Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee tänään baariin, minä taidan jättää hänet!

Vierailija
03.07.2015 |

Kaverinsa on todella kova menemään, naisia yritetään iskeä aina kun baarissa ovat. Mies sanoo, ettei puutu kaverinsa seuraan, eikä naisten kanssa keskustele...niin varmaan!

Kyllä on tosi kiva fiilis kun mun tunteet otetaan niin hyvin huomioon. Koetin sanoa miehelle, etten pidä tästä yhtään, mutta ilmeisesti kaverin tunteet ovat minua tärkeämpiä sitten. "Kaveri nyt pyysi minua ulos..." läppäläppälää...

On kuulemma menossa grillaamaan kaverille ennen baariin menoa. Miksei voi vain grillata ja hengailla kotona? Mikä ihmeen lisäarvo sillä baariin menemisellä on kun nähdään kavereita? Tuota en koskaan ole ymmärtänyt.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:51"]> Mites jotkut muut juhlapaikat, vaikka kavereiden tuparit, tai mökkiviikonloput joissa on paikalla molemman sukupuolen edustajia? Suhtaudutko niihin samoin, vai ovatko ainoastaan baarit saatanasta?

Ei nuo mua haittaa, ja noihin nyt yleensä mennään yhdessä. En todellakaan tykkäisi siitä, jos mies lähtisi ilman mua mökkiviikonloppua viettämään muiden naisten kanssa. Jos ollaan pariskunta, niin täytyy voida yhdessä tuollaisiin tilaisuuksiin pystyä menemään, tai sitten täytyy olla menemättä, jos aikataulut ei sovi.

En todellakaan ole tottunut siihen omien vanhempienikaan kohdalla, että olisivat jotenkin erikseen jossain mökkiviikonlopuissa ja muissa menoissa pyörineet.

Ap

[/quote]

Ahaa! Tämähän tässä on se pointti. Joko mennään yhdessä tai ei mennä. Otetaan esimerkki. Miehesi hyvä ystävä on ostanut mökin ja haluaa pitää sen kunniaksi juhlat. Miehesi haluaa mennä, sinä et halua tai pääse. Ja oikeastikko kieltäisit miestäsikin menemästä, koska vanhempasikaan lässyn lässyn? Ja väität välittäväsi tästä ihmisestä?

Vierailija
2/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:51"]> Mites jotkut muut juhlapaikat, vaikka kavereiden tuparit, tai mökkiviikonloput joissa on paikalla molemman sukupuolen edustajia? Suhtaudutko niihin samoin, vai ovatko ainoastaan baarit saatanasta?

Ei nuo mua haittaa, ja noihin nyt yleensä mennään yhdessä. En todellakaan tykkäisi siitä, jos mies lähtisi ilman mua mökkiviikonloppua viettämään muiden naisten kanssa. Jos ollaan pariskunta, niin täytyy voida yhdessä tuollaisiin tilaisuuksiin pystyä menemään, tai sitten täytyy olla menemättä, jos aikataulut ei sovi.

En todellakaan ole tottunut siihen omien vanhempienikaan kohdalla, että olisivat jotenkin erikseen jossain mökkiviikonlopuissa ja muissa menoissa pyörineet.

Ap

[/quote]

Ahaa! Tämähän tässä on se pointti. Joko mennään yhdessä tai ei mennä. Otetaan esimerkki. Miehesi hyvä ystävä on ostanut mökin ja haluaa pitää sen kunniaksi juhlat. Miehesi haluaa mennä, sinä et halua tai pääse. Ja oikeastikko kieltäisit miestäsikin menemästä, koska vanhempasikaan lässyn lässyn? Ja väität välittäväsi tästä ihmisestä?
[/quote]

Pakko vielä sanoa, että uskomattoman itsekästä, kahlitsevaa ja vanhanaikaista. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista kontrollointia.

