Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsani 5kk synnytyksestä (sis kuvan)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen vasta 25v ja lapsi oli ensimmäinen. Siihen taisi jäädä minun rannallamakoilut tälle elämälle :"(

http://aijaa.com/LWaftT

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pahalta näytä. Vauvauintiin voit mennä ihan reippaasti, itsellä ei mitään traumaattisia kokemuksia kenenkään raskausmasuista vauvauinnissa.

Vierailija
102/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuva tuo kauempaa otettu ja maha siinä paljon paremman näköinen :) rohkeasti vaan rannalle, ei siellä ketään kiinnosta toisten vartalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:54"]Anteeksi kun kysyn, mutta mitä tuo ruskea on..? Tosi huono tuuri käynyt sulla, olen pahoillani. Mutta ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Sitäpaitsi kokouikkari on nyt muotia!
[/quote]

Saa kysyä :) Linea negran jämät. Olin luullut että lähtee nopeaan pois mutta ei näköjään lähtenyt.

Ap
[/quote]
Mutta lähtee kyllä. Hitaasti mutta varmasti :D

Vierailija
104/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:04"]Näyttää kyllä todella ikävältä. :( Lapsen hankkiminen voi tosiaan tuhota naisen haluttavuuden.

t. mies
[/quote]

:D no pienestä ne on sitten halut kiinni, yleensähän siinä merkkaa ihan muut asiat kun vaimo kantaa ja pukertaa yhteisen lapsen maailmaan, siinä muuttuu vatsan ulkonäkö aika toissijaiseksi, ihan vaikka asiaa käsitellään seksuaaliselta kannaltakin.

Miksi edes vastaan provokommenttiin.

Vierailija
105/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:16"]Onko sulla ollut napakoru?
[/quote]

On ollut. Ensimmäisessä kuvassa ylempi reikä on siis vasta napakorun reikä ja musta levy on se mitä navasta on jäljellä. Napa ei siis oikein ole enää kunnolla sisässä.

Kiitos teille positiivisesti kommentoineille. Olette ihania. Ja niin on vauvanikin, tuon (ja kaiken muun) tuhon arvoinen 1000-keltaisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä