Eilen tuli tasan viisi vuotta lapseni kuolemasta. Tänään olen rikki.
Mun lapsi olisi täyttänyt eilen 25-vuotta, mutta sen sijaan vein kukkia pojan haudalle. Jostain syystä eilen ei tuntunut yhtään miltään. Luulin jo, että nää kamalat vuosipäivät on helpottaneet eivätkä enää lamaannuta, mutta aamulla näin sattumalta kauppareissulla pojan ala-asteen opettajan. En tiedä mikä sattuma se oli, mutta tuntui, että kaikki mustu silmissä ja suhisi korvissa. Pakolliset moikat sain sanottua ja autossa romahdin. Tuli mieleen ihan kaikki pojan koulumuistot, eka koulupäivä, eka luokkakuva, eka joulujuhla, väsyneet aamut teini-iässä kun riideltiin kouluun menosta, vanhojen tanssit, ylioppilasjuhlat...mulla on ihan älytön ikävä taas. En pääse ikinä yli. Toivottavasti sulla rakas poikqni on siellä jossain kaikki hyvin ❤️
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa se on ollut lauantai. Oli liian hauskaa?...
Toivottavasti oli. Se on mun ainoa lohtu, mitä usein mietin kun mietin poikani kuolemaa. Ainakin hän lähti onnellisena ja sai elää hyvän elämän. Ap
Voi ap, itku tuli ❤️ voimia suureen suruun!
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä ajatuksia sinulle. Poikasi kulkee sinun mukana sydämmessäsi missä ikinä oletkin.
Elämänkoululainen siellä fiilistelee. "Sydämmessäsi" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oli. Se on mun ainoa lohtu, mitä usein mietin kun mietin poikani kuolemaa. Ainakin hän lähti onnellisena ja sai elää hyvän elämän. Ap
Eli kännissä ollut ja tullut vahinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️❤️ Hän varmasti katsoo sua nyt pilven reunalta ja on onnellinen että välität edelleen! Hänellä on ollut kaikki kun hänellä on ollut noon ihana äiti ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuun ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä ajatuksia sinulle. Poikasi kulkee sinun mukana sydämmessäsi missä ikinä oletkin.
Elämänkoululainen siellä fiilistelee. "Sydämmessäsi" 😂
Typerä idiootti siellä naureskelee.
Voimia ap! 🧡 Mulla pääsi myös itku. Olen raskaana ja oman lapsen menettäminen pelottaa... Olet todella vahva, kun selvisit siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli 20-vuotissyntymäpäivänään? Onnettomuus?
Osittain. En halua puhua siitä. Ap
Ääh, miten niin et halua kertoa tarkemmin, kun kuitenkin aloitit kirjoitusketjun aiheesta? Sen verran nyt kuitenkin halusit, että teit otsikon ja aloitteen.
Jos et halua puhua etkä kirjoittaa mihin poikasi kuoli, niin älä sitten tee tuollaisia juttuja nettiin: "Minäpäs tiedän jotain mitä te ette tiedä ja en kerro mikä se juttu on kun en halua että te saatte tietää mitä ette tienneet, mutta te ette tietäisi että minä tiedän jotain mitä te ette tiedä jos minä en olisi ensin kertonut että te ette tiedä mitä minä tiedän."
Oletko Ap henkisesti pikkulapsi vai onko tuo kertomuksesi pelkkää potaskaa ja provokaatiota?
Jos tragediasi on totta, kerro sitten mihin poikasi kuoli. Ei tapahtunut siitä enää pahene eikä parane.
Tuo kirjoituksesi nro 16 "Osittain onnettomuus omana syntymäpäivänään" tosin viittaa epäsuorasti johonkin yliannostukseen tai alkoholimyrkytykseen kuten omassa aikaisemmassa kysymyksessäni hieman jo aavistelinkin.
Tällaiset jutut ovat jotenkin kiinnostavia.
On täällä kyllä inhottavia ihmisiä. Toisen surustakin saadaan epäinhimmillisiä kommentteja väsättyä. Menkää itseenne, aivottomat mulqut.
Ap:lle lämmin halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kukaan ala spekuloimaan tätä. Mä en halua siitä puhua. Ap
Kohtalontoveri täällä! Viime kuussa tuli minun lapseni kuolemasta myös viisi vuotta. Pahalta tuntuu. Ja kova ikävä.
Voimia sinulle paljon!❤
Omena-Hessu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, miten niin et halua kertoa tarkemmin, kun kuitenkin aloitit kirjoitusketjun aiheesta? Sen verran nyt kuitenkin halusit, että teit otsikon ja aloitteen.
Jos et halua puhua etkä kirjoittaa mihin poikasi kuoli, niin älä sitten tee tuollaisia juttuja nettiin: "Minäpäs tiedän jotain mitä te ette tiedä ja en kerro mikä se juttu on kun en halua että te saatte tietää mitä ette tienneet, mutta te ette tietäisi että minä tiedän jotain mitä te ette tiedä jos minä en olisi ensin kertonut että te ette tiedä mitä minä tiedän."
Oletko Ap henkisesti pikkulapsi vai onko tuo kertomuksesi pelkkää potaskaa ja provokaatiota?
Jos tragediasi on totta, kerro sitten mihin poikasi kuoli. Ei tapahtunut siitä enää pahene eikä parane.
Tuo kirjoituksesi nro 16 "Osittain onnettomuus omana syntymäpäivänään" tosin viittaa epäsuorasti johonkin yliannostukseen tai alkoholimyrkytykseen kuten omassa aikaisemmassa kysymyksessäni hieman jo aavistelinkin.
Mua pelottaa, että mun poika saa valtavasti paskaa niskaan. Hän ei ole enää täällä. Toivon, että häntä ei enää arvostella. Olen minäkin ollut vihainen pohjattoman surun lisäksi, mutta se ei tuo häntä takaisin..
Mutta oikein päättelit, alkoholimyrkytykseen kuoli. Toivon että ette satuta mua. Ap
Omena-Hessu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt olet vaan ihan täydellisen utelias kokovartalomulqqu. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalontoveri täällä! Viime kuussa tuli minun lapseni kuolemasta myös viisi vuotta. Pahalta tuntuu. Ja kova ikävä.
Voimia sinulle paljon!❤
Samoin sinulle! Miten jaksat? Ap
Voimia sinulle aloittelija. Pojallasi on kaikki hyvin, hän lepää rauhallisesti, älä murehdi😇
❤️Rukoilen sinulle voimia❤️
Kuolema on vain verho, jonka läpi kuljemme. Kukaan ei jää kuolemaan. Pojallasi on kaikki hyvin nyt. Halauksia.
Otan osaa suruusi. Itku tuli . Omat rakkaat tuolla puolella tuli mieleen niinkuin joka päivä.