Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsani 5kk synnytyksestä (sis kuvan)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen vasta 25v ja lapsi oli ensimmäinen. Siihen taisi jäädä minun rannallamakoilut tälle elämälle :"(

http://aijaa.com/LWaftT

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä kommenteista. Jotkut haluavat ehdoin tahdoin sulle pahan mielen, koska heillä asiat ovat todennäköisesti paljon huonommin... Eipä mullakaan näin 5 kk sektiosta mikään rantakuntovatsa ole (ei raskausarpia, mutta iso roikkuva röllykkä sektioarven päällä), mutta ehkä ensi kesänä on jo vähän parempi :) Nyt vaan kokouikkari/saronki/rantatunika tms. päälle ja biitsille :) Ja jos joku sattuu mahasi näkemään niin ymmärtävät kyllä, mistä johtuu ja ettet voi asialle mitään.

Vierailija
62/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:54"]Anteeksi kun kysyn, mutta mitä tuo ruskea on..? Tosi huono tuuri käynyt sulla, olen pahoillani. Mutta ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Sitäpaitsi kokouikkari on nyt muotia! [/quote] Saa kysyä :) Linea negran jämät. Olin luullut että lähtee nopeaan pois mutta ei näköjään lähtenyt. Ap

[/quote]

Älä huoli ap! Minulla oli/on todella pahat raskausarvet. Sain niitä myös kasvuiässä, kun kasvoin nopsaan. Lihava en ole, enkä ole koskaan ollutkaan. Masun arvet vaalenevat kyllä, itselläni ne olivat tulipunaiset, ihan oikeasti kuin olisi riivinraudalla raastetut. Samanlaista tummaa oli myös masussa kuin sinullakin, se kuollut iho lähti pinnalta aikanaan, siitä saat olla huoleti. Minuakaan ei suotu venyvällä iholla, lisäksi olen käynyt läpi useita leikkauksia kasvainten vuoksi, joista on jäänyt lisäarpia masuun. Mieheni sivelee usein vatsaani ja kehuu omalla tavallaan raskauksien jälkiä. Aika parantaa nämä haavat, usko tai älä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:19"]Vilkaseppa ap tämä:)
http://www.kemikaalicocktail.fi/2014/09/keskivartalo-kuntoon-belly-binding/
[/quote]

Minulla on eräs tuollainen vyö mutta alussa en saanut sitä ympärilleni (liian iso vatsa ja olin muuten liian huonossa kunnossa), enkä ole myöhemmin käyttänyt kun ajattelin että mahdollisuus meni jo. Ehkä sittenkin voisi vielä yrittää.

Ap

Vierailija
64/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttaa ap:ta tosi paljon tulla haukkumaan ja ylpeilemään kun itselle ei tullut mitään muutoksia vatsaan. Ap, ja muutkin joilla on kroppa muuttunut paljon raskaudesta, 5 kuukautta on lyhyt aika ja se kroppa voi muuttua vielä paljon ja teillä on varmasti vartaloissanne paljon muita hyviä puolia joita korostaa. Ei se vatsa ole tärkein asia eikä tuolla kukaan (normaali ihminen) tuijottele rannoilla muiden vatsoja. Treeniä vaan kehiin ja kroppa muuten timmiksi niin et edes muista vatsan epätäydellisyyttä. Eikä timmikään tarvitse olla. Kaikissa on jotain hyviä, jotain vähän huonompia puolia.

Vierailija
65/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samannäköinen kuin yhdellä neljäkymppisellä kaverillani, jolla on 5 lasta. Eipä se roikkuva ja ryppyinen nahka ole haitannut. Timmi kroppa on sen alla ja uuden, nuoren miehenkin itselleen löysi.

Vierailija
66/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans 5kk synnytyksestä ja vähän päälle 20 oon. Ei arpia, ei löysää ihoa missään ja näytän paria ylimääräistä kiloa lukuunottamatta samalta kuin ennen synnytystä. Uskon, että kyse on kudostyypistä. Repeämiltäkin vältyin miltei kokonaan.

Joillakin kudos antaa paremmin periksi kuin toisilla ja palautuminenkin on yksilöllistä. Olet kantanut pientä 9kk, joten ottaa aikansa ennenkuin keho palautuu moisesta. Nykyään vaan eletään niin ulkonäkökeskeistä elämää ja kilpaillaan sillä, kuinka nopeasti muka palaudutaan entisiin mittoihin...

Vierailija
67/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori iho niin lähtee toi ruskea pois...

Vierailija
68/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko uikkarit päälle tai tankini. Tai sit jos häiritsee kovasti niin plastiikkakirurgille kyseleen onko mitään tehtävissä

Vierailija
69/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa että elämme niin pinnallisessa ja ulkonäkökeskeisessä maailmassa, ettei tuoreet äidit uskalla mennnä lastensa kanssa rannalle.

Ap, yksi elämä. Haluatko käyttää sen murehtimiseen, vai haluatko nauttia kesästä ja lämmöstä? Mene rannalle, todennäköisesti et kadu. Osta vaikka kokouimapuku, niitä saa nykyään todella hienoja ja tyylikkäitä!

