Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!
Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!
Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...
On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:55"]
> Laita lapset hoitoon ja lähde itse jonnekin, vaikka kylpylään ja eikun kurkut silmille.
Joo, ei oo niin yksinkertaista. Tällä hetkellä en saa heille mistään hoitajaa. Alkaa sen verran ärsyttään miehen toiminta, että voisin muuten vaikka lähteäkin jonnekin.
Ap
[/quote]
Tän sun kehittelemän ketjun on pakko olla vitsi,Jos ei ole, niin tee miehelle palvelus ja laita lusikat jakoon, jos sellaisia on vielä hankittukaan. Ei kukaan normaali ja aikuinen ihminen voi puuttua toisen ystävien tapaamiseen ja baarissa käymiseen. Teinien homma sanoisin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:00"]Ilmeisesti muita ei siis varatut ole ollenkaan yrittäneet baarissa iskeä? En mä nyt ainut voi olla! On se nyt jonkinmoista iskemistä, jos jatkoille kinutaan. Vai mitä se sitten on? Viatonta juttelua?
Ja asumme isossa kaupungissa, ei missään maaseudulla.
Ap
[/quote]
Eli ongelma on se ettet luota mieheesi, koska sinua on varatut pokailleet baarissa ja oletat myös miehesi toimivan näin?
Kostat muiden virheitä miehellesi? Syytön hän niihin on.
Näistä kontrollifriikeistä paistaa epävarmuus.
Uroksen kaikessa toiminnassa on päämääränä päästä päästä parittelemaan. Parittelemaan mahdollisimman monen naaraan kanssa ja mahdollisimman usein. Se on biologiaa. Ei se miehen vika ole, hänen aivot vaan on ohjelmoitu niin.
> Ette te VOI vaatia toista ihmistä lopettamaan elämistä itsenne takia. Ihme narsisteja, mille teidän parisuhteet perustuu? Ei ainakaan vapaaehtoisuudelle, haluatte kontrolloida toista.
No kyllä sitä saa ihan arvostella, jos varatut alkaa toisia naisia/miehiä iskemään. Se on väärin. Se ei ole kontrolloivuutta, jos ei tuollaisesta meiningistä tykkää. Sitähän se baarimeininki näyttää olevan.
Se kerta, jolloin viimeistään kypsyin tähän toimintaan, oli kun olin baarissa kaverin pyynnöstä, ja siellä kun huomasin, miten varatut baarissa toimivat, mua alkoi oksettaa täysin tuo baaritouhu. Ei oo mun juttu. Oon mieheni kanssa/hyvässä seurassa mieluummin vaikka mökillä, luonnossa, reissussa, kotona...
No, ehkä sellaisiakin miehiä vielä on, jotka arvostavat sellaista naista, joka ei baarissa välitä hypätä.
Ap
Ai, eli ketjun tarkoitus olikin tuoda esille sitä, kuinka haluttava ap on miesten silmissä... No johan mä ihmettelin! Edelleen: ne lusikat jakoon, asia on ratkaistu! Muuta kysyttävää?
> Uroksen kaikessa toiminnassa on päämääränä päästä päästä parittelemaan. Parittelemaan mahdollisimman monen naaraan kanssa ja mahdollisimman usein. Se on biologiaa. Ei se miehen vika ole, hänen aivot vaan on ohjelmoitu niin.
No jos näin on, parempi kai sitten pysyä noista iskupaikoista kaukana, jos ei pysty itseään mies hillitsemään.
Ap
Asia yksi: Täällä vastailee kesälomalla olevat keskenkasvuiset ja kypsymättömät, näkee kommenteista. Tuon ikäinen mies ei enää käyttäydy kuin teini eikä edes normaali ja tasapainoinen kolmekymppinen.
Asia kaksi: Minusta mies hakee toista naista ja valehtelee sinulle. Jättää sinut kun löytää toisen, mutta pitää sinua varalla.
Asia kolme: Miehellä ei ole tarve hakea seuraa ja huomiota koko ajan baareista, jos kotona on jo tyydyttävä ja rakas kumppani.
Asia neljä: Löytyy kunnollisiakin tasapainoisia ja varmaan tasokkaampiakin miehiä kuin tuo, joten vaihda nyt ajoissa!
