eikä ollut huono valinta ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:42"]

Tota, kyllä mulla oli vientiä, välillä ihan vaivaksi asti. Se minkä kauneudessa häviän, voitan kyllä helposti älyssä, huumorintajussa, nauravaisuudessa ja ystävällisyydessä jne. Eli olen aina ollut helposti lähestyttävä. Meillä on myös aina ollut hyvin erilainen miesmaku, ja itse kattelen yleensä vähän pintaa syvemmälle. Mulle ei riitä nätti futari, vaan kiinnostun mieluummin kirjoista tykkäävästä insinööristä, jota helvetin kauniit naiset joko pelottaa tai jotka se tietää tyhjäpäiks tai ilkeiks. . Nyt toki jo vuosia onnellisesti naimisissa, et en tiedä miten kävis, jos nyt pitäis lähteä baarista metsästämään miestä.

[/quote]

Ööh, lukuisat tyrmäävän kauniit naiset ovat myös hyviä persoonaltaan ja korkeasti koulutettuja. Puhun nyt luonnollisesta kauneudesta ja näyttävyydestä, en onneloiden pakkeliprinsessoista.

Vierailija
4/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joskus ärsyttävää kun tyttöjen ilta menee siihen, että nämä kaverini lähtevät kesken kaiken miehen matkaan ja itse jään rannalle ruikuttamaan. Ei kai siinä, olen kyllä naimisissa komean miehen kanssa joka pitää minua täydellisenä. Joskus on kuitenkin kiva testata olisiko vientiä sinkkumarkkinoilla, ilmeisesti ei verrattuna ystäviini. Tai liekö sormus vasemmassa nimettömässä haittaamassa miehiä.

Vierailija
5/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:42"]

Tota, kyllä mulla oli vientiä, välillä ihan vaivaksi asti. Se minkä kauneudessa häviän, voitan kyllä helposti älyssä, huumorintajussa, nauravaisuudessa ja ystävällisyydessä jne. Eli olen aina ollut helposti lähestyttävä. Meillä on myös aina ollut hyvin erilainen miesmaku, ja itse kattelen yleensä vähän pintaa syvemmälle. Mulle ei riitä nätti futari, vaan kiinnostun mieluummin kirjoista tykkäävästä insinööristä, jota helvetin kauniit naiset joko pelottaa tai jotka se tietää tyhjäpäiks tai ilkeiks. . Nyt toki jo vuosia onnellisesti naimisissa, et en tiedä miten kävis, jos nyt pitäis lähteä baarista metsästämään miestä.

[/quote]

Ööh, lukuisat tyrmäävän kauniit naiset ovat myös hyviä persoonaltaan ja korkeasti koulutettuja. Puhun nyt luonnollisesta kauneudesta ja näyttävyydestä, en onneloiden pakkeliprinsessoista.
[/quote]
Jaa, voi olla. Mun kokemuksen mukaan tosi monesta vaan tulee tosi ylimielinen tai kylmä esim baarissa, vaik ois kuinka maisteri ja kaikkien lempi-ihminen. Kuka helvetti sellaista uskaltaa lähestyä. Mut ihan sama, tää on mun mielipide ja kokemus.

Vierailija
6/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:09"]

Älkää enää vastatko noihin roskainttämisviesteihin, haluaisin pitää keskustelun asiallisena

[/quote]

Heh heh. Vai haluat pitää keskustelun asiallisena, vaikka heti kättelyssä pidät itsestäänselvänä, että näitä sinun mielestäsi vähemmän kauniita ei kukaan halua oikeasti ja että heidän pitää alentua joihinkin toimenpiteisiin saadakseen pidettyä miehen.

Just joo :). Aloitushan ei ollutkaan yhtään asenteellinen.

Vierailija
7/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:16"]

kannattaa muistaa, että vaikka nainen saisi huomiota miehiltä, se ei tarkoita, että hänellä olisi edellytykset hyvään parisuhteeseen.

[/quote]

Hyvin sanottu.

Vierailija
8/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kallion kaunein kukka ja ystävät usein saa sen ensisijaisen huomion miehiltä. Sitten kun ruvetaan rupattelemaan niin kyllä se olen minä josta miehet kiinnostuvat. Kauniit ystävät on hyvä miesmagneetti, minä sitten korjaan potin :D

Vierailija
9/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Lähes aina joudun sitten kuuntelemaan niitä vetävämpien naiskavereiden itkuja särkyneestä sydämestä, kun ukko olikin kiinnostuneempi jostain vielä nätimmästä (ja helpommasta). Joten yleensä ajattelen, että saa tuollaiset miehet mennäkin menojaan, ainakin se joka minusta lopulta kiinnostuu arvostaa luonnettani joka on paljon kestävämpää kuin ulkonäkö. 

Vierailija
10/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:36"]

En todellakaan ole kallion kaunein kukka ja ystävät usein saa sen ensisijaisen huomion miehiltä. Sitten kun ruvetaan rupattelemaan niin kyllä se olen minä josta miehet kiinnostuvat. Kauniit ystävät on hyvä miesmagneetti, minä sitten korjaan potin :D

[/quote]

Näin. Ne nätit kaverit sitten puuskahtelevat turhautuneina, kun miesystävät käyvät kanssani pitkiä keskusteluja koska ulkonäöllä ei valitettavasti luoda persoonaa. 

Vierailija
11/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi sitten alkaa kuvitella ylimielisenä, että olisin automaattisesti nätimpiä kavereitani syvällisempi, keskustelutaitoisempi ja älykkäämpi :D

Vierailija
12/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon muutakin kuin vaatimaton ulkonäköni. Minulla on mielenkiintoisia mielenkiinnonkohteita, hyvä tyyli, paljon avartavia kokemuksia, tuhansittain luettuja, kauniita kirjoja ja kymmeniä tuttuja ja rakkaita ystäviä sekä ihana perhe. Tienaan mukavasti ja mulla on terveet lapset ja kiva mies. 

Mitä hiton väliä sillä on, jos joku ystäväni sopisi minua paremmin Cosmon kanteen esittelemään kevään muotia? Elämässä on kauhean paljon muutakin. Vaikka joku pinnallinen voisi muuta luulla, en haluaisi vaihtaa ulkonäköäni tai ole kateellinen mallinaisille. Arvostan itseäni ja myös ulkonäköäni, itselleni olen maailman kaunein. 

Vierailija
13/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:45"]

[/quote]

Näin. Ne nätit kaverit sitten puuskahtelevat turhautuneina, kun miesystävät käyvät kanssani pitkiä keskusteluja koska ulkonäöllä ei valitettavasti luoda persoonaa. 

[/quote]

Puhutte todella ällöttävästi kavereistanne, yök. Ihmeellistä itsensä korostamista, en todellakaan nää mikä luonteissanne voisi olla parempaa, kuin kauniimmilla kavereillanne.

Vierailija
14/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:44"]

[/quote]

[/quote]

Puhutte todella ällöttävästi kavereistanne, yök. Ihmeellistä itsensä korostamista, en todellakaan nää mikä luonteissanne voisi olla parempaa, kuin kauniimmilla kavereillanne.

[/quote]

Sepä! Ei mulla ole ollut vaikeuksia myöntää, että kauneutensa lisäksi kavereilla on pääasiassa miltei kaikilla myös korkeakoulututkinnot, iso sydän ja muuten hyvä persoona kokonaisuutena. Enhän minä nyt itsekään höttöpäiden tai huonolla persoonalla varustettujen ystävä haluaisi olla?! Aloittaja täällä taas langoilla.

Vierailija
15/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mulla pisti sama silmään, vaikuttavat enemmänkin ikäviltä ihmisiltä kuin "persoonaa luoneilta". Ystäväni ovat kuvailleet mua juuri tuollaiseksi miesmagneetiksi, mutta osaan kyllä ihan keskustellakin, ei kai miehiä viehättävä ulkonäkö sitä sulje pois. Toivottavasti omat kaverit eivät naureskele selän takana pitäen minua nättinä tyhjäpäänä, joka on vain näppärä houkuttelemaan miehiä pöytään.

Vierailija
16/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ikävä elämänvaihe. ehkä kannattaisi hankkia muita harrastuksia kuin se baareissa juokseminen.

olen varma, jos olisit yhden illan se, joka saisi eniten huomiota, niin tuo juttu menettäisi täysin merkityksensä ja sen jälkeen olisi ihan sama saatko paljon vai vähän huomiota. ei se baaritouhu nimittäin niin ihmeellistä ole.

Vierailija
17/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tykännyt jos olen saanut baareissa huomiota. Se on tavallaan turhaa huomiota kun ei mua kiinnosta jutella randomeille känniläisille. Toisaalta kukaan mun "tyttöporukasta" ei ole sellaisen kaunis johon kaikki kapsahtaa tai yleisesti kaikki pitäisi kauniina. Enemmän siis perusnättejä tai kiltin nätin tytön näköisiä

Vierailija
18/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tavisnaiset eivät tekisi epätoivoisia aloitteita miehiä kohtaan. Ei teistä harmaista seinäruusuista vaan kukaan voi kiinnostua. M20

Vierailija
19/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:13"]

tuo on ikävä elämänvaihe. ehkä kannattaisi hankkia muita harrastuksia kuin se baareissa juokseminen.

olen varma, jos olisit yhden illan se, joka saisi eniten huomiota, niin tuo juttu menettäisi täysin merkityksensä ja sen jälkeen olisi ihan sama saatko paljon vai vähän huomiota. ei se baaritouhu nimittäin niin ihmeellistä ole.

[/quote]

En tiedä mistä tuon vedit etten tekisi muuta kuin pyörisin baareissa. Yksikään tapailusuhteeni ei ole saanut alkujaan baarista vaan ihan muista kuvioista.

Vierailija
20/69 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:18"]

Toivon, että tavisnaiset eivät tekisi epätoivoisia aloitteita miehiä kohtaan. Ei teistä harmaista seinäruusuista vaan kukaan voi kiinnostua. M20

[/quote]

Höpsis, moni harmaa seinäruusukin on onnellisesti parisuhteessa. :) Ja monelle miehelle kelpais harmaa seinäruusu - kunhan vain osaavat bongata muitakin naisia kuin ne kaikkein koreimmat jotka ei välttämättä tavismiehistä edes kiinnostuisi.