Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsutaan naista, joka ei viihdy naisporukoissa?

Vierailija
03.07.2015 |

Älykkääksi.

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:28"]

Alkaa nyt vähän jurppia tämä keskustelu; täällä joukolla väitetään, että ei ole naiset meikeistä ja lapsistaan puhuvia tyhjäpäitä, kunhan vaan kaikenlaiset miestenmiellyttäjät niin väittävät kuvitellessaan itsestään liikoja. Fakta kuitenkin on, että jokaisella työpaikalla on näitä naisia, joiden ainoat puheenaiheet ja kiinnostuksenkohteet liittyvät lapsiin, mieheen ja omaan ulkonäköön, eri muodoissa nämä teemat toistuvat päivästä toiseen. Jos joku erehtyy puhumaan muusta, nopeasti vaihtuu puheenaihe lapsiin, mieheen ja ulkonäköön. Muutkin saavat puhua, mutta samoista aiheista, siis omista lapsistaan, miehestään ja ulkonäöstään, koska tähän kapasiteetti riittää. Siinä sitten nauru raikaa ja naama virneessä päivitellään, kuinka ne lapset sitä ja mieskin tätä voi että sentään.

Että ihan turha siellä selittää, kuinka työpaikoilla vaan maailmanpolitiikasta ja kulttuurista puhutaan ja ihmeellistä kuvitelmaa jotkut meikit ja selluliitit, kun tosiasiassa puheenaiheita yhdistää vain yksi asia: minä eri muodoissa ja asiayhteyksissä.

[/quote]

Ok. Eli jos pelkästää miesten seurassa viihtyvä nainen on ainoa nainen työpaikallaan, tuon boldatun mukaan hän on siis kuvailemasi kaltainen. 

Vierailija
102/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:49"]Minusta on ihan käsittämätöntä että naiset mollaa toisia naisia. Ja olisi ikäänkuin fiksumpi kun ei tule juttuun kuin miesten kanssa. Olen tavannut niin naisia kuin miehiä joiden jutut ei vaan kiinnosta. Asia ei ole sukupuolesta kiinni vaan ne ovat luonne-eroja. Ärsyttää tosi paljon että joku voikin kuvitella olevansa jotenkin rehdimpi. reilumpi ja näemmä jopa fiksumpi kun ei tule toimeen muiden naisten kanssa. Fiksu ihminen pitää persoonista ei sukupuolesta. [/quote] Nimenomaan persoonasta. Mun parhaat kaverit on tähän asti ollut kaikki miehiä, yksi hyvä naispuolinen kaveri löytyy mutta asutaan niin kaukana toisistanne ettei nähdä kuin max kerran vuoteen. Mun elämään ei vain ole ilmestynyt naispuolisia ihmisiä joista olisi tullut ystäviä mulle, harrastukset ja ammattini ovat molemmat hyvin miesvaltaisia. En todellakaan luule olevani kenenkään yläpuolella sen takia ettei mulla ole naisystävistä koostuvaa ystäväpiiriä, ratkeaisin riemusta jos saisin hyviä ystäviä naisista. Kavereiden tyttöystävät ovat hissukoita ja viihtyvät paremmin kotisohvalla, minä vietän aikaani laittaen harrasteautoani. Nykyisestä työpaikasta löysin itselleni tämän hetken parhaimman ystäväni, naisen. Ollaan nykyään kuin siskot, mutta silti vietän suurimman osan ajastani miesten kanssa. En väitä etten tulisi naisten kanssa toimeen, mulla vaan on kaksi hyvää naispuolista kaveria ja loput miehiä, miksi tämä kuumentaa täälläkin tunteita. Ja kyllä, olen onnellisesti parisuhteessa.

[/quote]

En näkisi, että tämä koskee sinua. Tässähän puhuttiin naisista, jotka eivät tule naisten kanssa toimeen. Mielestäni on aivan eri asia liikkua miesvaltaisissa porukoissa siksi, että sellaisista vaan on sattunut löytymään hyviä tyyppejä kuin siksi, ettei millään tule oman sukupuolensa kanssa toimeen. Minäkin olen liikkunut koko ikäni enemmän miesporukoissa harrastusteni vuoksi, olen usein ollut jopa ainoa nainen. Minulla ei silti ole mitään vaikeuksia tulla naisten kanssa toimeen eikä mitään tarvetta yleistää kaikkia muita naisia tyhjäpäisiksi ja pinnallisiksi länkyttäjiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset so,so!! Lakki,lepo,lakki lepo.

Vierailija
104/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:31"]Hyvät naiset so,so!! Lakki,lepo,lakki lepo.
[/quote]:D

Vierailija
105/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa nyt vähän jurppia tämä keskustelu; täällä joukolla väitetään, että ei ole naiset meikeistä ja lapsistaan puhuvia tyhjäpäitä, kunhan vaan kaikenlaiset miestenmiellyttäjät niin väittävät kuvitellessaan itsestään liikoja. Fakta kuitenkin on, että jokaisella työpaikalla on näitä naisia, joiden ainoat puheenaiheet ja kiinnostuksenkohteet liittyvät lapsiin, mieheen ja omaan ulkonäköön, eri muodoissa nämä teemat toistuvat päivästä toiseen. Jos joku erehtyy puhumaan muusta, nopeasti vaihtuu puheenaihe lapsiin, mieheen ja ulkonäköön. Muutkin saavat puhua, mutta samoista aiheista, siis omista lapsistaan, miehestään ja ulkonäöstään, koska tähän kapasiteetti riittää. Siinä sitten nauru raikaa ja naama virneessä päivitellään, kuinka ne lapset sitä ja mieskin tätä voi että sentään.

Että ihan turha siellä selittää, kuinka työpaikoilla vaan maailmanpolitiikasta ja kulttuurista puhutaan ja ihmeellistä kuvitelmaa jotkut meikit ja selluliitit, kun tosiasiassa puheenaiheita yhdistää vain yksi asia: minä eri muodoissa ja asiayhteyksissä.

[/quote]

En ole ikinä kohdannut tuollaista naista. Yleensä työpaikoilla on puhuttu töistä ja kevyistä ajankohtaisista aiheista. En edes tiedä työkavereideni lapsista, miehistä tai selluliiteista mitään.

Vierailija
106/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu tiivistää aika hyvin sen miksi en ole väkisin naisporukkaan hankkiutunut. En vaan jaksa tälläistä "kanssa siskojen" halveksumista ja selkään puukottamista.

[/quote]

Sinähän niitä "kanssasiskojasi" halveksut, jos et osaa kuvitella, että naisista löytyy yksilöitä. Me muut tulemme hyvin toimeen keskenämme ja miesten kanssa.

Vierailija
107/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:52"]

Elinaksi, joka on siis nimeni. 

Vähempää ei voisi kiinnostaa ns. naisten jutut. Jos niillä tarkoitetaan jotain manikyyrejä, vaatteita jne. 

Naistenkin kanssa voi toki keskustella yhteiskunnallisista asioista ja vaikka mistä... Mutta käsitän, että naisten jutut ovat juuri näitä ihme ulkonäköön keskittyviä tyhjänpäiväisyyksiä. 

[/quote]

Olis edes niitä. Mut ku lässytetään kaikkee paskaa omista röyhtäyksistä ja päivän olotilasta, mankeloitiinko eilen vai käytiinkö saunassa. Voi vi**u!

Vierailija
108/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:12"]

ohis, kyllä se monelle miehelle on tärkeää, että autossa on metalliväri ja alumiinivanteet sekä moni muu pinnallinen asia. Juuri tämä itseäni huvittaa, että tyypillisesti miesten kiinnostuksen kohteita pidetään jotenkin fiksumpana, vaikka se moottorin tehokin on aika pinnallinen asia, kun ei sitä täyttä tehoa voi kuitenkaan käyttää Suomessa. 

[/quote]

Et sitten koskaan ohita ja seisahduksistakin lähdet niin ettei kukaan muu pääse samoilla valoilla etkä koskaan vedä esim. venettä trailerilla tai hevoskoppia? Ei tee teholla mitään ei Suomessa koskaan.

Hyvä esimerkki muuten siitä, miksi kannattaa puhua autoista vain miesten kanssa.

[/quote]

Hyvä esimerkki muuten siitä, miten syvällä miesten palvonnassa joku voikaan olla. Keksitkö _mitään_ muuta puheenaihetta kuin autot? Ovatko kaikki muut aiheet vain pinnallisia tyhjäpäiden puheenaiheita?

[/quote]

Ps. meillä on tässä viimeisen viikon ajan keskusteltu tehokkaamman auton hankkimisesta ja muista autojen yksityiskohdista miehen kanssa. En kuitenkaan pidä nyt itseäni mitenkään parempana kuin muita.

[/quote]

Tuo on kyllä ankeaa, että sinulla kiinnostus tässä tapauksessa autoihin yhdistyy miehiin (miehen kanssa itsekin niistä olet puhunut, joten palvot siis miestä(si)?) - entä jos olenkin nainen, jota itseään kiinnostaa autot, joka ei kysele mieheltä mielipidettä siitä millaisen auton MINÄ itselleni hankin (hän vastaavasti saa hankkia millaisen haluaa, en voi toisen ostoksiin puuttua) ja joka hankkisi auton vaikka olisi sinkku? Ymmärrätkö, että autot voivat kiinnostaa naista ilman että sillä yritetään miellyttää ketään muuta kuin naista, joka itse sillä omalla autollaan ajaa? Kaiki naiset eivät myöskään ajele millään vanhoilla kulahtaneilla kauppakasseilla tai miehen vanhoilla jämillä vaan ihan itseään miellyttävillä ja itsehankituilla autoilla. Vai eikö naisella saa olla autoa, onko ajaminen ja autot "miesten hommia", jotka on parempi jättää miehille ja istua töröttää vaan etupenkillä? Puhumattakaan traikun tai hevoskopin vedosta? Ettei vaan tässä tule pitäneeksi itseään "parempana" jos perässä on vaikka hevoskoppi?

Vierailija
109/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sellaisiakin naisia on tietty, mutta joidenkin mielestähän kukaan nainen ei ole tutustumisen arvoinen koska "kaikki on tyhjäpäitä". Tietenkin puolustan täällä naisia koska tiedän etten esim. itse puhu meikeistä ja vaatteista.

Vierailija
110/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi.

Vierailija
111/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:33"]

Sinähän niitä "kanssasiskojasi" halveksut, jos et osaa kuvitella, että naisista löytyy yksilöitä. Me muut tulemme hyvin toimeen keskenämme ja miesten kanssa.

[/quote]

Niinpä. Tulen toimeen kaikkien kanssa.

Vierailija
112/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi itselleni vitunreikää, joka juoksisi "tyttöporukoissa" joka perjantai vieraan kyrvänhimo mielessä kuitenkin. Yksinäinen nainen on älykäs ja erottuu massasta. Onvain uskomattoman vaikea löytää sellainen ihannenainen, joka kykenee älylliseen keskusteluun.

Vierailija
113/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"]

sama nimi täälläkin! :D hauska yhteen sattuma! :)

t, kolmas Ellu

[/quote]

Tunnen kaksikin kriteerit täyttävää Elinaa.

Vierailija
114/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]

No itse olen huomannut että tällaiset naiset jotka eivät halua olla naisporukassa ovat usein kireän, kärsimättömän ja äkäisen oloisia esim. työkavereina. Olisikohan syynä jokin hormonihäiriö, ainakin liian korkea testosteronitaso aiheuttaa naisissa aggressiivisuutta.

[/quote]

Se on vitutus. Aivot tai äly huutaa vittua ja perkelettä ku se ei jaksa kuulla enää sanaakaan teidän tyhjän juoruilua. Aivojen ylikuumentuminen aiheuttaa sitä äreyttä. Tekis vaan mieli huutaa: "Turpa kiinni ja tehkää töitä, jos ei mehukkaampaa juttua irtoa!!!"

Vierailija
115/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksulta.Suurin osa naisista ulkonäkökeskeisiä ja vähän tyhmiä.

Vierailija
116/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan itse itselleni ostama auto, mutta mitä sitten? Ei se ole sen kummempi kuin käsilaukku, melkoisen paljon kalliimpi vain. Käyttötavaroita ne molemmat ovat. Mitäpä jos unohdetaan autot ja aletaan keskutella vaikka puutarhasta? Minulla on tuttavapiirissäni mies, joka on erittäin innokas puutarhuri ja hän on laittanut pihansa upeaksi. Häntä arvostetaan paljon, koska hän on mies. Naisen laittamana saman tasoinen puutarha saa paljon vähemmän huomiota. Aika tunnettu ja näkyvässä ammatissa, joten joku muukin voi saman tuntea. 

Vierailija
117/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:36"]

Lesboksi.

[/quote]

Liian älykäs nainen on muiden naisten mielestä lesbo. Ja tämäkin virheellinen havainto sanotaan ihan röyhkeästi ääneen uhrin kuullen. Ja liian seksikäs nainen on vaarallinen peto.

