Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (47)
Itse pidän enemmän kirveellä veistetyistä miehistä, nuo esimerkit (ne jotka tunnistin), ovat liian pehmoisen ja siloitellun näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Millaisista miehistä pidät?
Saa nauraa ihan vapaasti, mutta olin joskus ihastunut Paul Giamattiin. Ottaisin hänen näköisensä miehen tuhat kertaa enemmän kuin kaikki nämä jotka mainitsin. Ap
Sellainen tuuheatukkainen siloposki ei viehätä yhtään.
Et ole ainoa. Olen ajatellut ja tuntenut noin koko aikuisikäni. Pidän myös itseäni hieman lyhyemmistä miehistä. Siloposkiset laatikkoleuat ei ole kiinnostaneet koskaan.
Tykkään komeista. Varsinkin tytöt perii usein piirteet isältä.
Itsekkään en ollenkaan pidä noista malli miehistä.
N.24
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän kirveellä veistetyistä miehistä, nuo esimerkit (ne jotka tunnistin), ovat liian pehmoisen ja siloitellun näköisiä
Olen samaa mieltä. Miehen pitää olla karski.
En tykkää. On jotenkin epämiehekkäitä
Minusta nuokin on liian miehekkään näköisiä 😄
Minä tykkään sellaisista söpöistä nallekarhuista.
Mä en tykkää bodatuista miehistä, ne suonet on ällöttäviä, samoin kun kaikki lihakset näkyy niin selvästi, yök. Roteva saa olla, mutta fyysiset ominaisuudet ei ole niin tärkeitä.
Miehessä pitää olla jotain persoonallista ja minulle on tärkeää, että mies on älykäs, herkkä ja miellään musikaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuokin on liian miehekkään näköisiä 😄
Minä tykkään sellaisista söpöistä nallekarhuista.
Sama täällä 😍😍
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
EI OLE MUITA NAISIA.
Mun mies on komea ja rikas.
Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.
Itse tykkään pitkähiuksista, hieman rujomman näköisistä miehistä, varsinkin rock/metallityylisistä. Tosin joku nimekäs näyttelijäkin saattaa olla jossain roolissa hyvännäköinen, esim. Viikinkien Rollon näyttelijä (Clive Standen), mutta normilookissa lyhythiuksisena ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää bodatuista miehistä, ne suonet on ällöttäviä, samoin kun kaikki lihakset näkyy niin selvästi, yök. Roteva saa olla, mutta fyysiset ominaisuudet ei ole niin tärkeitä.
Miehessä pitää olla jotain persoonallista ja minulle on tärkeää, että mies on älykäs, herkkä ja miellään musikaallinen.
Kyllä, herkät muusikkomiehet on ihania 🥰🤩
Vierailija kirjoitti:
Ihana 🥰🥰
Hyi helv...
Vierailija kirjoitti:
Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.
Ai kauhee 🤣🤣
Millaisista miehistä pidät?