Käyn baareissa. Tärkeintä on kavereiden kanssa vietetty aika siellä. Jos joku kaipaa apuani pariutumiseen, autan. Jos joku suhtautuisi minuun noin mustasukkaisesti ja pyytäisi minua nököttämään kotona hänen kanssaan, se olisi moro. En ymmärrä vankilanvartijoita! T. N37, naimisissa 10 v
> Ai, eli ketjun tarkoitus olikin tuoda esille sitä, kuinka haluttava ap on miesten silmissä... No johan mä ihmettelin!
Voi elämän kevät. Kaipa siellä vähän kaikkia naisia miehet tulee iskemään. Mulle se, jos mies haluaa noissa paikoissa hypätä, kertoo sen, että mies ei ihan tosissaan minun kanssani ole, vaan pitää ovea raollaan muille naisille.
Yhdessä vaiheessa kommentoi mulle kaupungilla näkemiään naisia tyyliin miten melkein ajoi ojaan, kun jollakin oli niin lyhyt hame. Lopetti, kun sanoin, että en välitä nyt niin kamalasti noista kuulla. Näistä kaikista on tullut vähän sellainen olo, että ehkä mies tosiaan ei ole vielä kypsä parisuhteeseen, iästään huolimatta.
Ja noista kommenteistakin tulee sellainen fiilis, että mies ihan jotain muuta menee sinne kattoon kuin sitä varsinaista esiintyjää. Varsinkin kun on kyse esiintyjästä, joka vetää naisia. Miehiä on yleensä siellä ihan kourallinen.
Ap
Naiset ovat sairaita. Pyyhitään ne pois maailmankartalta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:00"]
Ihme pirttihirmuja nämä av-mammat. Ette te VOI vaatia toista ihmistä lopettamaan elämistä itsenne takia. Ihme narsisteja, mille teidän parisuhteet perustuu? Ei ainakaan vapaaehtoisuudelle, haluatte kontrolloida toista. Kohtelette miehiänne kuin he olisivat lapsianne tai alaisianne. Säälittävää. Ja sääliksi käy miehiänne.
[/quote]
Vai pitäisikö sanoa tämä vastaajan kommentti käsittää niin, että minä ja minä itse. Ei mitään vastuuta muista vaan oma nautinto ja oma itse on tärkeintä. Toista ei kunnioiteta vaan minä itse saan kaiken ja samoin koheltaa oman pääni mukaan muista piittaamatta. Täyttä itsekyyttä ja toisten ihmisten esineellistämistä ja hyväksikäyttöä tämä henkii.
Kaverit on aina tärkeämpiä kuin naiset.
Siis mä en nyt ymmärrä: miehesi menee kaverinsa kanssa ensisijaisesti KEIKALLE, ei baariin. Silti itket ja väität koko ajan, että miehesi kaveri menee sinne vaan iskemään naisia?? Olisiko mahdollista, että heitä oikeasti kiinnostaisi keikka? Vai että keikallakin vaan isketään koko ajan naisia, niinkö se susta menee? Ja aikaisempia viestejä katsellen miehesi kaveri tuskin edes iskee ketään, vaan sosialisoi normaalisti mutta sinun mielestäsihän baarissa muille jutteleminen on aina iskemistä :D
Jos miehesi käy kerran parissa kuukaudessa baarissa/keikalla/pubissa siinä ei ole mikään MILLÄÄN MITTAPUULLA väärin, vaikka niin haluaisit kauheasti ajatella.
Jätä miehesi, kenenkään ei pitäisi joutua olemaan tuollaisen pirttihirmun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]
Mielipiteitä? Ja tosiaan en muuten olisi kypsä, mutta kuvitelkaa nyt tilanne: kaverinsa menee tekemään tuttavuutta naisten kanssa, totta kai mun mies menee mukana "tukena". Itsellä sattunut liikaa tällaista silloin kun baarissa kävin...varatut miehet yrittää iskeä. Olin pubissa kaverin kanssa pari kk takaperin, ja sielläkin monta varattua miestä tuli meille jutskaamaan, ihan selkeästi iskumielellä. Joo, kyllä pitää luottaa mieheen, mutta eipä hänkään pitäisi tästä kuviosta toisin päin......taatusti!!!!
Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.
Ap
[/quote]
Ryyppäämään ja kuuntelemaan musiikkia.
Puolet pettää. Siitä huolimatta aikuista miestä ei voi lukita sohvalle katsomaan romanttisia elokuvia! Kahleet murtuvat hyvällä tai pahalla.