Vierailija
118/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:20"]

Onko oletus että se nainen viihtyy kuitenkin miesporukoissa? Itse en nimittäin viihdy minkäänlaisissa porukoissa. Hupaisa tuo stereotypia että naiset puhuvat meikeistä ja miehet fysiikasta. Ihan yhtä ikävystyttävää porukkaa ovat molemmat :)

[/quote]

Miehet ei ehkä puhu sen fiksumpia, mutta ei ne ainakaan kaiken aikaa selitä ulkonäöstään, siitä mitä vaimo sanoi tai mitä lapset teki. Kaikkia ei kiinnosta ihmiset (varsinkaan itselle tuntemattomat) vaan asiat ja miehet puhuvat yleensä enemmän asioista kuin vatuloivat jonkun sanomisia ja tekemisiä tai mukamoittivat hiuksiaan parturikäynnin jälkeen tai uutta paitaansa tarkoituksena saada kehuja "ei kun upeat sun hiukset" ja "tosi kiva paita sopii niiiiiin sulle". Btw tämä etenkin on naisissa typerää. Itsellesi sen paidan hommasit, miksi ihmeessä MINUN siitä pitäisi pitää tai olla yhtään mitään mieltä?

[/quote]

Tai mitä jos kertoisinkin totuuden: Se on minusta hirveä, varsinkin noin lihavalle.

Vierailija
119/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]

No itse olen huomannut että tällaiset naiset jotka eivät halua olla naisporukassa ovat usein kireän, kärsimättömän ja äkäisen oloisia esim. työkavereina. Olisikohan syynä jokin hormonihäiriö, ainakin liian korkea testosteronitaso aiheuttaa naisissa aggressiivisuutta.

[/quote]

Se on vitutus. Aivot tai äly huutaa vittua ja perkelettä ku se ei jaksa kuulla enää sanaakaan teidän tyhjän juoruilua. Aivojen ylikuumentuminen aiheuttaa sitä äreyttä. Tekis vaan mieli huutaa: "Turpa kiinni ja tehkää töitä, jos ei mehukkaampaa juttua irtoa!!!"

[/quote]

Varsinkin kun sitä juttua soi siellä omassa päässä, vaikka kukaan ei sanoisi yhtään mitään...

Vierailija
120/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:35"]

Tuo on kyllä ankeaa, että sinulla kiinnostus tässä tapauksessa autoihin yhdistyy miehiin (miehen kanssa itsekin niistä olet puhunut, joten palvot siis miestä(si)?) - entä jos olenkin nainen, jota itseään kiinnostaa autot, joka ei kysele mieheltä mielipidettä siitä millaisen auton MINÄ itselleni hankin (hän vastaavasti saa hankkia millaisen haluaa, en voi toisen ostoksiin puuttua) ja joka hankkisi auton vaikka olisi sinkku? Ymmärrätkö, että autot voivat kiinnostaa naista ilman että sillä yritetään miellyttää ketään muuta kuin naista, joka itse sillä omalla autollaan ajaa? Kaiki naiset eivät myöskään ajele millään vanhoilla kulahtaneilla kauppakasseilla tai miehen vanhoilla jämillä vaan ihan itseään miellyttävillä ja itsehankituilla autoilla. Vai eikö naisella saa olla autoa, onko ajaminen ja autot "miesten hommia", jotka on parempi jättää miehille ja istua töröttää vaan etupenkillä? Puhumattakaan traikun tai hevoskopin vedosta? Ettei vaan tässä tule pitäneeksi itseään "parempana" jos perässä on vaikka hevoskoppi?

[/quote]

Ei apua, miten sait tuosta vedettyä tuollaisen johtopäätöksen? :D Me keskustelemme aiheesta yhdessä siksi, että meillä on vain yksi auto ja yhteiset rahat. Keskustelemme samoin myös esimerkiksi talon ostosta. Hevosia meillä ei ole, joten eipä tule kauheasti puhuttua hevoskoppien vetämisestä, myönnän. Jos olisin hankkimassa autoa vain itselleni, voisin silti haluta keskustella aiheesta jonkun kanssa, vähän niinkuin sinä keskustelet autoistasi jätkäporukoissa. Satun pitämään ihmisten kanssa puhumisesta. Nyt vaan oli porukan sijaan yksi mies, kun muutenkin satutaan tätä elämää jakamaan ja yhdessä asumaan. Voisin aivan hyvin tehdä päätöksen itsekin, jos olisin esimerkiksi sinkku tai jos meillä olisi kaksi autoa. Minä muuten ajan meillä, jos lähdetään yhdessä jonnekin. Olen meinaan parempi ja kokeneempi kuski.