Vierailija
70/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on aika huono, mutta uskoisin ettei sinun mahasi ole pahimmasta päästä. Kyllä se tuosta kohenee. Linea Negra hävisi minulta lopullisesti ehkä 7-8 kuukaudessa. Ihmeen kauan siihen meni. Laihduta pari kiloa niin vatsa vähän litistyy. Kyllä siitä vielä hyvä tulee.

Vierailija
71/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan rannalle. Kyllä jokainen ymmärtää että synnytys on ollut. Olen nähnyt rannalla muutaman samanlaisen. Kaikki ok.
Mies 33

Vierailija
72/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi synnytystä takan 30kg tuli yhteensä painoa lisää. 4kk edellisestä synnytyksestä ja ensimmäisestä 1v 11kk. Maha aivan arvilla, myös kyljissä ja selässä arpia. Suurimmat pituudelta jopa 6cm ja leveydeltä sentin, mutta juuri eilen rannalla loikoilin. Ei kiinnosta arvet kertovat vain sen, että olen kaksi lasta kantanut (vaikka näyttää kyllä siltä, että siellä olisi pari naapurinkin lasta ollut venyttämässä :D)

Vierailija
73/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti muuttuu itsellesi miellyttävämmäksi vielä , elä murehdi :) oma esikoinen 10kk ja siedettävältä maha näyttänyt vasta vähän aikaa omasta mielestäni. Elä välitä tyhmistä ja ilkeämielisistä kommenteists, vaan iloitse ihanasta lapsestasi. Olen sinua parivuotta nuorempi, enkä lapsenhoidon lisäksi paljon ole ehtinyt treenaamaan tai muuta ja hyvin alkoi pienen kanssa pelmiessä muovautumaan oma ruttumaha - eli tuskin sinullakaan mitenkään myöhäistä on. Geenit yms.tottakai vaikuttaa, mutta kannattaa olla itselleen armollinen ja rauhassa kehon palautua.

Vierailija
74/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ruskea on ja mitä navasta tulee? Menisin lääkärille.

Kaikille ei jää mitään merkkiäkään vatsaan raksaudesta. Mullakin 3 raskauyta takana eikä mitään jälkeä eli riippuu ihmisestä. usein yleistetään että raskaus pilaa kropan.

Vierailija
75/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kantaisin ylpeänä raskauden jättämiä jälkiä. Ne kertovat ihanasta/ihanista lapsesta/lapsista. :)

Vierailija
76/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans samanlainen vatsa raskauden jälkeen. Palautui kolmessa vuodessa jonkun verran. Nyt tosin taas raskaana : D saa nähdä miten palautuu toisen kerran. Bikinit laitoin eka kertaa päälle kun synnytyksestä oli kulunut vuosi. Eikä kukaan katsonut pahalla :)

Vierailija
77/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:15"]Mitä tuo ruskea on ja mitä navasta tulee? Menisin lääkärille.

Kaikille ei jää mitään merkkiäkään vatsaan raksaudesta. Mullakin 3 raskauyta takana eikä mitään jälkeä eli riippuu ihmisestä. usein yleistetään että raskaus pilaa kropan.
[/quote]

Ruskea on linea negraa (pigmenttiä) eikä lääkäriä tarvita diagnosoimaan venynyttä ihoa.

Vierailija
78/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:54"]Anteeksi kun kysyn, mutta mitä tuo ruskea on..? Tosi huono tuuri käynyt sulla, olen pahoillani. Mutta ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Sitäpaitsi kokouikkari on nyt muotia! [/quote] Saa kysyä :) Linea negran jämät. Olin luullut että lähtee nopeaan pois mutta ei näköjään lähtenyt. Ap

[/quote]

Älä huoli ap! Minulla oli/on todella pahat raskausarvet. Sain niitä myös kasvuiässä, kun kasvoin nopsaan. Lihava en ole, enkä ole koskaan ollutkaan. Masun arvet vaalenevat kyllä, itselläni ne olivat tulipunaiset, ihan oikeasti kuin olisi riivinraudalla raastetut. Samanlaista tummaa oli myös masussa kuin sinullakin, se kuollut iho lähti pinnalta aikanaan, siitä saat olla huoleti. Minuakaan ei suotu venyvällä iholla, lisäksi olen käynyt läpi useita leikkauksia kasvainten vuoksi, joista on jäänyt lisäarpia masuun. Mieheni sivelee usein vatsaani ja kehuu omalla tavallaan raskauksien jälkiä. Aika parantaa nämä haavat, usko tai älä!
[/quote]

Toivottavasti tähän vielä päästään. Nyt häpeän vatsaani vielä miehenikin edessä vaikka hän on useasti sanonut että vatsa on kaunis varsinkin kun sieltä on tullut lapsemme.

Raskauskiloja on vielä 10, niitä ei ole lähtenyt imettäessä ollenkaan. Laihdutan sitten kun imetys loppuu, nyt lapsi on kuitenkin tärkeämpi.

Ap

Vierailija
80/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:30"]

Kauempaa http://aijaa.com/P06MlI Ap

[/quote]

Ihan ok! Vähän pömpöttää, mutta aika monella pömpöttää vaikkei olisi ollut raskaana. Linea negra katoaa. Sitten vähän laidutusta ja vatsalihastreeniä, kun vatsalihakset ovat taas yhdessä. Sitä ennen ei kannata treenata. Arvet jäävät, mutta sinulla ne ovat jo haalistuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi