Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsani 5kk synnytyksestä (sis kuvan)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen vasta 25v ja lapsi oli ensimmäinen. Siihen taisi jäädä minun rannallamakoilut tälle elämälle :"(

http://aijaa.com/LWaftT

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:30"]Kauempaa

http://aijaa.com/P06MlI

Ap
[/quote]

Arvasin ettei ole niin paha miltä eka kuva näyttää! Tuossa nyt ei ole mitään häpeämistä. Nyt huoli pois!

Vierailija
82/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain paljon pahempaa! Mulla on rumempi maha kun sulla(olen läski), vaikka en ole synnyttänyt. Silti käytän bikineitä, eikä oo kukaan kattonut pahasti. Olet kaunis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi vatsaasi. Nauti kesästä ja kaikista ihanista asioista, joita elämääsi kuuluu.

Vierailija
84/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:41"]

Olen vasta 25v ja lapsi oli ensimmäinen. Siihen taisi jäädä minun rannallamakoilut tälle elämälle :"( http://aijaa.com/LWaftT

[/quote]

Näytti vähän aidsin loppuvaiheelta. :(

Vierailija
85/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös perintötekijöillä ole tässäkin osuutta asiaan. Meidän perheessä kaikki naiset ovat palautuneet ensimmäisestä lapsesta hyvin (ei arpia eikä liikakiloja), mutta toisesta on jäänyt arpinen "etureppu". Iät ovat vaihdelleet, mutta kaikki alle 32-vuotiaana saaneet lapsensa.

Vierailija
86/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:30"]Kauempaa

http://aijaa.com/P06MlI

Ap
[/quote]

Aivan järkyttävän ruma. Sori. Mutta pahempi ku toi eka kuva

Vierailija
87/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut napakoru?

Vierailija
88/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:42"]"Vasta 25"  :DD

Kaik on tietysti suhteellista. 
[/quote]

Mitä tää nyt tarkottaa?? 25 on nuori!

Vierailija
89/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Navan kuivunutta pohjaa voit koittaa varovasti raaputtaa pois. Mulla oli esikoisen jälkeen samanlaista kuivunutta jotain ja ihan hyvä iho paljastui alta. Tsemppiä!

Vierailija
90/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua rakas ♡ :( Jospa saisit sen ajan kanssa ja treenamalla enemmän entiselleen? Mutta muista, että lapsesi rakastaa sua ja olet ihana äiti oli sun vatsa millainen vain ♡

Vierailija
91/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo ensimmäinen kuva nyt oli aika hämmentävä, mutta niinku ajattelinkin niin toisessahan se näytti jo ihan hyvältä :) ei nyt tietenkään varmasti samanlainen kuin ennen raskautta, muttei silti mitenkään kamalakaan. Tuotakin saa kyllä kohennettua ajan kanssa, ei kiirettä. Nyt nautit vaan ihanasta vauvastasi ja kesästä :)

Vierailija
92/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen perse, jossa peräpukama

Vierailija
93/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikiasti, ei ollenkaan paha. En ees kiinnittäus rannalla huomiota.

Vierailija
94/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vatsa on samannäköinen kuin ap:llä. Vauva on nyt 10 kk. Ensimmäinen raskaus ja imetys tuhosi vain rinnat. Toinen raskaus myös vatsan juuri samalla tavalla kuin ap:llä, koska vauva oli iso ja itse olin/olen pieni ja hoikka. Vaatteet päällä (kunnon rintaliivit, vatsa piilossa) olen hyvinkin hyvännäköinen, alasti kyllä huomaa raskauksien tekemät tuhot. Onneksi alapää on kunnossa, itsetunto ei :/.

Vierailija
95/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä todella ikävältä. :( Lapsen hankkiminen voi tosiaan tuhota naisen haluttavuuden.

t. mies

Vierailija
96/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriä kirjoittamaan resepti Avitcid-merkkistä arpivoidetta. Mulla on samanlainen maha kuin sulla, mutta jo kk olen huomannut ihon hieman tasoittuneen ja arpien haalenneen. Mikrorollaus myös auttaa.

Vierailija
97/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5-vee poikaki säikähti tota kuvaa

Vierailija
98/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kauempaa otettu kuva antoi sen realistisemman kuvan. Ei yhtään paha! :)

.

Kudostyypistä taitaa olla kiinni, että jääkö minkälainen vatsa synnytyksen jälkeen. Rasvailut sun muut ei siinä auta.

.

Ap, älä turhaan häpeile! Äläkä välitä näistä mollaajista. Onhan se surullista, jos jonkun mieltä ahdistaa toisen vatsa. Onnea vauvasta! ♡

Vierailija
99/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha on melko lailla smanlainen kuin tuossa toisessa kuvassa paitsi että linea negran jäljet hävinneet. Siihen meni varmaan jopa vuosi. Saunassa ja suihkussa aina sitä hinkkasin että vanha iho kuoriutuu pois. Napa ei valitettavasti palaudu vaan jää sellaiseksi rypyksi. En käytä bikineitä, mutta uimapuvulla pärjää ihan hyvin. Ennen lapsia tällainen olisi ollut katastrofi, mutta lapset pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Se että joutuu käyttämään uimapukua bikinien sijaan on aika pieni huoli. Toisissa perheissä vaivan voi olla vaikka vauvan vakava sairaus.

Vierailija
100/105 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei käy kateeksi. Olen samanikäinen nainen, lapseton ja maha kaunis ja litteä <3 Tänään taas rannalle, ylpeästi bikineissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän