Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai naisen kiinnostus voi mennä ohi kämpän takia?

Vierailija
06.07.2015 |

Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]

Mulla on just tällänen tapaus menossa. Olen siis nainen, kävin perjantaina kiinnostavan miehen luona, ja voi luoja että oli paskasta! Yök yök yök. Nyt hän on laitellut mulle viestejä ja mä vaa muutamalla sanalla vastannut takasin.

[/quote]

Miksi et voi suoraan sanoa, että enää ei oikein kiinnosta ja kertoa syynkin. 

[/quote] Niinpä. Se olisi oikeasti kaikille parempi kun ihmiset olisivat rehellisiä.

Vierailija
2/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mahtaa tarkoittaa "ei ihan tip top"...

- Parit kengät huolettomasti lattialla kenkätelineen sijaan eteisessä ja päivän posti tuupattuna lipaston päälle keikkumaan = ei ihan tip top, eikä myöskään mua häiritsisi.

- Kahden viikon postit levällään eteisen lattialla, kengät ja pari henkarista tippunutta takkia siinä seassa keskellä lattiaa niin että niihin meinaa kompastua = liian sotkuista ja aiheuttaisi minussa negatiivisia viboja.

- Vessanpytyn kansi auki ja muutama hammastahnaroiske peilissä = ei ihan tip top, eikä häiritsisi minua.

- Ruskea ja paskainen vessanpytty ja pinttynyt lavuaari= hyi helkkari, äkkiä ulos täältä!

- Keittiössä muutama likainen astia tiskialtaassa, työtasolla leikkuulauta, jonka päällä leipäveitsi, voiveitsi ja juustohöylä, sekä pari hesaria ja tieteen kuvalehti levällään keittiön pöydällä = ei ihan tip top, enkä kovasti häiriintyisi, vaikka saattaisin ihmetellä, miksi mies ei ole tiskannut ennen vieraiden tuloa.

- Keittiön pöytä , tiskiallas ja tasot likaisten astioiden vallassa, pinttyneitä ruuantähteitä siellä täällä, ja latialle vahingossa kaatunut kahviläikkä siivoamatta = liian sotkuista ja kyllä vähenisi mielenkiinto miestä kohtaan roimasti.

- Olohuoneessa pöydällä hesari ja avonainen sipsipussi pöydällä levällään ja pikkuisen pölyä telkkarin päällä = ei ihan tip top.

- Olkkarin pöytä puoliksi ryystettyjen kaljatölkkien vallassa = yök mikä läävä.

- Makuuhuoneessa peti pataamatta, ei häiritsisi, mutta paskaiset ja haisevat lakanat häiritsisi. Samoin kuin se, ettei lakanoita olisi laitettu ollenkaan vaan huomaisi, että mies nukkuu ilman niitä. Muutama puolipitoinen vaatekappale tuolin selkänojalla olisi ok, mutta kasa haisevia sukkia, kalsareita ja muita rytkyjä lattialla olisi turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:54"]

Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?

[/quote]

Voi. Kyllä minullakin kodinsiisteys siihen vaikuttaa, viehättääkö toinen.

Vierailija
4/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI. Todellakin voi.

Vierailija
5/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin ekan kerran exän luo kylään, asunto oli karmeassa kunnossa. Sänky petaamatta, tiskit levällään, vessa paskainen ja olohuoneen pöydällä vessapaperirulla (hmm), ikkunalaudalla entisen naisystävän terveyssidepaketti ja tyhjiä pulloja. Olisi pitänyt luottaa ensivaikutelmaan. Menin naimisiin tuon sottapytyn kanssa. Avioliiton aikana hän ei kertaakaan siivonnut mitään, likaiset vaatteet piti lähes pakolla ottaa pesuun jne. Ei minusta ollut häntä kasvattamaan, joten otin avioeron. Ei koskaan enää suttapyttyä!!!

Vierailija
6/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:04"]

Kyllä voi.

Itselläni kämpässä kirjoja hyllyt täynnä, viherkasveja, pöytäliinat ja harkittu värimaailma.

Ei ole naista enää näkynyt.

Luuli varmasti homoksi.

Käyn ostamassa pari autojulistetta ja tyttökalenterin seuraavaa kertaa varten.

[/quote]

Onko ne viherkasvit hengissä? Minulle kelpaisi mies, jolla on kirjoja nurkat täynnä ja eläviä viherkasveja. Vielä kun se mies siellä pitäisi sellaisesta "hitaasta" seksistä, niin olisin myyty ;)

[/quote]

Jep. Tosin nyt kesällä olen siirtänyt kasvit lähinnä tohon parvekkeelle. Eräskin tämän kesän hankinta on melkein vallannut toisen seinän itselleen. Muutaman kasvin olen aikanani saanut tapetuksi, mutta kyllä suurin osa on luonani viihtynyt.

[/quote]

Vau! Olet varmaan kaappihomo tai taruolento. 

Pelleilen vain. Kuulostit vain ihan hyvältä tyypiltä ja halusin kertoa, että ainakaan minua mainitsemasi seikat eivät olisi karkoittaneet. 

[/quote]

Tätä olen monesti saanut kuulla. Taruolento olisin mielelläni, mutta miehistä joilla on viherkasveja ja kirjahylly harvoin kirjoitetaan maailmankirjallisuuden merkkiteoksia. En tiedä. Ehkä olisi vain parempi tomia tämänkn kanssa stereotypisen maskuliinisesti, niin säästyisi monelta ongelmalta, kyselyltä ja ihmettelyltä.

[/quote]

Jos se yhtään lohduttaa, luin juuri suomalaisten kartanoiden historiasta ja siinä oli aika monta miestä, jotka olivat hyviä pitämään viherkasveja hengissä. Ei nyt maailmankirjallisuuden klassikko, mutta jotain kumminkin.

Ihan ilmainen idea sinulle. Huonekaluliikkeissä on sellaisia tyhjiä kirjarivejä (niissä on vain selkä). Voisit hankkia oluttölkkiversion niistä. Naisvieraiden tullessa voit piilottaa kirjat ja kasvit niillä.

Vierailija
7/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin edellisessä viestissä, olisin siivonnut jos vierailusta olisi sovittu aikaisemmin. Ja joo olisi varmaan pitänyt kieltäytyä tuosta yllätysvierailusta, mutta minusta oli kuitenkin kivaa nähdä naista jne. Ja tosiaan siivoaminen jää välillä kun yksin asun ja tiedän että sotkuni haittaavat vain minua. Asia olisi eri jos asuisin jonkun kanssa. En siis aio olla mikään sottapytty-puoliso tulevaisuudessa. Ap

Vierailija
8/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:04"]

Kyllä voi.

Itselläni kämpässä kirjoja hyllyt täynnä, viherkasveja, pöytäliinat ja harkittu värimaailma.

Ei ole naista enää näkynyt.

Luuli varmasti homoksi.

Käyn ostamassa pari autojulistetta ja tyttökalenterin seuraavaa kertaa varten.

[/quote]

Onko ne viherkasvit hengissä? Minulle kelpaisi mies, jolla on kirjoja nurkat täynnä ja eläviä viherkasveja. Vielä kun se mies siellä pitäisi sellaisesta "hitaasta" seksistä, niin olisin myyty ;)

[/quote]

Jep. Tosin nyt kesällä olen siirtänyt kasvit lähinnä tohon parvekkeelle. Eräskin tämän kesän hankinta on melkein vallannut toisen seinän itselleen. Muutaman kasvin olen aikanani saanut tapetuksi, mutta kyllä suurin osa on luonani viihtynyt.

[/quote]

Vau! Olet varmaan kaappihomo tai taruolento. 

Pelleilen vain. Kuulostit vain ihan hyvältä tyypiltä ja halusin kertoa, että ainakaan minua mainitsemasi seikat eivät olisi karkoittaneet. 

[/quote]

Tätä olen monesti saanut kuulla. Taruolento olisin mielelläni, mutta miehistä joilla on viherkasveja ja kirjahylly harvoin kirjoitetaan maailmankirjallisuuden merkkiteoksia. En tiedä. Ehkä olisi vain parempi tomia tämänkn kanssa stereotypisen maskuliinisesti, niin säästyisi monelta ongelmalta, kyselyltä ja ihmettelyltä.

[/quote]

Jos se yhtään lohduttaa, luin juuri suomalaisten kartanoiden historiasta ja siinä oli aika monta miestä, jotka olivat hyviä pitämään viherkasveja hengissä. Ei nyt maailmankirjallisuuden klassikko, mutta jotain kumminkin.

Ihan ilmainen idea sinulle. Huonekaluliikkeissä on sellaisia tyhjiä kirjarivejä (niissä on vain selkä). Voisit hankkia oluttölkkiversion niistä. Naisvieraiden tullessa voit piilottaa kirjat ja kasvit niillä.

[/quote]

Hieno lause hautakiveen: Tässä lepää mies, joka piti lähes kaikki huonekasvinsa hengissä.

Kaljatölkki-idea oli oikeasti hauska. Kiitos siitä. Lähikaupan ihmettelevälle kassallekin voi vain todeta jatkuvan oluenoston syyksi asunnon sisustamisen.

Vierailija
9/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:52"]

Hieno lause hautakiveen: Tässä lepää mies, joka piti lähes kaikki huonekasvinsa hengissä.

Kaljatölkki-idea oli oikeasti hauska. Kiitos siitä. Lähikaupan ihmettelevälle kassallekin voi vain todeta jatkuvan oluenoston syyksi asunnon sisustamisen.

[/quote]

Hih! Olisit varmaan ensimmäinen, joka selittelisi oluenostoa sisutamisella ja yrityksellä miellyttää naisia.

Nyt en kehtaa enää varastaa tätä ketjua aiheen vierestä puhumiseen, vaikka kovasti tekisi mieli kysellä missä herra taruolenta asuu. Arvelisin hänen asuvan Narniassa ja olevan joku viisas kentauri.

Vierailija
10/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Hih! Olisit varmaan ensimmäinen, joka selittelisi oluenostoa sisutamisella ja yrityksellä miellyttää naisia.

Nyt en kehtaa enää varastaa tätä ketjua aiheen vierestä puhumiseen, vaikka kovasti tekisi mieli kysellä missä herra taruolenta asuu. Arvelisin hänen asuvan Narniassa ja olevan joku viisas kentauri.

[/quote]

Valitettavasti vaatekaappini ovi ei johda suuriin seikkailuihin maagisessa maailmassa, Vastassa on vain kauluspaitoja ja niiden takana kova seinä.

Vierailija
11/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan koti ihmisestä paljon. Elämäntavasta, mausta, onko oikeasti aikuistunut jne.

Eli todellakin voi.

Mistään pinnallisuudesta ei ole kysymys. Tai no, voihan sitä jokainen rasvainen hamppuhapsinen kaljamaha tietysti syyttää naisia "pinnallisiksi", jos ei kiinnosta.

Vierailija
12/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi kaatua tuollaiseen. Tapailin kerran miestä jonka keittiössä haisi vanhat roskat, vessanpönttö oli sisustaltaan keltaisenruskea pinttymistä eikä allas vetänyt joten käsienpesuvedet jäivät lillumaan... Muut huoneet olivat ok, mutta nuo kaksi niin kuvottavia etten enää toista kertaa miehen luokse mennyt.

Vierailija
13/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa lyhyen ajan sisällä kahdessakin eri poikamiesboksissa, tyypit suurinpiirtein samanikäisiä, eri ammatti ja koulutustaustalla tosin. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Molemmat siis kutsuivat mut vapaaehtoisesti kotiinsa, en mennyt kutsumatta.

Tyyppi A:n kämppä oli siisti ja sisustettu niin, että olisin voinut kuvitella asukkaaksi naisen, en miestä (vaaleat värit tms.) tyyppi B:n kämppää oli sotkuinen ja vaatteet yhdessä kasassa, huonekalut miten sattuu jne. Molemmat sinänsä fiksun oloisia kavereita.

Tyyppi B:n kanssa olisin voinut hypätä petiin, mutta emmin ja kyllä se kämpän sotkuisuus saattoi myös vaikuttaa asiaan. Mietin varmaan, koska lakanat on viimeksi vaihdettu ja mitä niistä mahtaa löytyä... Tyyppi A:n petiin voisin vielä mennäkin tutustumaan, jos tilaisuus tulee. :) 

Vierailija
14/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tsemppiä sinulle :) Itse en saa viherkasveja pidettyä hengissä. Kirjahyllyä löytyy monta metriä ja miehen kämpässä sellainen olisi positiivinen yllätys. Sen hyllyn sisältö syynättäisiin tarkkaan lävitse ja keskusteltaisiin kirjallisuudesta :)

-n39

Vierailija
15/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Tsemppiä sinulle :) Itse en saa viherkasveja pidettyä hengissä. Kirjahyllyä löytyy monta metriä ja miehen kämpässä sellainen olisi positiivinen yllätys. Sen hyllyn sisältö syynättäisiin tarkkaan lävitse ja keskusteltaisiin kirjallisuudesta :)

-n39

[/quote]

Tack. Olen tehnyt tämän vielä itselleni tietoisesti vaikeammaksi kun olen täyttänyt nuo jo itsessään utrn-offeina pidettävät kirjahyllyt kirjallisuuden lajeilla, joista ei pahemmin kahvipöytäkeskustelua muiden kuin asiaan vihkiytyneiden kanssa saa aikaiseksi.

Kieltämättä viherkasvitkin mulla elävät tai kuolevat hieman sattumanvaraisesti. Joskus kämppä on kuin vihreä viidakko, kun taas joskus kasvit tuntuvat pitävän omaa henkilökohtaista sotaansa mua vastaan. Yrttien kasvatus on mukavampaa - ne voi hyvällä omallatunnolla syödä pois.

Vierailija
16/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee todella mielenkiinto. Mikäli sotkuinen läävä ja vielä kaupungin vuokra-asunto

Vierailija
17/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa, että mun koti oli sotkuinen kun etsin miestä, eikä mua ois haitannut, minkälaisessa sotkussa mies elää. Minusta ihminen voi muuttua, nuorena sotkussa elävästä voi tulla siisti ja päinvastoin, joten en ajattele että asialla on merkitystä. 

Ja en ajattele, että sotkuinen mies etsii itselleen kodinkonetta, koska sellaista miestä ei niin sotkut häiritse, vaan kumpikin saa olla just niin sotkuinen kuin haluaa. Ja mä en ainakaan silti siivoa, vaikka mies sellaista etsisikin. Joten voit löytää ap normaalin naisen, nää luuttuajat on oikeastikin jotenkin vähän epänormaaleja. Johan sen kuulee suhtautumisestakin. Ihmisessä tärkeämpi on sisin kuin ulkokuori, se ei ole heille oikein selvillä.

Vierailija
18/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea sisustus on turn off naisille.

Vierailija
19/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi jos on lavuaari puolillaan astioita, mutta muuten siistiä. Likaa ei saa olla. Kolmen päivän sotkut ei haittaa.
Ei haittaa mikkihiiriverhot. Ei haittaa eriparitavarat, kunhan ei niitä ole liikaa ja kunhan ei ole likaa.

Vierailija
20/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ne vasta osaakin olla pinnallisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi