Olen pessyt tänään kolme koneellista pyykkiä ja pesen vielä ainakin kolme lisää
Kommentit (26)
Miksi et pese yhtä koneellista päivässä? Ei tulisi niin paljon kuivatettavaa kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pese yhtä koneellista päivässä? Ei tulisi niin paljon kuivatettavaa kerrallaan.
Täh? Konehan kuivaa ne pyykit automaattisesti.
Teillä on vissiin taloyhtiössä kuivaushuone. Mulla loppuu ainakin kotoa kuivaustila jo kahden koneelisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö vaatteet pyykkiin joka käyttökerran jälkeen? Onko isokin perhe?
Alushousut ja sukat menee, aluspaidatkin useimmiten. Kaksi henkilöä taloudessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En viitsi varata kuivaushuonetta joka päivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka kuivaisikin, niin sinullahan on talo täynnä kuivaa pyykkiä joka pitää lajitella ja viikata ja viedä kaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on vissiin taloyhtiössä kuivaushuone. Mulla loppuu ainakin kotoa kuivaustila jo kahden koneelisen jälkeen.
On. Ja kuivausrumpu asunnossa myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei kyllä montaa koneellista ehdi pestä päivässä, ellei ole sitten useampi kuivaava kone.
Vierailija kirjoitti:
Mihin laitat kaikki kuivumaan ?
Kuivaushuoneeseen ja -rumpuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole järjen häivää.
Missä? Pyykinpesussako?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka kuivaisikin, niin sinullahan on talo täynnä kuivaa pyykkiä joka pitää lajitella ja viikata ja viedä kaappeihin.
Tääh!? Lajittelen ja viikkaan yhden koneellisen 5min kaappiin.
Minä asun yksin ja pesen joka päivä pyykkiä. Pesen tänään kaksi koneellista. Just tulin kalasta ja vaatteet kastui joten laitoin ne pesuun ja sen jälkeen pesen takin.
Hullua touhua, itse pesen kerran tai enintään kaksi viikossa.
Ihanaa ap, kun urakkaa on ohi ja pyykit kaapeissa taas puhtaina niin palkitse itses vähintäänkin kehuilla ellet jopa kahvilla ja kahvileivällä 👍
Et varmaan pystyisi elämään täällä, missä veden saanti ei ole itsestään selvyys. (ulkomailla). Kaksi henkilöä taloudessa ja noin valtavasti pyykkiä! Kuinka monta kertaa päivässä oikein vaihdatte vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan pystyisi elämään täällä, missä veden saanti ei ole itsestään selvyys. (ulkomailla). Kaksi henkilöä taloudessa ja noin valtavasti pyykkiä! Kuinka monta kertaa päivässä oikein vaihdatte vaatteet?
Alushousut, sukat ja t-paidat kerran päivässä. Muut vaatteet harvemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hullua touhua, itse pesen kerran tai enintään kaksi viikossa.
Mikä tässä on hullua?
Meneekö vaatteet pyykkiin joka käyttökerran jälkeen? Onko isokin perhe?