Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsutaan naista, joka ei viihdy naisporukoissa?

Vierailija
03.07.2015 |

Älykkääksi.

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika harvoin kokenut tuota, että puheenaihetta muutetaan. Sellaisia tyyppejä on joskus, mutta ei niinkään sukupuoliriippuvaisia. Vaan ne, jotka eivät aiheesta tiedä, kuuntelevat hiljaa tai osa kyselee kiinnostuneena. Juuri nuo linnut, itsekin oikeastaan tutustuin aiheeseen vasta lähipiiriin kuuluvan ihmisen harrastuksen myötä. Hyvää tuntemustani ihaillaan ja joku voi kertoa, millaisen erikoisen linnun oli nähnyt pihassaan sekä kuvailee sitä ja kyselee, voisinko tuntea. Joskus kahvitunnin päätteeksi olen näyttänyt netistä kuvan, että oliskohan tämä ja usein moni saakin vastauksen kysymykseensä. Nyt olen kyllä ainoa nainen työpaikallani, mutta tämä lintuaihe on erittäin sukupuolineutraali. Olen nyt aika paljonkin omahyväinen kun sanon tämän, mutta luulen silti, että osaan kertoa aiheesta sillä tavalla, että sitä jaksaa kuunnella. 

Vierailija
142/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:04"]

Tosielämässä tapahtunut, ei itselleni. Tämä on nyt juoruilua, antakaa se anteeksi ja olen hiukan muuttanut asioita, ettei asianomaisia tunneta. Olipa kerran insinööritoimisto, jossa kaikki muut olivat miehiä ja yksi naispuolinen sihteeri. Tämä naispuoilnen sihteeri kovasti aina kehui, kuinka ihanan on olla miesvaltaisella paikalla ja kuinka toiset naiset ovat niin kamalia selkäänpuukottajia ja kuinka heillä on tyhmät jutut. Kävipä sitten kerran niin, että palkattiin uusi insinööri suunnittelupuolelle, tämä uusi insinööri oli nainen. Siitähän se sihteerillä riemu repesi. Jo eka päivänä esittäytyminen oli kylmän viileä ja siitä alkoi pitkäaikainen kiusanteko, tavaroita hävitettiin, puhuttiin pahaa miehille, jätettiin sähköposteja lähettämättä sekä asioita kertomatta ym. Mitä vikaa siinä insnöörinaisessa oli, joka oli pätevä, ystävällnen kaikille ja ahkera? No se, että hän oli nainen ja tuli toisen reviirille sotkemaan ihanaa miesvaltaista paikkaa. Eikä kyseessä ollut mikään nuorten naisten huomion haku, sillä kyseessä oli ihan ns. aikuisen ikäiset ihmiset. Lopulta tämä insinööri hermostui ja veteli suorat sanat niin että kaikki kuulivat. Mitä tästä seurasi: "Naiset ovat niin hirveitä, täällä oli niin ihana olla ennen kuin tuo toinen nainen tuli, sanoi sihteeri", sen jälkeen kun oli saanut varoituksen. Toiminta parani vähän, mutta uusi nainen ei antanut periksi. Lopulta tämä toinen nainen alkoi hakea muita töitä, koska oli niin kamala olla työpaikalla, kun toinen nainen tuli sinne. Mitä se toinen nainen teki, ei ollut mitään muuta kuin hoiti työnsä ja kerran vain tuli mitta täyteen. Seuraavissa yt-neuvotteluissa sihteerin virka kokonaan lopetettiin ja työt ulkoistettiin tilitoimistolle sekä jaettiin muille. Sitä en tiedä, miten jatko hänen osaltaan meni. Mutta tämä on mielestäni aika hyvä esimerkki naisesta, joka ei tule toimeen toisten naisten kanssa sekä minä olen nyt hyvä esimerkki juoruakasta, kun kerroin tämän. 

[/quote]

Toihan on mustasukkainen ja sairas nainen. Ei ole pelkästä mies- tai naisporukasta tossa kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:10"]

Kenellä tuo korkeasti koulutetuista kaupunkilaisista puhuva luulee olevan isoja veneitä ja hevosia autojen perässä? Kouluttamattomilla maalaisillako? Nimenomaan hyvin tienaavat hankkii isoja veneitä ja harrastaa ratsastusta kilpatasolla, koska kumpikaan homma ei ole halpaa ja kaupungissa asuminen tarkoittaa sitä, että niitä on kuskattava pitkin poikin, koska pitopaikkoja ei kaupungissa ole (siis isoissa kaupungeissa, joku maaseututuppukaupunki on oma lukunsa). Tosin korkea koulutushan ei takaa hyviä tuloja, koulutuksesta ei toistaiseksi makseta kun tarvitsee olla töitäkin.

[/quote]

Entäs koulutetut maalaiset? Tunnen täysin maaseudulla asuvan DI-pariskunnan, joilla on työpaikat, kaksikin hevosta, vene ja ties mitä, mutta, entä sitten? Vaikka olisi kuinka koulutettu ja varakas, mutta jos ratsastus tai veneily, karavaaneilu tai yleensä mikään sellainen missä tarvitsee vetoautoa, ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Ratsastus on usein mielletty muuten naismaiseksi harrastukseksi, vaikka huippuratsajista löytyykin paljon miehiä. 

Vierailija
144/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"]Ihan miksi vaan, ei se kuitenkaan kuule, kun on niin keskittynyt esittämään miehille. [/quote] Ja näistä kommenteista paistaa niin läpi kateellisuus. Sekä jos nainen viihtyy miesten kanssa, miksi hän edes haluaisi tulla toimeen naisten kanssa kun ne ajattelevat näin?

[/quote]

Ehkä kannattaisi itsekin "esittää" joskus hieman fiksumpaa kuin onkaan muille naisille ja olla joka päivä ja jatkuvasti kertomatta perheasioistaan, miehestään, lapsistaan, mitä mökillä tehtiin, mitä jucca-annica esitti tarhan näytelmässä, millaisiksi värjää hiukset ja ostaisiko oikein uuden huulipunankin sukulaistytön häihin joihin on mekko jo hankittu jnejnejne. Maailmassa oikeasti tapahtuu kaikenlaista mielenkiintoista, joka muiden mielestä on paljon mielenkiintoisempi puheenaihe kuin jonkun perheasiat, vaikka varmaan vaikeata on uskoa että kaikkien muidenkin maailman keskipiste ei ole jucca-annica. Siinä ohessa vaikuttaisi fiksultakin kun kiinnostuksenkohteita löytyy muualtakin kuin omien seinien sisältä. Sitä muuten sanotaan sivistykseksi.

[/quote]

Mulla on ollut suunnaton onni ystävystyä tällaisen työkaverin kanssa, siis nainen ja älykäs. Olimme eri-ikäisiä mutta keskusteltiin vaikka mistä. Mutta olisko niin että naisporukassa meikäläiset eivät saa suunvuoroa näiltä jucca-annicoilta, joita riittää ja joilla ei ole mitään itsekritiikkiä, mitä suusta tulee ulos.

Vierailija
145/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:12"]Itse kutsuisin heitä aika yksiulotteisiksi ja yksinkertaisiksi. Luuleeko joku siis ihan oikeasti todellakin, että kaikki naiset puhuvat kuin pahaisimmat pissikset amiksen röökipaikalla? Ja miehet sitten korkealentoisista yhteiskunnallisista aiheista? Hehheeee :) [/quote] Mulle ei oo tullu vielä vastaan sellaista naista, jonka kanssa voin puhua kalastuksesta, autoista, putki- ja rakennustöistä. :(

[/quote]

ei kai sun tarvi kaikkien sun ystävien kanssa puhua noista? eri ihmisillä on eri kiinnostuksen aiheet. varmasti sulla on tytsienkin kanssa jotain yhteistä. jos ei ole, niin olen pahoillani.

Vierailija
146/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:58"]

Hukkaan on mennyt sekin korkea koulutus jos ei ole varaa kunnolliseen merikelpoiseen veneeseen tai osaavaan ratsuun. Onneksi on edes koulutus.

[/quote]

Sinulla taitaa olla melkoisen suppea maailmankuva, jos kuvittelet kaikkien haluavan samoja asioita. Minua ei kiinnosta pätkääkään hevosten hoito tai veneily, käytän ennemmin rahat matkusteluun ja maailmankuvani avartamiseen. Voisin suositella sinullekin.

[/quote]

Öhh, ei sitä hevosta tarvitse itse hoitaa, on olemassa sellaisiakin paikkoja kuin täysihoitotallit, joissa joku saa palkan siitä että hoitaa hevosia, joilla sitten käydään harjoittelemassa ja kilpailemassa. Jos et tiedä, älä ole tietävinäsi. Tietämättömyydessä ei ole mitään vikaa, mutta päteminen vaatii tietämistä.

Ja kuka tässä nyt sanoo muilla olevan suppea maailmankuva kuvitellessaan kaikkia kiinnostavan samat asiat ja samaan aikaan julistaa, ettei itseä ainakaan kiinnosta hevoset tai veneily vaan matkustaminen? Jos jotakuta kiinnostaa hevoset ja veneily mutta ei matkustaminen, hänellä on suppea maailmankuva, mutta kun sinua ei kiinnosta hevoset ja veneily vaan matkustaminen, edelleen muilla on suppea maailmankuva mutta sinulla laaja?

Vierailija
147/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:09"]

En ole tuo jolle vastaat, mutta aika monen naisen autokiinnostus on tasoa "bemari on hieno auto kun mun miehellä on sellainen, siis se on tosi kallis" ja kun siihen sanoo että siis sehän on -90-luvun loppupuolen malleja ja ne ei todellakaan ole kalliita, suututaan että "mun mies tietää, sä oot vaan KATEELLINEN". Joo niin olen, maastopyörän hintaisesta autosta onkin syytä olla todella kateellinen, varsinkin niiden jotka ajavat itse uusilla :D

Tarkoitus oli siis sanoa, että monen naisen kiinnostus on miehensä suulla puhumista, uskotaan kaikki ja toistetaan kaikki, koska itse ei tiedetä eikä edes kiinnosta, mutta on se sitten auto, eukonkanto tai kaljanjuonti, niin tottakai se on upeaa, hienoa ja ihanaa kun oikein omalla miehellä on tai se sellaista tekee. Tämä on kanamaisuutta ja miehen nuoleskelua, ehkä epätoivoista miellyttämistäkin.

[/quote]

En ole tavannut tuollaisia naisia, mutta eikö tuo miellyttämisenhalu ole juurikin leimallista noille hyville jätkille, jotka eivät voi sietää naisia. Itse tunnen vain naisia, joilla on selkärankaa sanoa, jos jokin asia ei kiinnosta. Esimerkiksi omassa kaveriporukassani on lähinnä korkeasti koulutettuja kaupungin keskustassa asuvia naisia ja miehiä. Kukaan ei omista autoa, joten eipä juuri tule niistä puhuttua. Porukan miehet eivät tiedä niistä yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Sen sijaan keskustelemme oikeastaan kaikista muista aiheista. Työ, politiikka, yhteiskunnalliset asiat, henkilökohtaiset elämänmuutokset jne. kiinnostavat kaikkia. Mielestäni on melkoista mielenköyhyyttä, jos pitää vain yhtä hyvin rajallista aihetta tärkeänä ja älykkyyttä mittaavana.

[/quote]

Päinvastoin. Miehiä ei tarvitse miellyttää, kun on kaveri. Naisia tarvitsee. Muuten ne hyökkää porukalla poikkeavan kimppuun.

Vierailija
148/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:16"]

Kenellä tuo korkeasti koulutetuista kaupunkilaisista puhuva luulee olevan isoja veneitä ja hevosia autojen perässä? Kouluttamattomilla maalaisillako? Nimenomaan hyvin tienaavat hankkii isoja veneitä ja harrastaa ratsastusta kilpatasolla, koska kumpikaan homma ei ole halpaa ja kaupungissa asuminen tarkoittaa sitä, että niitä on kuskattava pitkin poikin, koska pitopaikkoja ei kaupungissa ole (siis isoissa kaupungeissa, joku maaseututuppukaupunki on oma lukunsa). Tosin korkea koulutushan ei takaa hyviä tuloja, koulutuksesta ei toistaiseksi makseta kun tarvitsee olla töitäkin.

[/quote]

Entäs koulutetut maalaiset? Tunnen täysin maaseudulla asuvan DI-pariskunnan, joilla on työpaikat, kaksikin hevosta, vene ja ties mitä, mutta, entä sitten? Vaikka olisi kuinka koulutettu ja varakas, mutta jos ratsastus tai veneily, karavaaneilu tai yleensä mikään sellainen missä tarvitsee vetoautoa, ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Ratsastus on usein mielletty muuten naismaiseksi harrastukseksi, vaikka huippuratsajista löytyykin paljon miehiä. 

[/quote]

Sivusta tämä, mutta maalla veneiden ja hevosten pito on olennaisesti halvempaa kuin kaupungissa. Sikäli se, että maalaisella on hevoset ja veneet, ei ole yleistäen yhtä ns. taloudellisesti vaativaa kuin sama kaupunkilaisella. Venepaikka omasta takaa, hevoset kotona omilla rehuilla jne.

Vierailija
149/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:28"]

Alkaa nyt vähän jurppia tämä keskustelu; täällä joukolla väitetään, että ei ole naiset meikeistä ja lapsistaan puhuvia tyhjäpäitä, kunhan vaan kaikenlaiset miestenmiellyttäjät niin väittävät kuvitellessaan itsestään liikoja. Fakta kuitenkin on, että jokaisella työpaikalla on näitä naisia, joiden ainoat puheenaiheet ja kiinnostuksenkohteet liittyvät lapsiin, mieheen ja omaan ulkonäköön, eri muodoissa nämä teemat toistuvat päivästä toiseen. Jos joku erehtyy puhumaan muusta, nopeasti vaihtuu puheenaihe lapsiin, mieheen ja ulkonäköön. Muutkin saavat puhua, mutta samoista aiheista, siis omista lapsistaan, miehestään ja ulkonäöstään, koska tähän kapasiteetti riittää. Siinä sitten nauru raikaa ja naama virneessä päivitellään, kuinka ne lapset sitä ja mieskin tätä voi että sentään.

Että ihan turha siellä selittää, kuinka työpaikoilla vaan maailmanpolitiikasta ja kulttuurista puhutaan ja ihmeellistä kuvitelmaa jotkut meikit ja selluliitit, kun tosiasiassa puheenaiheita yhdistää vain yksi asia: minä eri muodoissa ja asiayhteyksissä.

[/quote]

Saa puhua muustakin, jos on tiedossa joku kauhea juoru.

Itse olen tosi huono juoruilija, siksi naiset jättävät minut aina syrjään.

Vierailija
150/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa muuten haluaisi puhua kanssani linnuista, luonnosta yleensätai vaikka dekkareista? Nämä ovat hyvin sukupuolineutraaleja aiheita, jotka tämän kaltaisissa kesksuteluissa usein sivuutetaan. Liikennekulttuuri on muuten sellainen, mikä av:lla on saanut usein kiivaan keskustelun aikaiseksi, sehän on ihan mielenkiintoinen aihe, vaikka välillä menee melkoiseksi väittelyksi tai aivopieruiksi, mutta silti. 

PS. Putki- ja rakennustöistä en kyllä mielellään halua puhua kenenkään harrastelijan kanssa. Saan puhua tästä aiheesta ihan tarpeeksi töissä.  

Vierailija
151/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:36"]

Lesboksi.

[/quote]

Liian älykäs nainen on muiden naisten mielestä lesbo. Ja tämäkin virheellinen havainto sanotaan ihan röyhkeästi ääneen uhrin kuullen. Ja liian seksikäs nainen on vaarallinen peto.

[/quote]

Korjaan hieman, liian älykäs nainen on miesten mielestä lesbo. Ja se kerrotaan hänelle ääneen.

[/quote]

Miehet iskee älykkäitäkin naisia, ja osaa erottaa lesbot ja heteronaiset ihan pelkällä nuuhkasulla.    :)

Lesboista olen kuullut miesten sanovan vain että ihan ok, eivät ole haukkuneet tms.

Vierailija
152/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö kutsutaan? No jos ulkomaan kielellä niin Not Like Other Girls (tm)... Suosittelen googlaamaan esim. internalized sexism, voit oppia jotain ;)

Vierailija
153/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:58"]Johtopäätös:
Jos tulet naisena paremmin toimeen suuremman osan miehistä, kuin suuremman osan naisista kanssa, olet huora ja nuolet miesten perseitä. Ei väliä, vaikka olisit kiinnostuneempi samoista asioista miehien kanssa kuin olisit kiinnostunut asioista, joista naiset ovat enemmän kiinnostuneet.
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:58"]Johtopäätös:
Jos tulet naisena paremmin toimeen suuremman osan miehistä, kuin suuremman osan naisista kanssa, olet huora ja nuolet miesten perseitä. Ei väliä, vaikka olisit kiinnostuneempi samoista asioista miehien kanssa kuin olisit kiinnostunut asioista, joista naiset ovat enemmän kiinnostuneet.
[/quote]

Työnnä se kieli nyt vain syvemmälle ja lopeta tuo kanamainen ulina! KOOOT KOT KOT KOOOT

Vierailija
154/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ok, sovitaan että kaikkia ei kiinnosta ratsastus, veneily, vetoautot, mutta miksi ihmeessä ei voida ymmärtää, että kaikkia ei samalla tavalla kiinnosta huulipunan kesäsävyt, veikkoinkerin koulun  kevätjuhlat ja ihanat kengät alennuksessa? Miksi naista saa_olla_kiinnostamatta (ja suorastaan raivokkaasti tätä kiinnostamattomuutta korostetaankin) autot ja veneet, mutta jokaista naista pitää_kiinnostaa kaikenmaailman tyhjänpäiväinen bimboilu? Miksi ei voida todeta, että kaikkia ei kiinnosta lapsista puhuminen, meikit ja käsiveskaintoilu? Miksi ei saa olla kiinnostunut autoista ja veneistä? Miten se on toisuilta naisilta pois, jos joku toinen nainen ei ole kiinnostunut hänen lapsistaan, vaatteistaan ja mökkiviikonlopustaan miehen grillaillessa?

Voisiko joku vastata?

Vierailija
155/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt yhtään ihmettele, jos sitä puheenaihetta joku haluaa välillä muuttaa, koska yhtä aihetta jäädän jankaamaan pitkäksi aikaa ja helposti tulee se kuvitelma, että elämä pyörii sen yhden asian ympärillä. Kyllä se on tosikin, että hevosihmiset jaksavat jauhaa niistä hevosistaan ja heitä ärsyttää kun ei jaksa kuunnella sitä ainaista jankkaamista ja koiraihmisillä on sama vaiva. Mutta heidän mielestään se heidän oma kiinnostuksen kohteensa on vain niin paljon fiksumpi. 

Vierailija
156/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

Ok, sovitaan että kaikkia ei kiinnosta ratsastus, veneily, vetoautot, mutta miksi ihmeessä ei voida ymmärtää, että kaikkia ei samalla tavalla kiinnosta huulipunan kesäsävyt, veikkoinkerin koulun  kevätjuhlat ja ihanat kengät alennuksessa? Miksi naista saa_olla_kiinnostamatta (ja suorastaan raivokkaasti tätä kiinnostamattomuutta korostetaankin) autot ja veneet, mutta jokaista naista pitää_kiinnostaa kaikenmaailman tyhjänpäiväinen bimboilu? Miksi ei voida todeta, että kaikkia ei kiinnosta lapsista puhuminen, meikit ja käsiveskaintoilu? Miksi ei saa olla kiinnostunut autoista ja veneistä? Miten se on toisuilta naisilta pois, jos joku toinen nainen ei ole kiinnostunut hänen lapsistaan, vaatteistaan ja mökkiviikonlopustaan miehen grillaillessa?

Voisiko joku vastata?

[/quote]

Kolhit narsisteja...

Vierailija
157/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:12"]

ohis, kyllä se monelle miehelle on tärkeää, että autossa on metalliväri ja alumiinivanteet sekä moni muu pinnallinen asia. Juuri tämä itseäni huvittaa, että tyypillisesti miesten kiinnostuksen kohteita pidetään jotenkin fiksumpana, vaikka se moottorin tehokin on aika pinnallinen asia, kun ei sitä täyttä tehoa voi kuitenkaan käyttää Suomessa. 

[/quote]

Et sitten koskaan ohita ja seisahduksistakin lähdet niin ettei kukaan muu pääse samoilla valoilla etkä koskaan vedä esim. venettä trailerilla tai hevoskoppia? Ei tee teholla mitään ei Suomessa koskaan.

Hyvä esimerkki muuten siitä, miksi kannattaa puhua autoista vain miesten kanssa.

[/quote]

Hyvä esimerkki muuten siitä, miten syvällä miesten palvonnassa joku voikaan olla. Keksitkö _mitään_ muuta puheenaihetta kuin autot? Ovatko kaikki muut aiheet vain pinnallisia tyhjäpäiden puheenaiheita?

[/quote]

Ps. meillä on tässä viimeisen viikon ajan keskusteltu tehokkaamman auton hankkimisesta ja muista autojen yksityiskohdista miehen kanssa. En kuitenkaan pidä nyt itseäni mitenkään parempana kuin muita.

[/quote]

Tuo on kyllä ankeaa, että sinulla kiinnostus tässä tapauksessa autoihin yhdistyy miehiin (miehen kanssa itsekin niistä olet puhunut, joten palvot siis miestä(si)?) - entä jos olenkin nainen, jota itseään kiinnostaa autot, joka ei kysele mieheltä mielipidettä siitä millaisen auton MINÄ itselleni hankin (hän vastaavasti saa hankkia millaisen haluaa, en voi toisen ostoksiin puuttua) ja joka hankkisi auton vaikka olisi sinkku? Ymmärrätkö, että autot voivat kiinnostaa naista ilman että sillä yritetään miellyttää ketään muuta kuin naista, joka itse sillä omalla autollaan ajaa? Kaiki naiset eivät myöskään ajele millään vanhoilla kulahtaneilla kauppakasseilla tai miehen vanhoilla jämillä vaan ihan itseään miellyttävillä ja itsehankituilla autoilla. Vai eikö naisella saa olla autoa, onko ajaminen ja autot "miesten hommia", jotka on parempi jättää miehille ja istua töröttää vaan etupenkillä? Puhumattakaan traikun tai hevoskopin vedosta? Ettei vaan tässä tule pitäneeksi itseään "parempana" jos perässä on vaikka hevoskoppi?

[/quote]

Kaupungissa asuvilla korkeasti koulutetuilla ihmisillä on usein muitakin puheenaiheita kuin autot, hevoskopit ja traikut (mitä ikinä ne sitten ovatkaan). Kannattaisi sinunkin testata.

t. Ohis

[/quote]

Hukkaan on mennyt sekin korkea koulutus jos ei ole varaa kunnolliseen merikelpoiseen veneeseen tai osaavaan ratsuun. Onneksi on edes koulutus.

[/quote]

Ohis toiselta: Miksi pitäisi olla, jos ei kiinnosta? Mulla on vene, mutta ei sitä missään kuljetella vaan talvisäilytys on rannalla ja merikelpoista ei tartte järvellä. Vene on nimenomaan minun, tosin en ole ostanut vaan perinyt. Hevoset evvk. 

[/quote]

Se, että on varaa tai että on tarvetta/kiinnostusta, on eri asioita. Vaikka olisi varaa Ferrariin, ei sitä tarvitse ostaa. Jos ei ole varaa, aivan sama kuinka paljon kiinnostaisi kun ei voi ostaa. Ei merikelpoista venettäkään tarvitse tarvita, sen voi hankkia vain siksi että haluaa ja voi. Harva Suomessa suorastaan tarvitsee avoautoakaan, että sikäli.

Vierailija
158/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:36"]

Lesboksi.

[/quote]

Liian älykäs nainen on muiden naisten mielestä lesbo. Ja tämäkin virheellinen havainto sanotaan ihan röyhkeästi ääneen uhrin kuullen. Ja liian seksikäs nainen on vaarallinen peto.

[/quote]

Korjaan hieman, liian älykäs nainen on miesten mielestä lesbo. Ja se kerrotaan hänelle ääneen.

[/quote]

Miehet iskee älykkäitäkin naisia, ja osaa erottaa lesbot ja heteronaiset ihan pelkällä nuuhkasulla.    :)

Lesboista olen kuullut miesten sanovan vain että ihan ok, eivät ole haukkuneet tms.
[/quote]

Hyvin usein vajaaälyiset miehet (jep, sellaisiakin on ja aika helvetin paljon onkin) haukkuvat vähemmän viehättäviä nuoria naisia lesboiksi. Kokevat varmaan sen olevan hirveä haukkumasana ja nostavan heidän omaa heikkoa egoaan. Teillä on niin suloisen ruusunpunainen näkemys miehistä, heh. :)

Vierailija
159/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Voisiko joku vastata?
[/quote]

Ja sinäkö luulet että suurimmassa osassa naisporukoista puhutaan huulipunien sävyistä?! Oletko todella tosissasi!!? Vai....?

Vierailija
160/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:36"] Lesboksi. [/quote] Liian älykäs nainen on muiden naisten mielestä lesbo. Ja tämäkin virheellinen havainto sanotaan ihan röyhkeästi ääneen uhrin kuullen. Ja liian seksikäs nainen on vaarallinen peto. [/quote] Korjaan hieman, liian älykäs nainen on miesten mielestä lesbo. Ja se kerrotaan hänelle ääneen. [/quote] Miehet iskee älykkäitäkin naisia, ja osaa erottaa lesbot ja heteronaiset ihan pelkällä nuuhkasulla.    :) Lesboista olen kuullut miesten sanovan vain että ihan ok, eivät ole haukkuneet tms. [/quote] Hyvin usein vajaaälyiset miehet (jep, sellaisiakin on ja aika helvetin paljon onkin) haukkuvat vähemmän viehättäviä nuoria naisia lesboiksi. Kokevat varmaan sen olevan hirveä haukkumasana ja nostavan heidän omaa heikkoa egoaan. Teillä on niin suloisen ruusunpunainen näkemys miehistä, heh. :)

[/quote]

Opiskeluaikana oli yksi kova mimmi tekussamme. En laita mikä oli kutsumanimi, koska sitten heti tiedettäisiin kuka oli kyseessä, mutta se oli tyyliin "tyyppi", eikä se todellakaan ollut hyväntahtoinen. Kyseessä oli ulospäin hyvin jätkämäinen tyttö, mutta juuri hän tuli kaikkien muiden naisten kanssa toimeen oikein hyvin.