> Asia yksi: Täällä vastailee kesälomalla olevat keskenkasvuiset ja kypsymättömät, näkee kommenteista. Tuon ikäinen mies ei enää käyttäydy kuin teini eikä edes normaali ja tasapainoinen kolmekymppinen.
Kiva kuulla, että joku ajattelee kuten minä. Juuri näin asia on.
> Asia kaksi: Minusta mies hakee toista naista ja valehtelee sinulle. Jättää sinut kun löytää toisen, mutta pitää sinua varalla.
Jotenkin on alkanut tuntua, että syy, miksi mies on mun kanssa, on, että tulen lastensa kanssa hyvin toimeen ja ehkä ajattelee, että olisin "hyvä valinta" siinä mielessä, että olen "kunnollinen", lapsista pitävä, hyvä roolimalli lapsille, hyvin koulutettukin. Vanhempien ja sukulaisten silmissä varmaankin tietyllä tavalla oiva valinta. Itse ehkä pitää hieman "tyrkymmistä" ja vähäpukeisimmista naisista oikeasti enemmän. Jotenkin tuntuu, ettei hänen puoleltaan ole ollut sellaista kunnon intohimoa mua kohtaan varmaan koko aikana, mitä muiden kanssa on ollut. Itse tykkään tästä miehestä silti kauheasti, mulla on paljon tunteita häntä kohtaan. Mutta eihän ne tunteet aina kohtaa. Ehkä fyysisesti en sitten jotenkin täytä niitä hänen henkilökohtaisia toiveitaan. Ja jos tälle miehelle on ulkonäkö yms. hyvin tärkeää, se seikka voi nousta hyvin tärkeäksi.
> Asia kolme: Miehellä ei ole tarve hakea seuraa ja huomiota koko ajan baareista, jos kotona on jo tyydyttävä ja rakas kumppani.
Ihan samaa mieltä tässäkin kohtaa.
> Asia neljä: Löytyy kunnollisiakin tasapainoisia ja varmaan tasokkaampiakin miehiä kuin tuo, joten vaihda nyt ajoissa!
Ex-mieheni oli muuten kunnollinen jne. mutta olimme muuten erilaisia ja suhteemme liian riitaisa, joten päädyimme eroon. Mutta luotettavampaa miestä saa hakea, ja uskon, että on niitä muitakin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:47"]Etkö voi lähteä mukaan?
M37
[/quote]
Mitä helvettiä naisella tehdään jos kaverin kanssa lähdetään?
Juhannuksen pyhinä sanoin eräälle aviovaimolle, "antaa miesten mennä kalaan, ovat paljon rennonpia kun tulevat takaisin". Ja mun mies menee baariin, on sanonut ettei hae muita naisia, vaan menee pitämään hauskaa ja tuttavia tapaamaan. Luottamus parisuhteessa on 1.juttu. Minä käväisin juhannuksena baarissa kun mies oli kalassa em. aviomiehen kanssa. Istuin hetken ja pyöräilin kotiin. Asiat voi tehdä vaikeiksi tai helpoiksi. Naapurin muijalla voi olla jotain ongelmia, en varmaan saisi edes tervehtiä hänen miestään. Tervehdin myös rouvaa. Joko helppoa tai vaikeata.
> Vai pitäisikö sanoa tämä vastaajan kommentti käsittää niin, että minä ja minä itse. Ei mitään vastuuta muista vaan oma nautinto ja oma itse on tärkeintä. Toista ei kunnioiteta vaan minä itse saan kaiken ja samoin koheltaa oman pääni mukaan muista piittaamatta. Täyttä itsekyyttä ja toisten ihmisten esineellistämistä ja hyväksikäyttöä tämä henkii.
Niin, eikö se juuri ole sitä narsismia, että ajatellaan, että parisuhteessakin voi koheltaa niin paljon kuin sielu sietää! Minun nautinnollani ja menemisilläni on merkitystä, ja minun pitää saada mennä!
No, tässä tapauksessa tämä mies tulee ainakin huomaamaan sen, että en tällaista hyväksy.
Ap
Ihme pirttihirmuja nämä av-mammat.
Ette te VOI vaatia toista ihmistä lopettamaan elämistä itsenne takia. Ihme narsisteja, mille teidän parisuhteet perustuu? Ei ainakaan vapaaehtoisuudelle, haluatte kontrolloida toista. Kohtelette miehiänne kuin he olisivat lapsianne tai alaisianne. Säälittävää. Ja sääliksi käy miehiänne.