Oma miehenikin on menossa tänään baariin kavereidensa kanssa ja se on täysin ok minulle (jään lasten kanssa kotiin). Käynhän itsekin välillä kavereideni kanssa kulussa. Huomenna mies lähtee kaverinsa kanssa kalastamaan ja veneilemään, ei kannata odottaa kotiin kuin vasta ehkä maanantaina. Tämäkin on täysin ok minulle.

Miksi käydään baareissa? No tapaamassa ystäviä ja viettämässä iltaa heidän kanssaan, kuuntelemassa bändejä/karaokea/musiikkia. Tai sitten näin kesäaikaan ihan istumassa terassilla. On meillä ihan illanistujaisia jonkun kotonakin mutta pidemmän päälle sekin käy tylsäksi olla aina samoissa paikoissa.

Vierailija
4/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:28"]En ymmärrä tuollaista kontrollointia.

Oma miehenikin on menossa tänään baariin kavereidensa kanssa ja se on täysin ok minulle (jään lasten kanssa kotiin). Käynhän itsekin välillä kavereideni kanssa kulussa. Huomenna mies lähtee kaverinsa kanssa kalastamaan ja veneilemään, ei kannata odottaa kotiin kuin vasta ehkä maanantaina. Tämäkin on täysin ok minulle.

Miksi käydään baareissa? No tapaamassa ystäviä ja viettämässä iltaa heidän kanssaan, kuuntelemassa bändejä/karaokea/musiikkia. Tai sitten näin kesäaikaan ihan istumassa terassilla. On meillä ihan illanistujaisia jonkun kotonakin mutta pidemmän päälle sekin käy tylsäksi olla aina samoissa paikoissa.
[/quote]

Amen.

Vierailija
5/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sekopäitä se maa päällään kantaa. Ymmärtäisin ap:tä jos mies jatkuvasti ramppaisi baareissa ilman ap:tä tai olisi alko-ongelmaa. Tuollainen toisen ihmisen menemisen rajoittaminen ei ole tervettä. Ap sanoo että miehen vaikea sanoa ei, eli mies on liian kiltti, ei kykene sanomaan ap:lle ei tuollaiseen rajoittamiseen. Mitä seuraavaksi? Pitääkö miehen luvata lopettaa netin käyttö tai kysyttävä sulta lupa kauppareissuun (saattaahan kauppareissulla nähdä varsinkin näin kesäaikaan hemaisevia typyköitä)? Ei se pettäminen kuule rajoitu baareihin, pettäjät etsii nykyisin seuraa netistä. Sanoisin että eroa, jos mies tosiaan liian kiltti, ei uskalla erota susta itse ja joutuu elämään mustasukkaisen sekopään kanssa. T. nainen jolla parisuhdetta saman miehen kanssa takana 27 vuotta ja joka voi (ja jonka mies voi) aivan hyvin käydä ystävien kanssa parilla drinkillä miehen kanssa tai ilman siellä huippusyntisessä baarissa.

Vierailija
6/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies pääsee susta eroon. oot ihan perseestä.

Vierailija
7/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lähti juuri kaverinsa polttareihin viikonlopuksi. Poikien reissu ulkomaiseen kaupunkiin. Samanlaisia reissuja ollut muitakin ihan ilman polttariagendaa, ja krapulassa aina tultu takaisin. Ei tulisi mieleenkään valittaa, hyvää reissua vain toivotan. :) Pelkäämällä ja vihoittelemalla en pettämistä estäisi, ja oletusarvoisesti aina luotan kumppaniini.

Vierailija
8/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole omistussuhde

Vierailija
9/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen voi laittaa mitään "lappuja" silmien eteen. Jos mies katsoo jotaki naista/naisia niin sitten kattelee. Sun täytyy alkaa muuttaan tuota sun ajatusmaailmaa. Ennemmin sä menetät miehes tuollasella asenteella. Jokainen tekee elämässä mitä haluaa. Asian jonka minä olen oppinu niin: "Jos toinen pettää niin se pettää. Ei sitä pysty kukaan esteleen" ja toi on ihan totta. Nyt vaan RELAX ja annat miehes mennä. Nauti hetki omasta ajasta! :)

Vierailija
10/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:12"]> Kyllä niitä omia menoja pitää olla. Jos mies pakotetaan olemaan kotona niin on se kuin olisi vankilassa.

Kyllä näitä sitoutumiskammoisia nykyaikana sitten riittää! Mitä kauheata on olla kotona rakkaiden kanssa? Normaalia perheenisien ja -äitien toimintaa kaiketi!

Ap
[/quote]
Osa tykkää käydä baarissa lasten teon jälkeenkin, eihän se perusluonne muutu miksikään. Ihme ettet tuohon ikään mennessä ole sitä vielä tajunnut. Itse tykkään käydä viihteellä, mies ei ja se on yksi osasyy siihen että lähdettiin eri teille. Kotona jaksaa nyhjätä sitten vanhanakin. N37

Vierailija
11/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baari ole viehätysvoimantestaus paikka kaikilla, kyl minusta on ihan ok käydä miehen kanssa yksin tai yhdessä baarissa, oli siellä kavereita kumpaa sukupuolta tahansa tai juttelee uusille ihmisille. Kotona on se oma kulta ja seksiä saa kun jompaa kumpaa haluttaa , ei tarvitse baarista lähteä kenenkään matkaan. Emme ole mustasukkaisia toisistamme, sovittu on että muita ei panna ja olemme sanojemme mittaisia. Eli relaa vähän, AP! Annan miehen viettää aikaa niin kuin haluaa kavereita nähdä jos ei rapajuopoksi ala!

Vierailija
12/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä jätät miehes AP! Kehtaaki lähteä baariin kaverinsa kanssa, hyi! Ja nyt telkät sen ukonretaleen käsiraudoilla pimeään kellariin, ettei varmana pääse yhtään mihinkään, eikä varmana näe yhtään muita naisia kuin SINUT !!!

Vierailija
13/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on saatanasta!! Ei vaiskaan.

Mun pää hajois tuollaisten asioiden vatvomiseen. Ei ketään voi omistaa. Ehkä jos olisin epävarma itsestäni tai puolison rakkaudesta voisin skitsoilla kuten ap. Mutta nyt minä voin mennä ja mieheni voi mennä miten haluamme. Kumpikaan ei ole parempaa löytänyt ja ei ole tehnyt mieli edes kokeilla. Tunne ei olisi sama, ollaan vielä hyvin lääpällään kymmenen vuoden jälkeen, nauru, lämpö, kosketus, villi ilo. Sitä ei halua pilata. Luottamus meihin, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa.

Vierailija
14/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun muija alkaisi vittuilemaan baarissa käymisisitäni, pistäisin sen vaihtoon. Oitis! Nihkeet eukot tekevät elämästä tylsää, kurjaa, kenkkua ja sköndää.

Laita lapset hoitoon ja lähde itse jonnekin, vaikka kylpylään ja eikun kurkut silmille.

Vierailija
15/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Tuo mies on ikuinen kakara ja epävarma, hakee huomiota muualta. Jätä tuollainen ketku, löytyy parempiakin. Tuskin on lapsillesikaan oikean miehen malli. Henkinen kasvu jäänyt parikymppisen tasolle.

Tätä mietin myös hieman tässä. Haluan mieleltään kypsän, AIKUISEN miehen. Saa tuo kaksikko sitten leikkiä olevansa vielä parikymppisiä ja antaa menojalan vipattaa aivan vapaasti.

Sekin vielä mietityttää, että onko mies oikeasti tän kaverinsa kanssa edes menossa ulos...kun minusta on outoa, ettei olla yhdessä tän pariskunnan kanssa koskaan tehty mitään. Miksei olis yhdessä voitu joskus mennä sinne grillailemaan niiden kanssa yms.?

