Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi kamalin kusihätä

Vierailija
06.07.2015 |

Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa 1,5 tunnin bussimatkan päässä. Meillä oli kaksoistunti ja opettaja venytti tuntia niin että jouduimme juoksemaan bussiin. Busseja meni koululta vain yksi iltapäivällä. En siis ehtinyt käydä pissalla. Koko ajan tuntui että rakko räjähtää. Kotipysäkillä kävin huoltoasemalla pissalla.

Vierailija
2/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen vieläkin! Tampereen teatterissa Rieväkylän rapsodia...Vuonna 1979.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin vesipokeria kaverin kanssa ja join ainakin kaksi litraa vettä. Lähdin junalla kaverilta kotiin enkä olisi halunnut käydä junassa vessassa, mutta tuli niin armoton kusihätä, että oli pakko loiskua vessaan. Kusta tuli niin paljon, että pönttö täyttyi 5 cm päähän renkaasta.

Helpotti. Sinne sen sitten raiteille huuhtelin, toimi kuin junan vessa.

Vierailija
4/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kun koulussa oli vielä kaksi tuntia jäljellä ja minulla oli valmiiksi jo hätä... no enpä sitten mennyt vessaan kun en vain muistanut ja vikalla tunnilla oli jo hieman tukalaa... kaikki vessat oli varattuina ja siinä sitten hirveä juoksu pyörälle ja polkimet vinkuen kotiin... voi sitä helpotuksen määrää kun pääsi vessaan
-AP-

Vierailija
5/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten teltassa. Heräsin kahden maissa yöllä järkyttävään pissahätään. Vettä satoi ulkona kuin saavista kaataen. Lähimpään sisävessaan pari sataa metriä, vaihtoehtona ulkopissa kaatosateessa. Joka tapauksessa olisin joutunut kaivautumaan lämpimästä makuupussista ja pressun sisästä. Odotin puoli kuuteen, että kaatosade loppui. Oli pitkä yö...

Vierailija
6/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että alan oikein tärisemään, kun kusettaa niin helvetisti. Ja yleensä autossa jonkun ison tien varressa. Eti siinä sitten p-paikkaa...

Vierailija
7/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin raskaana ollessa noita tilanteita on tämän tästä, ei tarvi kuin kotoa lähteä kaupungille asioille niin monesti saa jo ensimmäisenä etsiä vessaa, vaikka kotona lähtiessä on käynytkin juuri... 

Vierailija
8/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana leffassa kaverin kanssa. Noin 90 minuutin pätkä ja heti alkumetreillä iski hätä, joka vain paheni pahenemistaan .

En tiennyt, että saliin pääsee takaisin jos käy vessassa, joten sinnittelin koko leffan kun en uskaltanut poistua leffasta. Siinä sitten jossain vaiheessa pohdin jo josko saisin tyhjään limumukiin (sen tyhjäksi juominen varmasti auttoi asiaa!) pissattua huomaamattomasti, mutta ei pokka riittänyt edes kokeiluun vaikka muka jotain lattiallekin jo pudotin ja kävin penkin takana kykkimässä (oltiin takarivissä eikä Itiksen Kino 1-2-3:ssa ollut seinää suoraan takarivissä kiinni). Tuskaisaa oli, mutta onnistui kuitenkin pidättely koko sen puolentoista tunnin ajan.

Leffa oli kyllä itsessään hyvä jälkeenpäin VHS:ltä katsottuna - leffateatterissa katsottuna kun ei jäänyt mitään mieleen paitsi se hirveä kusihätä.

Vierailija
9/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiireinen ja raskas päivä töissä (opettaja siis olen), jonka vuoksi kahvia tuli litkittyä turhan paljon. Erään kaksoistunnin aikana oli jo ehtinyt tulla kova hätä ja odotin pääsyä vessaan. Kiireestä johtuen en sinne koskaan ehtinyt ja pian alkoi jo seuraava tunti. Olin valvomassa koetta enkä tietenkään voinut jättää luokkaa omilleen, joten silloin sain kokea ainakin tähän astisen elämäni kamalimman kusihädän, kun odotin tunnin päättyvän.

Vierailija
10/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehduksessa tentissä jossa ei saanut käydä vessassa.

Vierailija
11/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäisenä, en muista tarkemmin, ajettiin mummolasta kotiin. Isän mielestä kotiin oli enää ihan pieni matka eikä suostunut pysähtymään kun sanoin, että pissattaa. Siinä vaiheessa oli jo kova hätä kun pyysin päästä, kotona sitten mahaan sattui jo ihan kunnolla eikä pissa meinannut tulla ollenkaan enää siinä vaiheessa kun vihdoin pääsin vessaan.

Elämäni pahin pissahätä.

Vierailija
12/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaus, töissä meni joku viemäriputki tukkoon ja vettä ei saanut käyttää eli kaikki vessat oli lukittuina. Hanasta ei tullut vettä. Mun oli pitänyt käydä jo aiemmalla tauolla vessassa, mutta en ollut kerennyt. Vessahätä oli siis aivan kaamea. Työpaikka suljettiin siltä päivältä ja pääsi vessaan. :D 

Vierailija
13/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automatka Jyväskylästä Lappiin. Menin sukulaisen kyydillä, joka ei kovin tuttu ollut, joten en kehdannut pyytä päästä vessaan välillä. Olin 13-vuotias tuolloin, herkässä iässä, ei sitä vain uskaltanut ottaa puheeksi kun oli muka niiiin noloa. Oli jo valmiiksi hätä, kun jostakin syystä en juuri ennen lähtöä ehtiny vessaan, ja se vain yltyi ja yltyi tuntien kuluessa. Pahinta ikinä oli, kun välillä pysähdyimmekin sukulaisten tuttaville kahville pariksi tunniksi! Tästä ei ollut siis mitään puhetta etukäteen. Tuntui, että rakko ihan kohta repeää. Se kipu oli aivan hirveää ja toki oli idioottimaista, että en sielläkään kehdannut käydä vessassa ja join vielä kahvit päälle. :D Sitten vielä kolmisen tuntia, ja olimme vihdoin perillä, rakko aivan räjähdyspisteessä. Se tunne, kun vihdoin pääsi vessaan. :D Kusta tuli järjetön määrä. Vieläkin ihmettelen, miten oikein jaksoin pidättää noin kauhean kauan, käytännössä siis koko päivän. Mutta tuota koettelemusta en ihan helposti unohda.

Vierailija
14/198 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olin matkalla eraasta Keski-Euroopan kaupungista Koopenhaminaan. Autossa oli mun lisaks kaks miesta, joita en tuntenut aikasemmin. Oltiin jollain Saksan autobahnilla ja huoltsikan ohi ajettaessa kuski kysy, jos jollain oli tarvetta pissatauolle. Kellaan ei ollu, joten jatkettiin matkaa ja mulle iski suurin piirtein samantein hirvee pissahata. Ajettiin hyvan aikaa ja lopulta keskusteluun osallistuminen oli mahotonta, koska kaikki keskittymiskyky piti kayttaa siihen pidattelyyn. En kehannu sanoa, etta pitais paasta vessaan, mut loppujen lopuks oli pakko. Siina vaiheessa kuskikin totes, etta bensa alkaa olla loppumaisillaan, mutta huoltsikoita ei vaan nakyny. Ajetiin, ajetiin ja loppujen lopuks meian oli pakko ajaa randomilla autobahnilta pois. Mitaan kaupppaa/ravintolaa tms. ei tietenkaan nakyny, mut loydettiin joku kiska, jonne vaan ryntasin sisaan ja kysyin vessaa, joka onneks loyty! Pissasin ikuisuuden ja kylla tuntukin hyvalta! :D On kyl jaany niin elavasti mielen...

Vierailija
15/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kesäterassilla ja tuli otettua muutamat kaljat, kotiinlähdön aikana tuntui valtava paine rakossa. Lyhyt kotimatka joten ajattelin että kotona vasta veskiin.

Nousin pyörälle ja ajoin kotiinpäin ja hämärässä en huomannut kuoppaa ja kun pyörä tärähti ikävästi alkoi kusi valua väkisin ja sille ei tullut loppua, ajoin vain eteen päin ja toivon ettei kukaan tule vastaan.

Ajoinkin sitten toista reittiä kotiin ja oleilin hieman puistossa että suurin osa vesistä valui pois vaatteista. Kotiin tultua suoraan suihkuun, vaattet ja kengät märkinä.

Vierailija
17/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa Tukholman aamuruuhkassa, voi sitä tuskaa

Vierailija
18/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa olin luennolla. Yritin odottaa luennon loppuun, jolloin pääsisin vessaan. Pari minuuttia, siis alle viisi minuuttia, ennen luennon loppumista oli pakko lähteä kiireesti vessaan...

Vierailija
19/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin junassa Joensuusta Pasilaan. Alkumatkasta vieressä oli tyhjä paikka joten ei ongelmaa vessassa käynnin suhteen. Olin 5.kuulla raskaana ja piti käydä usein pissalla.
.
.
Kouvolasta viereiselle paikalle (käytäväpaikka) tuli istumaan vanha mies joka liikkui todella huonosti ja hänellä oli kainalosauvat. En sitten kehdannut pyytää häntä siirtymään jotta olisin päässyt vessaan. Sinnittelin sitten loppumatkan.

Vierailija
20/198 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä paremmaksi on vaikea pistää.

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:29"]

Oltiin kesäterassilla ja tuli otettua muutamat kaljat, kotiinlähdön aikana tuntui valtava paine rakossa. Lyhyt kotimatka joten ajattelin että kotona vasta veskiin.

Nousin pyörälle ja ajoin kotiinpäin ja hämärässä en huomannut kuoppaa ja kun pyörä tärähti ikävästi alkoi kusi valua väkisin ja sille ei tullut loppua, ajoin vain eteen päin ja toivon ettei kukaan tule vastaan.

Ajoinkin sitten toista reittiä kotiin ja oleilin hieman puistossa että suurin osa vesistä valui pois vaatteista. Kotiin tultua suoraan suihkuun, vaattet ja kengät märkinä.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi