Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuntee tavanneensa elämänsä miehen, kannattaako jättää nykyinen mies?

Vierailija
03.07.2015 |

Eräs mies on kolahtanut liian kovaa ja hän tuntuu Siltä Oikealta. Kannattaako jättää nykyinen? Olen nuori ja ei ole kihlasormusta saati lapsia nykyisen kanssa. Tuntuu väärältä kävellä tämän miehen ohi noteeraamatta, koska on suhteessa toisen kanssa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:20"] Eikö kyseessä ole seurustelusuhde, eikä avioliitto. On normaalia päättää seurustelusuhde, joka ei tunnu hyvältä. Etenkin parikymppisenä!! [/quote] Mikä tahansa on normaalia, mutta ei mikä tahansa ole parhaaksi. Parhaan suhteen saa, kun rakentaa sitä olemassaolevaa ja harjoittelee rakastamaankin. Rakkaus ei ole itsekästä, mutta ap:n ajatukset poikaystävänsä jättämisestä on. [/quote] Ilman lapsia saa olla itsekäs, saa toki olla sitä myös lasten saannin jälkeenkin mutta ehkei ihan niin paljoa. Itseään saa ja pitää rakastaa. [/quote] Jos rakastaa itseään niin paljon, että muiden tarpeet ovat alisteisia omille niin miksi mennä yhteen avioliittoon tai hankkia lapsia?  [/quote] Parikymppisenä ei tarvitse tuollaisia miettiä, silloin saa elää ihan vaan itselleen.

[/quote]

Joo, aivan, mutta puhuinkin lasten saannista ja avioliitosta. Jos rakastaa itseään niin paljon, että muiden tarpeet on alisteisia omille niin kannattaakin vain pysyä lapsettomana ja ilman sormuksia :) Mutta en sanonut että ap olisi tällainen!

Vierailija
42/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"]

Nuorena kannattaa kokeilla muitakin jos ei tunnu hyvältä. Mutta ensin poikki edellisen kans ennen uutta suhdetta. Itse tein saman 21vuotiaana 6 vuotta seurusteltuani. Seuraava suhde meni myös perseelleen 5 vuoden päästä mutta parempi niin kuin olisin jumittunu mitäänsanomattomaan suhteeseen.

[/quote]

No ei tuolla touhulla mikään suhde tule koskaan toimimaankaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että tämä uusi mies haluaa sinua? Voihan siinä niinkin käydä että jäät sinkuksi.

Vierailija
44/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:07"]Mistä tiedät, että tämä uusi mies haluaa sinua? Voihan siinä niinkin käydä että jäät sinkuksi.
[/quote]
En minä tiedä sitä. Valitettavasti. Mutta on meillä jotain säpinää ollut. No ehkä mielummin sinkku kuin suhteessa, jossa ei viihdy. -ap

Vierailija
45/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 24 kun jätin avomieheni jonka kanssa myös olin kihloissa ja yhdessä n.6v.
En kadu päivääkään että lähdin toisen matkaan ja sain hänen kanssaan ihanan lapsen.

Vierailija
46/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:07"]Mistä tiedät, että tämä uusi mies haluaa sinua? Voihan siinä niinkin käydä että jäät sinkuksi.
[/quote]
En minä tiedä sitä. Valitettavasti. Mutta on meillä jotain säpinää ollut. No ehkä mielummin sinkku kuin suhteessa, jossa ei viihdy. -ap
[/quote]

"Jotain säpinää"? Kuulostaa tosi vakavalta, heh.

Vierailija
47/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:45"]

Kyllä mä olen nyt luultavasti päätökseni tehnyt. En kestä tätä tilannetta. Olen liian nuori jäämään suhteeseen, joka ei miellytä.

[/quote]

Tuossa kohtaa on vielä helppoa "vaihtaa". Anna mennä vaan. 

Vierailija
48/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:07"]Mistä tiedät, että tämä uusi mies haluaa sinua? Voihan siinä niinkin käydä että jäät sinkuksi.
[/quote]
[/quote]

"Jotain säpinää"? Kuulostaa tosi vakavalta, heh.
[/quote]
Noh varattuna en lähde sen enempää säätämään ilman päätöstä entisestä suhteesta. Vasta sitten kun on eronnut. -ap

Vierailija
49/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena kannattaa ehdottomasti lähteä nykyistä parisuhteesta mikäli tuntuu ettei halua mennä naimisiin. Nuoruuden rakkaus ei aina ole ikuista ja tuo ikä on sitä aikaa, kun vasta itse alkaa itsensä tuntemaan paremmin ja osaa olla olla itsensä. Tämän vuoksi useat kasvavat erilleen, kun ajatusmaailma usein muuttuu teini-iästä.

Uutta suhdetta en itse lähtisi heti rakentelemaan vaan antaisin itelleni aikaa tutustua itseeni uudelleen, mutta ihmiset oon erilaisia.

Vierailija
50/50 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:20"] Eikö kyseessä ole seurustelusuhde, eikä avioliitto. On normaalia päättää seurustelusuhde, joka ei tunnu hyvältä. Etenkin parikymppisenä!! [/quote] Mikä tahansa on normaalia, mutta ei mikä tahansa ole parhaaksi. Parhaan suhteen saa, kun rakentaa sitä olemassaolevaa ja harjoittelee rakastamaankin. Rakkaus ei ole itsekästä, mutta ap:n ajatukset poikaystävänsä jättämisestä on. [/quote] Ilman lapsia saa olla itsekäs, saa toki olla sitä myös lasten saannin jälkeenkin mutta ehkei ihan niin paljoa. Itseään saa ja pitää rakastaa. [/quote] Jos rakastaa itseään niin paljon, että muiden tarpeet ovat alisteisia omille niin miksi mennä yhteen avioliittoon tai hankkia lapsia?  [/quote] Parikymppisenä ei tarvitse tuollaisia miettiä, silloin saa elää ihan vaan itselleen.

[/quote]

Joo, aivan, mutta puhuinkin lasten saannista ja avioliitosta. Jos rakastaa itseään niin paljon, että muiden tarpeet on alisteisia omille niin kannattaakin vain pysyä lapsettomana ja ilman sormuksia :) Mutta en sanonut että ap olisi tällainen!
[/quote]
No en ole kyllä samaa mieltä. Parisuhteeseen kuuluu toki kompromissit, mutta itse en ole koskaan ollut valmis luopumaan unelmistani toisen takia. Silti minulla on kaksi lasta.