Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lesbot ja bi:t ajattelette heteronaisista

Vierailija
04.07.2015 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele heistä mitään kummaa tai ihmeellistä. Tavallisia ihmisiä omine piirteineen.

Vierailija
2/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:53"]

En ajattele heistä mitään kummaa tai ihmeellistä. Tavallisia ihmisiä omine piirteineen.

[/quote]

Ovatko ystäväsi sateenkaariporukkaa vai heteroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Ovatko ystäväsi sateenkaariporukkaa vai heteroja?
[/quote]

Sekä että. Ystäviä on kouluajoilta, lukiosta ja yliopistost. Olen vielä opiskelija.
Ystävieni seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään merkitystä.
T. Nro 2

Vierailija
4/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö koskaan katso kaunista heteronaista ns arvostavin silmin? Itse olen vähän ujo, mutta eilen eräs kaunis nainen jäi kahvilassa tuijottelemaan ja pelaamaan silmäpeliä. Ei se pahalta tuntunut. T tietääkseen hetero

Vierailija
5/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:07"]Ettekö koskaan katso kaunista heteronaista ns arvostavin silmin? Itse olen vähän ujo, mutta eilen eräs kaunis nainen jäi kahvilassa tuijottelemaan ja pelaamaan silmäpeliä. Ei se pahalta tuntunut. T tietääkseen hetero
[/quote]

En ole siis itse mitenkään kaunis, mutta tarkoitin siis enemmänkin yleisesti.

Vierailija
6/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lesbot ei ymmärrä ettei niistä tykätä niin se on niitten ongelma. Suurimpaan osaan naisporukoista ei lesboilla ole mitään asiaa. 

Vierailija
7/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, pillu, kyrpä, tissit, perse, pieru, sperma, taas ja niin edelleen hi hi hii ajatellaan, kun lepsoja nähdään. Sehän näkyy aina päälle päin ihmisestä.

Vierailija
8/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vihaa heteroita. Ovat valmiita vaikka tappamaan että heterot lähtee pois. Aivan sairasta sakkia!

Vierailija
9/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Milloinkahan tämä lesbottelu ja homottelu loppuu. Ihminen on paljon muutakin...

Vierailija
10/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:07"]Ettekö koskaan katso kaunista heteronaista ns arvostavin silmin? Itse olen vähän ujo, mutta eilen eräs kaunis nainen jäi kahvilassa tuijottelemaan ja pelaamaan silmäpeliä. Ei se pahalta tuntunut. T tietääkseen hetero
[/quote]
kyllä minä saatan joskus katsoa, että onpa nätti nainen. Ja tämän teen ilman taka-ajatuksia tai mitään perverssejä mielikuvia :D

Käsittääkseni jotkut heteronaiset saattavat katsoa mielenkiinnolla ohikulkevaa komeaa miestä.

- nro 2

Vierailija
11/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:15"]Jos lesbot ei ymmärrä ettei niistä tykätä niin se on niitten ongelma. Suurimpaan osaan naisporukoista ei lesboilla ole mitään asiaa. 
[/quote]
Hassua, että olet saanut tuollaisen mielikuvan. Meillä on usean naisen kaveriporukka, johon tunnen kuuluvan täysin samoin tavoin kuin muutkin. Muut porukassa ovat heteroita.

En ymmärrä, miksi heteronaiset eivät pitäisi /inhoaisi lesbonaisista /-naisia. Tavallisia naisihmisiä mekin ollaan ja varmasti meistä löytyy mukavia tyyppejä ystäväksi :)

- nro 2

Vierailija
12/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:15"]Jos lesbot ei ymmärrä ettei niistä tykätä niin se on niitten ongelma. Suurimpaan osaan naisporukoista ei lesboilla ole mitään asiaa.  [/quote] Hassua, että olet saanut tuollaisen mielikuvan. Meillä on usean naisen kaveriporukka, johon tunnen kuuluvan täysin samoin tavoin kuin muutkin. Muut porukassa ovat heteroita. En ymmärrä, miksi heteronaiset eivät pitäisi /inhoaisi lesbonaisista /-naisia. Tavallisia naisihmisiä mekin ollaan ja varmasti meistä löytyy mukavia tyyppejä ystäväksi :) - nro 2

[/quote]

No käy kokeilemassa ja kerro että oot lesbo ja että haluat tulla mukaan. Se mikä munkin mielestä on väärin on ignoorata lesbot kokonaan jos on sitä ennen oltu kavereita. Tätä tapahtuu paljon. Enkä mä väitä ettei lesbot olis tavallisia ihmisiä ja niissä kivoja mutta porukassa se ei vaan käy ja mä en ihan ymmärrä jos et ymmärrä. Se jos joku kaveeraa aiheuttaa vähän epäilyjä jos sinkku ja vittuilua että olis lesbo. Vaikka se onkin vitsi niin ei sitä jaksa kuunnella. Yksikin lesbo leimaa kaikki.

Vierailija
13/13 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:15"]Jos lesbot ei ymmärrä ettei niistä tykätä niin se on niitten ongelma. Suurimpaan osaan naisporukoista ei lesboilla ole mitään asiaa.  [/quote] Hassua, että olet saanut tuollaisen mielikuvan. Meillä on usean naisen kaveriporukka, johon tunnen kuuluvan täysin samoin tavoin kuin muutkin. Muut porukassa ovat heteroita. En ymmärrä, miksi heteronaiset eivät pitäisi /inhoaisi lesbonaisista /-naisia. Tavallisia naisihmisiä mekin ollaan ja varmasti meistä löytyy mukavia tyyppejä ystäväksi :) - nro 2

[/quote]

No käy kokeilemassa ja kerro että oot lesbo ja että haluat tulla mukaan. Se mikä munkin mielestä on väärin on ignoorata lesbot kokonaan jos on sitä ennen oltu kavereita. Tätä tapahtuu paljon. Enkä mä väitä ettei lesbot olis tavallisia ihmisiä ja niissä kivoja mutta porukassa se ei vaan käy ja mä en ihan ymmärrä jos et ymmärrä. Se jos joku kaveeraa aiheuttaa vähän epäilyjä jos sinkku ja vittuilua että olis lesbo. Vaikka se onkin vitsi niin ei sitä jaksa kuunnella. Yksikin lesbo leimaa kaikki.
[/quote]

nyt en ihan ymmärtänyt, että mitä minun pitäisi käydä kokeilemassa? Minulla on jo heteronaisista koostuva kaveriporukka ja kaikki siinä ovat ihania ihmisiä enkä tunne oloani mitenkään syrjityksi siinä porukassa :) kukaan ystäviin ei ole hylännyt minua kaapista tulon myötä. Olen siitä kanssasi samaa mieltä , että se olisi kurjaa.

Miksi ihmeessä yksi lesbo leimaa kaikki muut? Aikamoinen taikavoima. Sitä logiikkaa en ymmärrä. Ei yksi ihminen ole kaikki muut. Eikä yksi punatukkainen brunettien joukossa leimaa kaikkia muita punapäiksi.

Haluaisin kuulla myös lisää syitä, miksi lesbonainen ei voi kuulua heteronaisporukkaan
-nro 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi