Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia vaatteita käytätte helteillä baarissa?

Vierailija
03.07.2015 |

Mitä laitatte päälle kun lähdette viihteelle kesällä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en mee baariin helteillä. Siellä on sitten aivan helvetin kuuma, että en suosittele

Vierailija
2/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus istua vaan terassilla ja tosi kuuma nii shortsit ja siisti toppi. Jos tarkoitus mennä oikein bilettään, niin sitten mekko tai farkut ja paita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi