Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsani 5kk synnytyksestä (sis kuvan)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen vasta 25v ja lapsi oli ensimmäinen. Siihen taisi jäädä minun rannallamakoilut tälle elämälle :"(

http://aijaa.com/LWaftT

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mahan sitomista leveällä(n.40cm) kankaalla.Sitä kun piät korsetin tyylisesti kuukauven yötä päivää niin johan on mahan röllykkä poissa.
Suihkuun vaan heität pois ja tietysti vaihat puhtaaseen välillä.
Ite sidoin mahani heti sairaalassa toisen lapsen teon jälkeen eikä roiku maha:)
Toimii vaikka synnytyksestä on aikaa sulla kulunutkin

Vierailija
42/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis. Oliko toi maha? Itse täytän syksyllä 25 ja synnytin 19-vuotiaana ja vatsa muuttui ihan normilitteeksi pian sen jälkeen.. en ymmärrä miten sii tulee tuollainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tuollaisen mahan jo teininä kun satuin saamaan ainokaiseni silloin. Eikä ollut edes ainoa osa joka meni päreiksi. Kiitä onneasi jos pystyt hoitamaan vessa-asiat normaalisti, vaikka sulla selkeästi on palautumaton kudostyyppi.

Vierailija
44/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:54"]Anteeksi kun kysyn, mutta mitä tuo ruskea on..? Tosi huono tuuri käynyt sulla, olen pahoillani. Mutta ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Sitäpaitsi kokouikkari on nyt muotia!
[/quote]

Saa kysyä :) Linea negran jämät. Olin luullut että lähtee nopeaan pois mutta ei näköjään lähtenyt.

Ap

Vierailija
45/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:53"]Uskoisin, että palaantuu vielä paljonkin.

Luin jostain muuten että vanhemmilla naisilla tulee vähemmän raskausarpia (ehkä iho on jo valmiiksi venynyt tms). Sain ainoan lapseni lähemms  nelikymppisenä ja 5kk synnytyksestä vatsani näytti samalta kuin ennen raskautta. lisänä vain sektioarpi. Sekin arpi on hyvässä kohtaa eikä näy juurikaan. Muuallakaan kropassa ei ole arpia.
[/quote]

Minulle ei tullut ainuttakaan arpia kun synnytin 19-vuotiaana ja olen hoikka ja siro, tosin pitkä. Olin hoikka ja siro ennen raskauttakib

Vierailija
46/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:00"]Seisooko miehelläsi kun katsoo tuota eläimen vatsaa?
[/quote]

Kyllä, päivittäin. Iiiiihaa.

Ap

(Ps. Otin juuri kuvan kauempaa mutta nämä kommentit ovat jo niin ala-arvoisia jopa tälle palstalle että suojelen itseäni ja jätän julkaisematta toisen kuvan.)

Vierailija
47/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi raskautta takana. Viimeisimmästä n.2 vuotta. Nyt vatsani on suunnilleen sen näköinen kuin enne synnytystä/raskautta. Olen melko varma, että vatsasi- kuinka sen nätisti sanoisin- vielä muuttuu parempaan suuntaan. Ja jos on jäänyt raskauskiloja, voi niidenkin pudottaminen vaikuttaa positiivisesti vatsankin ulkonäköön.

Kaikkea hyvää sulle ap. Ymmärrän täysin, että raskauden tuomia muutoksia voi olla vaikeaa hyväksyä, mutta itse olen äärettömän onnellinen niistä pienistä ihmisistä jotka minulle on suotu ja synnyttäisin heidät vielä uudestaankin jos pitäisi valita. <3

Vierailija
48/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:04"]Mä sain tuollaisen mahan jo teininä kun satuin saamaan ainokaiseni silloin. Eikä ollut edes ainoa osa joka meni päreiksi. Kiitä onneasi jos pystyt hoitamaan vessa-asiat normaalisti, vaikka sulla selkeästi on palautumaton kudostyyppi.
[/quote]

Tuli ongelmaa sillekin alueelle, mutta ei niistä nyt sen enempää tällä kertaa.

Ap

Vierailija
49/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:58"]Siis hyi saatana miks sulla on tommosta ruskeaa paskan näköstä pigmenttiä??
[/quote]

Siis hyi saatana itselles, kuinka ilkeä oot! Ja tosimaailmasta vieraantunut? Itsellä on myös ruskeaa tuossa navan seudulla, ollut aina. Ja niin on aika monella muullakin. Ja eiköhän tuossa ole varjoakin jonkun verran. Voi ap, toivottavasti sulle ei tule vaan pahempi mieli täällä :( Ei tänne kannata mitään kuvia laitella, saat vaan haukut, näytitpä miltä tahansa. Mutta niinkuin joku muukin sanoi, niin osta kokouikkari, niitä on tosi nättejäkin esim ihan h&m:llä, jotka peittää mahan. Itsekin stressasin pitkään vatsaani (ja reisiä, niissä on hirveästi raskausarpia), mutta sitten tajusin että ihan oikeasti, mitä väliä, miltä jossain rannalla näytän? :D hyvillä mielin pidän lyhyitä shortseja, napapaitaa, bikinejä ym. Mulla on maailman ihanin syy siihen miksi vatsani on tällainen kuin on <3. -6

Vierailija
50/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:53"]Uskoisin, että palaantuu vielä paljonkin.

Luin jostain muuten että vanhemmilla naisilla tulee vähemmän raskausarpia (ehkä iho on jo valmiiksi venynyt tms). Sain ainoan lapseni lähemms  nelikymppisenä ja 5kk synnytyksestä vatsani näytti samalta kuin ennen raskautta. lisänä vain sektioarpi. Sekin arpi on hyvässä kohtaa eikä näy juurikaan. Muuallakaan kropassa ei ole arpia.
[/quote]

Minulle ei tullut ainuttakaan arpia kun synnytin 19-vuotiaana ja olen hoikka ja siro, tosin pitkä. Olin hoikka ja siro ennen raskauttakib
[/quote]

Pitkät naiset säästyvät monesti. Vatsakaan ei kasva niin suureksi, kun on pidempi varsi

Vierailija
51/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita se kauempaa otettu kuva koska tuosta ei oikeasti saa selvää.

Vierailija
52/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:53"]Uskoisin, että palaantuu vielä paljonkin. Luin jostain muuten että vanhemmilla naisilla tulee vähemmän raskausarpia (ehkä iho on jo valmiiksi venynyt tms). Sain ainoan lapseni lähemms  nelikymppisenä ja 5kk synnytyksestä vatsani näytti samalta kuin ennen raskautta. lisänä vain sektioarpi. Sekin arpi on hyvässä kohtaa eikä näy juurikaan. Muuallakaan kropassa ei ole arpia. [/quote] Minulle ei tullut ainuttakaan arpia kun synnytin 19-vuotiaana ja olen hoikka ja siro, tosin pitkä. Olin hoikka ja siro ennen raskauttakib

[/quote]Ei se iästä ole kiini. Itse synnytin esikoiseni 39-vuotiaana, eikä tullut raskausarpia. Kudostyypistä se on kiinni. 

Vierailija
53/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ekan jälkeen noin paha. Sittemmin haalistunut ja toipunut aika paljon
Ja mullakin nyt kolmannesta yhä ihan ruskea napa.

Vierailija
54/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kesti kauan että Linea negra katosi, mutta kyllä se vaan siitä pikkuhiljaa lähti. Kyllä sullakin. :)

Vierailija
55/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut selvää tuosta kuvasta

Vierailija
56/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:58"]Siis hyi saatana miks sulla on tommosta ruskeaa paskan näköstä pigmenttiä??
[/quote]

Siis hyi saatana itselles, kuinka ilkeä oot! Ja tosimaailmasta vieraantunut? Itsellä on myös ruskeaa tuossa navan seudulla, ollut aina. Ja niin on aika monella muullakin. Ja eiköhän tuossa ole varjoakin jonkun verran. Voi ap, toivottavasti sulle ei tule vaan pahempi mieli täällä :( Ei tänne kannata mitään kuvia laitella, saat vaan haukut, näytitpä miltä tahansa. Mutta niinkuin joku muukin sanoi, niin osta kokouikkari, niitä on tosi nättejäkin esim ihan h&m:llä, jotka peittää mahan. Itsekin stressasin pitkään vatsaani (ja reisiä, niissä on hirveästi raskausarpia), mutta sitten tajusin että ihan oikeasti, mitä väliä, miltä jossain rannalla näytän? :D hyvillä mielin pidän lyhyitä shortseja, napapaitaa, bikinejä ym. Mulla on maailman ihanin syy siihen miksi vatsani on tällainen kuin on <3. -6

[/quote]

Suoraan sanottuna oli ehkä huono idea laittaa kuva. Mietin vain että onko se vatsa niin paha kuin ajattelen ja oli ilmeisesti, ellei jopa pahempi.

Liian paljon olen täällä sivulla vieraillut mutta rehellisesti tämä ketju sai yllättymään sekä siitä kuinka ilkeitä ihmisiä täällä on (ja kun luulin jo todenneeni sen kauan sitten) mutta erityisesti siitä että täällä on näköjään myös paljon ystävällisiä ihmisiä :) Kummallista. Eli kiitos teille.

Ap

Vierailija
57/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syy ei ollu sun masussa vaan kuvassa.

Vierailija
58/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:58"]Siis hyi saatana miks sulla on tommosta ruskeaa paskan näköstä pigmenttiä??
[/quote]

[/quote]

Suoraan sanottuna oli ehkä huono idea laittaa kuva. Mietin vain että onko se vatsa niin paha kuin ajattelen ja oli ilmeisesti, ellei jopa pahempi.

Liian paljon olen täällä sivulla vieraillut mutta rehellisesti tämä ketju sai yllättymään sekä siitä kuinka ilkeitä ihmisiä täällä on (ja kun luulin jo todenneeni sen kauan sitten) mutta erityisesti siitä että täällä on näköjään myös paljon ystävällisiä ihmisiä :) Kummallista. Eli kiitos teille.

Ap
[/quote]

Kummastelin kanssa, esimerkiksi ensimmäinen kommentti on saanut parikymmentä yläpeukkua. Pelottaa ajatella, että osa näistä haukkujista on äitejä!

Vierailija
59/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60/105 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kivoja uimatoppeja, paljon paremman näköisiä kuin bikinit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi