Miksei naiset käytä hameita?
jos olisin nainen, laittaisin mekon päälle heti.
Miksi nykynaiset haluavat pitää housuja ja näyttää miehiltä?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:16"]
Mä käytän maksihameita päivittäin, tykkään :) nykyään kun halutaan esitellä persettä.. :(
[/quote]Perseet on kauniita :) Ja jos hameen läpi näkyy vähän pystyä peppua niin aijai ;) Mutta on muutkin hameet kivoja. M30+
Kyllä meillä päin käytetään! Kävin juuri kaupassa ja varmaan puolella naisista oli hameet tai mekot päällä.
Minä tykkään pukeutua mekkoon miehen mieliksi. Mutta vain oman miehen mieliksi ja mieluiten vain kun ollaan kahden kesken. Joskus kyllä toivoo mekkoa kun ollaan menossa ulos. Jotenkin turvaton olo mekossa, en tiedä miksi. Mutta yksin kaupungilla ollessani en siihen pukeutuisi.
Käytän kyllä hameita ja mekkoja kesäaikaan. Talvella en juurikaan. Polvipituiset mekot/hameet on hyviä ja sopivat töihinkin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:28"]
Minusta hame on vaan todella epäkäytännöllinen.Tämä on mun kokemus, muut pitkäkööt hameita jos haluaa. Sen kanssa on hankala pyöräillä, se on hankala tuulella ja tosiaan mullakin hinkkaa reiden vastakkain (kuten suurella osalla naisista). Minä en myöskään rusketu, minkä vuoksi sääret pitäisi käsitellä jollain rusketusaineella että niitä viitsit esitellä. Mikä idea on pitää vaatetta, jonka kokee hankalaksi? Pidän hametta talvisin ja sykyisin, kun alla on lämpimät paksut sukkahousut ja ollaan sisätiloissa, mut kesällä hame on hankala. Silloin kuitenkin tullaan ja mennään ja juostaan lasten perässä leikkipuistossa ja kyykitään puutarhassa ja pyöräillään ja näin päin pois.
[/quote]
Minä pidän kyllä lähes joka ikinen päivä hameita ja mekkoja juuri siksi, että ovat niin mukavia. Omatkin reiteni ovat kuin pienikokoisen naisen vyötärö, ja hinkkaavat siis toisiinsa, mutta käytän usein hyvin ohuita mustia sukkahousuja, ja nyt ajattelin hankkia pyöräilyshortsit (jotka ovat kyllä ehkä maailman ällöin vaate), koska ne on niin lyhyet, etteivät näkyis hameen alta, ja kuitenkaan reidet ei pääsis hinkkaamaan toisiinsa :)