Ap

Vierailija
16/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Laita lapset hoitoon ja lähde itse jonnekin, vaikka kylpylään ja eikun kurkut silmille.

Joo, ei oo niin yksinkertaista. Tällä hetkellä en saa heille mistään hoitajaa. Alkaa sen verran ärsyttään miehen toiminta, että voisin muuten vaikka lähteäkin jonnekin.

Ap

Vierailija
17/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]Mielipiteitä? Ja tosiaan en muuten olisi kypsä, mutta kuvitelkaa nyt tilanne: kaverinsa menee tekemään tuttavuutta naisten kanssa, totta kai mun mies menee mukana "tukena". Itsellä sattunut liikaa tällaista silloin kun baarissa kävin...varatut miehet yrittää iskeä. Olin pubissa kaverin kanssa pari kk takaperin, ja sielläkin monta  varattua miestä tuli meille jutskaamaan, ihan selkeästi iskumielellä. Joo, kyllä pitää luottaa mieheen, mutta eipä hänkään pitäisi tästä kuviosta toisin päin......taatusti!!!!

Onko se niin, että baariin mennään testaamaan omaa viehätysvoimaa, vai mikä se pointti on mennä sinne kavereiden kanssa? Katselemaan vieraita miehiä/naisia? Miksi? Jos kotonakin on jo oma? Ei tajua.

Ap
[/quote]
Minä menen tapaamaan ystäviä. Tanssimaan. Juomaan drinksuja. Ystävien kanssa vietettyä aikaa, ei sen kummempaa. Sinäkö olet itse aina vain hakenut baarista miehiä?

Vierailija
18/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:37"]Sinä siis haluat miehen, joka tekee täysin sinun tahtosi mukaan. Hyppää kun käsket, istuu kun käsket, juoksee kun käsket. Minä en tekisi tuommoisella miehellä mitään. Sillä minun mielestäni parisuhde perustuu tasa-arvoisuuteen ja molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen ja halukkuuteen. Siinä olet kyllä oikeassa että kannattaa lopettaa suhde, jos olette noin eri aaltopituuksilla menoista ja jos sinun pitää syistä miettiä tuolla tavalla kuin teet.
#
Itse haluan, että mies on valinnut juuri minut. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista, aiemmin ja koko ajan nykyisinkin vastaantulevista, hän on valinnut ja valitsee yhä uudelleen minut. Aivan niin kuin minä valitsen hänet. Ja voin käydä baarissa kavereiden kanssa ja mies voi käydä erikseen omien kavereidensa kanssa. Kumpikaan ei ole aiemminkaan halunnut mitään baariprinssiä tai -prinsessaa. Toki tilanne on liukunut siihen että kuljetaan yhdessä, nyt kun asutaan yhdessä ja lapsetkin on niin isoja että päästään.
#
Samanlaiset arvot pitää olla parisuhteessa joka tapauksessa.
[/quote]
!!

Vierailija
19/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Minä menen tapaamaan ystäviä. Tanssimaan. Juomaan drinksuja. Ystävien kanssa vietettyä aikaa, ei sen kummempaa. Sinäkö olet itse aina vain hakenut baarista miehiä?

Ei, mutta kumma kyllä jopa tuon lyhyen pubikeikan aikana useat miehet tulivat (sormus sormessa) meille juttelemaan, ja tulipa sieltä ihan ehdotuksia, että lähdetään meille jatkamaan. Varatut miehet kilvan kehuivat minua ja ystävääni, kuinka on hyvät muodot jne.! Mun mielestä hieman menee liian pitkälle tuollainen. Mutta ehkä monen mielestä ihan ok tällainen.

Ap

Vierailija
20/158 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muita ei siis varatut ole ollenkaan yrittäneet baarissa iskeä? En mä nyt ainut voi olla! On se nyt jonkinmoista iskemistä, jos jatkoille kinutaan. Vai mitä se sitten on? Viatonta juttelua?

Ja asumme isossa kaupungissa, ei missään maaseudulla.

Ap