Woltilla ruokaostosten tilaaminen on halvempaa kuin kaupassa käynti ja aikaa säästää pirusta
Voi tilata joko Wolt Marketista tai K-supermarketeista. Molemmissa aina ilmainen kuljetus yli 30e tilauksiin ja ostokset tulee ovelle 20-40 minuutissa.
Wolt Marketissa normaalihinnoissa tosin on 5-10% enemmän kuin vaikka Prismassa, mutta siellä on todella paljon tarjoustuotteita kaikissa kategorioissa.
K-supermarketista tilaamalla listahinnat on samat kuin kaupassa, mutta tarjouksia ei juuri ole.
Kommentit (61)
Ei ole samat hinnat kuin kaupassa, esim jauheliha on pari euroa kalliimpi woltissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samat hinnat kuin kaupassa, esim jauheliha on pari euroa kalliimpi woltissa.
Valehtelet. Olen verrannut k-ruoka sovelluksen ja Woltin hintoja, ovat AINA samat
Noihin Wolt tilauksiin laitetaan ne vanhimmat ja nahistuneimmat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin päiväykset on aina ollut viikon-parin päähän.
Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt katsoa ja hinnat ovat samat k kaupan sivuilla ja woltista, ainakin mistä itse tilaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä.
Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.
Oon tehny saman laskelman. Mä asun hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. En todellakaan autottomana lähde roudaan ostoksia varsinkaan Hypermarketeista, joissa saa oikein hyvin 2h kulumaan.
Ihan best.
En halua nee kereiden lähmimiä tuotteita.
Kuljetusmaksua ei mene mutta palvelumaksu lisätään tilauksen summan mukaan. Helposti menee esim 25e kuussa jos muutaman kerran viikossa tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.
Niin, elämänhän on tarkoitus olla helppoa sohvalla makaamista.
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny saman laskelman. Mä asun hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. En todellakaan autottomana lähde roudaan ostoksia varsinkaan Hypermarketeista, joissa saa oikein hyvin 2h kulumaan.
Ihan best.
Terv Saara
Vierailija kirjoitti:
Yli viikon päiväys oli kanasuikaleilla viimeksi
Joo,mä kyllä tykkään poistua kodista. Näitä palveluita käyttää vaan mukamas kiireiset ihmiset,mutta ne ei uskalla ulos. Jotain ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voit olla ostamatta litrakaupalla limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo,mä kyllä tykkään poistua kodista. Näitä palveluita käyttää vaan mukamas kiireiset ihmiset,mutta ne ei uskalla ulos. Jotain ahdistusta.
Työttömillä on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, elämänhän on tarkoitus olla helppoa sohvalla makaamista.
Minusta tuntuu että se voisi olla. Ihana helpotus esim raskaan työpäivän jälkeen ja tukee sitä etten syö ulkona
Paskapuhetta.