Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsutaan naista, joka ei viihdy naisporukoissa?

Vierailija
03.07.2015 |

Älykkääksi.

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut naisellinen, mutta jo päiväkodissa parhaat kaverini olivat poikia. Tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen, mutta esim työpaikalla huumori toimii paremmin miesten kanssa.

Vierailija
22/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertiksi. En tykkää olla missään porukoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"] Ennakkoluuloiseksi. [/quote] Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen. [/quote] Joo. Mutta usein se menee ainakin mun kohdalla niin, että miesten kanssa on enemmän yhteistä.

[/quote]

Mullakin on paljon miespuolisia kavereita, mutta en kuitenkaan sulje naisia pois elämästäni. En mä kaikkien miestenkään kanssa tule toimeen ja toisaalta tunnen tosi huipputyyppejä, jotka ovat naisia. Siksi en voi väittää, ettenkö viihtyisi naisporukoissa, vaikken niissä stereotyyppisissä juorupiireissä hengaakaan. Suurin osa naisporukoista ei niitä ole.
[/quote]
On mullakin kaks naispuolista ystävää, mutta asuvat kaukana, joten ei ole mahdollista viettää aikaa.

Vierailija
24/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"]

Ennakkoluuloiseksi.

[/quote]

Kun on muutamallakin työpaikalla näitä mies-lapset-ulkonäkö-mammoja kuunnellut, ei ole enää kyse ennakkoluulosta vaan faktasta.

Itsellä ollut työkaverina nainen joka jankutti loputtomasti tyttäristään, olkoon vaikka liisa ja leena. Liisa sitä leena tätä, voi että kun liisalla niin nätit hiukset, voi kun leena niin pitkä, liisa koulussa sitä, leena tätä, loputtomiin. En ollut koskaan edes nähnyt liisaa ja leenaa, mutta silti minun olisi pitänyt ihastella niiden hiuksia ja koulumenestystä. Siis voiko idiootimpaa olla. Jos ei muusta osaa puhua kuin itsestään ja omista asioistaan, on oikein hyvä vaihtoehto olla hiljaa.

Vierailija
25/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oletus että se nainen viihtyy kuitenkin miesporukoissa? Itse en nimittäin viihdy minkäänlaisissa porukoissa. Hupaisa tuo stereotypia että naiset puhuvat meikeistä ja miehet fysiikasta. Ihan yhtä ikävystyttävää porukkaa ovat molemmat :)

Vierailija
26/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaksi samanlaista aloitusta aiheesta? Kärsimätön ainakin ap on. 

Vierailija
27/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ekan topan vastaukset miellyttäny? ;)

Vierailija
28/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"]

"Siis mä oon niinq nii pal fiksumpi ku muut naiset omg pakko hengaa miesten kaa muut naiset on semmozii kanoi paitsi mä! Miehet rulezz! Hih!"

[/quote]

No tuo on kyllä totta. Sellaisilla naisilla on jokin kallisarvoinen illuusio siitä että ovat ylempänä muita naisia, ja siksi muiden naisten seura ei kelpaa heille. Jollain lailla he eivät siedä naisissa inhimillistä epätäydellisyyttä vaan hikeentyvät siitä kohtuuttomasti ja pönkittävät yleistystään siitä, miten sietämättömiä kaikki muut naiset paitsi he itse ovat. Miehiltä he sitten sietävät melkeinpä mitä vaan. Kiinnostava ilmiö.

Vierailija
29/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]No itse olen huomannut että tällaiset naiset jotka eivät halua olla naisporukassa ovat usein kireän, kärsimättömän ja äkäisen oloisia esim. työkavereina. Olisikohan syynä jokin hormonihäiriö, ainakin liian korkea testosteronitaso aiheuttaa naisissa aggressiivisuutta. [/quote] Tunnen myös monta Elinaa (saatanan ruma nimi muuten :D) joilla em ongelmia.;) Vakavasti ottaen olen sitä mieltä, että naisporukassa viihtymätön ei osaa sosiaalista kanssakäymistä ja tulee jotenkin hyljeksityksi porukasta, sitten tämä keksii defenssinä "en tykkää olla naisporukassa". Musta on ihmeellistä ajatellakaan että naisporukan jutut olisi joku yleinen käsite. Mun naisporukassa puhutaan ihan kaikesta. Huom on ne miesten autojututkin hömppää!

[/quote]

Miksi pitää oletusarvoisesti viihtyä naisporukassa? Jos joku asia on harvinaisempaa ei se tarkoita että se olisi jokin häiriö.

Vierailija
30/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]

Ennakkoluuloiseksi.

[/quote]

Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen.

[/quote]

Jos nainen jankuttaa ulkonäöstään ja juoruilee, sen kanssa ei tule toimeen. Vai oliko tarkoitus kertoa, että naisten kanssa on tultava toimeen ja kuunneltava mukakiinnostuneena vaikka millaista soopaa siksi, kun on itsekin nainen? Ei paljon jonkun bimbon kynsilakan sävyn valintavaikeudet kiinnosta.

