En tajua, veljeni teki muijansa kanssa 14 000e lainan ja edes autoa
eivät vaihtaneet, enkä ole huomannut muutakaan uutta, vuokralla asuvat ja äitimme takaajana, kiva. Kysyykö pankki mihin rahat menee?
Kommentit (7)
mä veikkaan että ne tai muija on kusessa joidenkin ulosottojen tms pikavippien kanssa ja oli fiksuin ratkaisu ottaa yksi laina ja maksaa sillä pois älyttömät korkovelat muihin paikkoihin.
Yhdet mun tutut otti kyllä pankista about saman verran lainaa ku broidisi, mutta markkoina, enkä minäkään tiedä mihin ne rahat meni, luulen että ihan vaan hummailuun, kun eivät maksaneet ulosottojaan pois niillä ainakaan.
Me teimme niin, että pyysimme pankilta 10 000 euroa pankilta lainaa remontteja varten, nostamme aina vain sen verran lainaa kuin tarvitsemme (kun saamme remppalaskun kultakin tekijältä). Teetämme asunnossamme pikkuhiljaa remppoja eri kohteissa.
..mutta ei tarkista,mihin olet rahasi laittanut.
Toisekseen, mitä veljesi lainanotto sinulle edes kuuluu ????
Meillä on velkaa 140 000 euroa ihan itse otettuna, eikä sisareni eikä veljeni ole siihen puuttunut millään lailla, itsehän maksamme.
... on äitini ja appivanhempamme takaajana, eikä siltikään sisaruksemme puuttuneet asiaan. Asia on tietysti ihan toinen, jos lainanottajat eivät velvollisuuksiaan hoida...
7
Miksi ihmeessä pitää vanhemmat värvätä tuollaiseen.
Lapsettomuushoitoihin? Kulutusluottojen/pikavippien maksuun?