Miksi kutsutaan naista, joka ei viihdy naisporukoissa?
Kommentit (197)
Sekaporukassa hauskinta! Pelkät tyttöjen illat harvinaisia mut ok nekin, kanalaumasta kaukana meidän jutut. Just vasta olin reissussa poikaporukan mukana ja hubaa oli :D
Huh, on se rikkaus tulla toimeen IHMISEN kanssa, sukupuoleen katsomatta! Ei tarvii miettiä juntteja miehiä ja kanoja naisia ja minä itse täydellisyys :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:28"]Tämä keskustelu tiivistää aika hyvin sen miksi en ole väkisin naisporukkaan hankkiutunut. En vaan jaksa tälläistä "kanssa siskojen" halveksumista ja selkään puukottamista.
[/quote]
Hahhaaa te "uniikit lumihiutaleethan" täällä olette haukkuneet koko naissukupuolen pinnallisiksi kanoiksi, joita kiinnostaa vain meikit ja alennusmyynnit. Sinähän olet "kanssasiskojen" srlkäänpuukottaja nro 1. :D Nyt se peili käteen hei beibi!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:38"]
* "Siis meillä töissä se jaska vaan kuolaa mua. Ykskin päivä kun mulla oli mininahkahame ja olin tsättäilly sen kaa tunnin, niin aattele se pisti mulle silmäniskuhymiön! Mä olin niinku et daa, mä oon naimisissa ja sit tää yks tulee iskee vaikken oo ikinä sille mitään antanu ymmärtää hei! Silloinki kun istuin se pöydällä hameessa niin ihan varmasti kyyläs mun reisiä, voi hitsi minkä mä sille voin että oon niin kaunis?!? Ei tartteis silti kuolata, voi perse noiden miesten kaa miten niille sais aivoon että ei kiinnosta vaikka pikkujouluissa istuinkin sen syliin, ei se mitään tarkota siis hei camoon?!?"
Ei helvetti, ei tuollaista vaan jaksa. Ja jokainen näistä on ihan elävästä elämästä esimerkki... Yksittäisiä naisia toki on jotka ei tällaisia kanoja ole, mutta niin harvassa että ei meistä kovin "porukkaa" saa kasattua :(.
[/quote]
Meinaatko nyt tosissasi, että seksuaalinen ahdistelu johtuu "naisen kanamaisuudesta"? Ihanko oikeasti? Entä jos sattuu omalle kohdallesi?
Viihdyn sekä että, mutta keskimäärin miesten kanssa on rennompaa ja hauskemmat vitsit.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:28"]Tämä keskustelu tiivistää aika hyvin sen miksi en ole väkisin naisporukkaan hankkiutunut. En vaan jaksa tälläistä "kanssa siskojen" halveksumista ja selkään puukottamista. [/quote] Hahhaaa te "uniikit lumihiutaleethan" täällä olette haukkuneet koko naissukupuolen pinnallisiksi kanoiksi, joita kiinnostaa vain meikit ja alennusmyynnit. Sinähän olet "kanssasiskojen" srlkäänpuukottaja nro 1. :D Nyt se peili käteen hei beibi!
[/quote]
Näin. Tässäkin keskustelussa huomataan, että ne piirteet, mitä "tulen toimeen vain miesten kanssa naiset" muissa naisissa halveksuvat, on heissä itsessään moninkertaisena. Mikä tekee muiden naisten halveksimisesta niin hyväksyttävän jutun, jos tekee sitä naisporukan sijaan miesporukassa?
Koomiseksi.
Suuret luulot itsestään - ja vähättelevät muista naisista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:12"]
Älkää nyt hyvät naiset kynikö toisianne tuolla tavalla. Kyllä sain taas hyvät naurut noin hurjista väittelyistä. Eläkää sovussa, älkääkä kadehtiko ketään. Sopu kaikkien kanssa tekee hyvää ilmapiirin. Kiitos!
[/quote]Miksi luulet, että kateus on se, mikä naisia liikuttaa? En ole kateellinen kellekkään ja silti löytyy aina joku, jonka kanssa EI VAAN tule toimeen
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:47"]
Älkää nyt hyvät naiset kynikö toisianne tuolla tavalla. Kyllä sain taas hyvät naurut noin hurjista väittelyistä. Eläkää sovussa, älkääkä kadehtiko ketään. Sopu kaikkien kanssa tekee hyvää ilmapiirin. Kiitos!
[/quote]Miksi luulet, että kateus on se, mikä naisia liikuttaa? En ole kateellinen kellekkään ja silti löytyy aina joku, jonka kanssa EI VAAN tule toimeen
[/quote]'
Mutta toisinaan se vaihtoehto on, että ei vaan halua tulla toimeen, ei edes yrittää, kun on jo päättänyt, että muut naiset ovat tyhjäpäitä. Tämänkin ketjun perusteella.
Mulla on nuoresta lähtien ollut paljon huonoja kokemuksia naispuolisten ihmisten kanssa. Vaikka itse olet mukava kaikille, niin kyllä sitä paskaa vaan on tullut niskaan yllättävän paljon. Esim. sitä ollaan niin mukavia kasvotusten ja toisena hetkenä kuulet mitä sama henkilö on puhunut susta jollekkin toiselle. Tuollaisia kieroilijoita on liikaa! Ne on aina sellaista settiä että vastaavaa ei ikinä kokisi miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:47"]
[/quote]'
Mutta toisinaan se vaihtoehto on, että ei vaan halua tulla toimeen, ei edes yrittää, kun on jo päättänyt, että muut naiset ovat tyhjäpäitä. Tämänkin ketjun perusteella.
[/quote]Silloin on asiat jo todella huonosti
Että nainen ei viihdy naisten kanssa siksi, että muut naiset ovat huonoa seuraa, on itsensä toteuttava ennuste. Ihan varmasti saat tuohtunutta palautetta vastaasi kun tulet kertomaan naisille miksi he ovat huonoa seuraa, etenkin jos syysi ovat asenteellisen seksististiä. Ja sitten voit tyytyväisenä todeta: no niin, tässä se taas nähtiin.
Muuten, 'ne pinnalliset kanat puhuvat lapsista, miehistä ja kynsilakoista'-mantra on niin kuultu, ja lisäksi se on pinnallinen syy.
Ei kiinnosta puutarhanhoito, vasteostoksilla tai ylipäätään kaupoissa ramppaaminen, bloggaaminen, facebook, iskelmät, leipominen ja muu ruuanlaitto, ei ole omaa mökiiä, lemmikkiä tai venettä eikä omakotitaloa. Kyllä puheenaiheet on keskivertonaisen kanssa aika vähissä! En ole myöskään lumimiehen näköinen hirviö, rekkalesbo tms vaan olen kiinnostunut muista asioista. Lapsi on.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:04"]
Ei kiinnosta puutarhanhoito, vasteostoksilla tai ylipäätään kaupoissa ramppaaminen, bloggaaminen, facebook, iskelmät, leipominen ja muu ruuanlaitto, ei ole omaa mökiiä, lemmikkiä tai venettä eikä omakotitaloa. Kyllä puheenaiheet on keskivertonaisen kanssa aika vähissä! En ole myöskään lumimiehen näköinen hirviö, rekkalesbo tms vaan olen kiinnostunut muista asioista. Lapsi on.
[/quote]Mikä sua kiinnostaa?