Vierailija
31/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, kyllä ainakin minun tuntemissani naisporukoissa puhutaan aivan muista asioista kun manikyyreistä.
Itse en ole ylipäätään porukkaihminen, väsyn helposti ihmisten seurasta ja tapaan ystäviä mieluiten yksitellen.

Vierailija
32/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:19"]

Ennakkoluuloiseksi.

[/quote]

Kun on muutamallakin työpaikalla näitä mies-lapset-ulkonäkö-mammoja kuunnellut, ei ole enää kyse ennakkoluulosta vaan faktasta.

Itsellä ollut työkaverina nainen joka jankutti loputtomasti tyttäristään, olkoon vaikka liisa ja leena. Liisa sitä leena tätä, voi että kun liisalla niin nätit hiukset, voi kun leena niin pitkä, liisa koulussa sitä, leena tätä, loputtomiin. En ollut koskaan edes nähnyt liisaa ja leenaa, mutta silti minun olisi pitänyt ihastella niiden hiuksia ja koulumenestystä. Siis voiko idiootimpaa olla. Jos ei muusta osaa puhua kuin itsestään ja omista asioistaan, on oikein hyvä vaihtoehto olla hiljaa.

[/quote]

Siis koska yksi tapaamasi nainen oli tuollainen, et viihdy naisporukoissa? Eli jos tapaat joskus ikävystyttävän miehen, toteat kaikki miehetkin tylsiksi?

Vierailija
33/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan kisakireiks

Vierailija
34/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääripää sitten tällainen nainen "olin eilen viihteellä, mutta en jaksanut juoda kuin kymmenen olutta" ja räkänaurua päälle. Ei tuota kukaan jaksa. 

Vierailija
35/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:20"]

Onko oletus että se nainen viihtyy kuitenkin miesporukoissa? Itse en nimittäin viihdy minkäänlaisissa porukoissa. Hupaisa tuo stereotypia että naiset puhuvat meikeistä ja miehet fysiikasta. Ihan yhtä ikävystyttävää porukkaa ovat molemmat :)

[/quote]

Miehet ei ehkä puhu sen fiksumpia, mutta ei ne ainakaan kaiken aikaa selitä ulkonäöstään, siitä mitä vaimo sanoi tai mitä lapset teki. Kaikkia ei kiinnosta ihmiset (varsinkaan itselle tuntemattomat) vaan asiat ja miehet puhuvat yleensä enemmän asioista kuin vatuloivat jonkun sanomisia ja tekemisiä tai mukamoittivat hiuksiaan parturikäynnin jälkeen tai uutta paitaansa tarkoituksena saada kehuja "ei kun upeat sun hiukset" ja "tosi kiva paita sopii niiiiiin sulle". Btw tämä etenkin on naisissa typerää. Itsellesi sen paidan hommasit, miksi ihmeessä MINUN siitä pitäisi pitää tai olla yhtään mitään mieltä?

Vierailija
36/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]

Ennakkoluuloiseksi.

[/quote]

Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen.

[/quote]

Jos nainen jankuttaa ulkonäöstään ja juoruilee, sen kanssa ei tule toimeen. Vai oliko tarkoitus kertoa, että naisten kanssa on tultava toimeen ja kuunneltava mukakiinnostuneena vaikka millaista soopaa siksi, kun on itsekin nainen? Ei paljon jonkun bimbon kynsilakan sävyn valintavaikeudet kiinnosta.

[/quote]

Taas heitit kehiin oletuksen, että naiset puhuu vain ulkonäöstä. 

Vierailija
37/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"]

"Siis mä oon niinq nii pal fiksumpi ku muut naiset omg pakko hengaa miesten kaa muut naiset on semmozii kanoi paitsi mä! Miehet rulezz! Hih!"

[/quote]

No tuo on kyllä totta. Sellaisilla naisilla on jokin kallisarvoinen illuusio siitä että ovat ylempänä muita naisia, ja siksi muiden naisten seura ei kelpaa heille. Jollain lailla he eivät siedä naisissa inhimillistä epätäydellisyyttä vaan hikeentyvät siitä kohtuuttomasti ja pönkittävät yleistystään siitä, miten sietämättömiä kaikki muut naiset paitsi he itse ovat. Miehiltä he sitten sietävät melkeinpä mitä vaan. Kiinnostava ilmiö.
[/quote]
No eikä ole! Minä en viihdy missään naisporukoissa mutta en silti kuvittele olevani yhtään sen parempi kuin muut. En vain osaa olla missään "tyttöjen saunailloissa" tms. Ei vain ole mun juttu. Minä lähden mun parhaan ystävän tai kaverin kanssa baariin, vedän perseet ja se on siinä. Eri asia on jos on miehiäkin mukana, pariskuntia ja näin mutta en vaan viihdy pelkästään naisten kesken. En lähde edes shoppailemaan, kahville, syömään tai mitään tuollaista naisten kesken. Enkä siis todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut, kyllä minä jopa jollain tavalla haluaisin oppia olemaan ja tekemään porukassa jotain. :)

Vierailija
38/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*oraksi.

Vierailija
39/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miksi vaan, ei se kuitenkaan kuule, kun on niin keskittynyt esittämään miehille.

Vierailija
40/197 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraksi.