Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahalleihin tulossa suihkukopit

Vierailija
08.10.2025 |

Nyt kurikan uudessa uimahallissa ollaan herätty ettei nuoret käy uimahalleissa, koska kukaan nuori ei pidä siitä aivan turhasta nakuilusta. Suihkukopissa saat samalla vaihdettua uikkarit ja lopuksi saat riisuttua uikkarit pois lähtiessä ja kiedottua pyyhkeen ympärilleri. Kyllähän se vanhoja pervoja harmittaa. Myös höyrysaunoja on toivottu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kännykkä-kamera aikana oikein hieno ajatus että peseytymisen ja pukeutumisen saa tehtyä suojassa

Vierailija
2/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoisi tän asian tosi eri lailla, jos kyseessä olisi Tikkurilan uimahalli... yhtäkkiä sukupuolia ja uskontokuntia suojelevat suihkukopit onkin ok, kun kyse on Kurikasta 😂

ps. Tehtiin kylpyläkierros Briteissä. Siellä kaikissa kylpylöissä on aina ollut suihkukopit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan fiksua. Koppi tai seinämä on oikein hyvä asia suihkuun. Toinen, mihin olisi aika viimeinkin saada pienet välisermit kaikkialle on miesten kusilaarit. Nämä on usein rakennettu aivan järjettömällä tavallla todella ahtaaksi ilman mitään väliseinämää. 

Vierailija
4/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin! Jo oli aikakin.

Vierailija
5/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytteleekö nuoret siellä Tikkurilassa vai?

Vierailija
6/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin! Toivottavasti muut hallit seuraavat pian perässä. Inhottavaa peseytyä samassa kasassa. Viimeksi sain vielä viereisen akan pesuvesiroiskeet päälleni kun hän pesi persettään antaumuksella. Ällöttävää ja epähygieenistä.

Vierailija
7/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan kännykkä-kamera aikana oikein hieno ajatus että peseytymisen ja pukeutumisen saa tehtyä suojassa

Turha pelko. Ei suihkutiloihin kännyköitä viedä  😄

Vierailija
8/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nykynuoret ovat kainoja. Jopa pohojaalaiset.

Vierailija
9/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoisi tän asian tosi eri lailla, jos kyseessä olisi Tikkurilan uimahalli... yhtäkkiä sukupuolia ja uskontokuntia suojelevat suihkukopit onkin ok, kun kyse on Kurikasta 😂

ps. Tehtiin kylpyläkierros Briteissä. Siellä kaikissa kylpylöissä on aina ollut suihkukopit.

Britit ovatkin vanhoillisia eikä siellä ole esim.  saunakulttuuria,  kuten meillä 

Vierailija
10/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä lupa mennään saunaan uikkareissa, sitähän ei nykyisin ole ja itse ainakin olen sen verran viluinen, että uimisen jälkeen tykkään mennä saunaan lämmittelemään. Pyyhkeeseen kietoutuneena jos saunaan menet, niin sen jälkeen on märkä pyyhe..

Vierailija
11/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen alastomuus on aina ollutkin idioottimaista ja sivistymätöntä.

N61

Vierailija
12/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä myöskään asuntojen kahden suihkun kylppäreistä. Joo-joo, pikkulapsiaikana niin kätevää. Mutta oikeasti ällöttävä ajatus suihkussa peseytymisessä jonkun kanssa vierekkäin. Vaikka kuinka perheenjäsen.

Vierailija
13/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä lupa mennään saunaan uikkareissa, sitähän ei nykyisin ole ja itse ainakin olen sen verran viluinen, että uimisen jälkeen tykkään mennä saunaan lämmittelemään. Pyyhkeeseen kietoutuneena jos saunaan menet, niin sen jälkeen on märkä pyyhe..

Miksi satelee alapekkuja? Kommentoimassa? Olenko ainoa, joka haluaa käydä myös saunassa????.

Vierailija
14/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nykynuoret ovat kainoja. Jopa pohojaalaiset.

Mä olen 61v ja mua on aina inhottanut noi yhteiset alastontilat. Ällöttävää. En halua itse näyttäytyä alasti vieraiden edessä, enkä nähdä niitä. Hyvä, että vihdoin sivistyksen valo alkaa paistaa tänne Pohjolaankin.

Vierailija
15/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi satelee alapekkuja? Kommentoimassa? Olenko ainoa, joka haluaa käydä myös saunassa????.

Siis kommentteja pyydän!

Vierailija
16/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olen vuosiin käynyt uimahalleissa kun en tykkää nakuilusta. Ja ikää on 57. Ihan hyvä uudistus.

Vierailija
17/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saunaan voisi mennä alasti?

Vierailija
18/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä saa kantiksille omat vuorot, voisin mennäkin. Muutoin verovarani menevät hukkaan.

Vierailija
19/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suihkut pitkällä seinällä niin välisermit riittää, mitään koppeja tarvita !

Vierailija
20/36 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Olen aina inhonnut kylpytiloja näissä, joskin ymmärrän myös tarpeen tehokkaan kliinisille tiloille. Käyttäjiä on paljon ja kaikkien siisteys ja hygienia eivät todellakaan kiitettävällä tasolle, joten siivouksen ja puhdistuksen pitää onnistua helpopsti. Ratkaisuna itse tulen valmiiksi puhtaana ja vain piipahdan nopeasti uimahallin/kylpylän pesutiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi