Onpa Uinosta tullut erinäköinen
Tulee jostain syystä nykytyylistä mieleen Maisa Torppa? Huulet pumpattu, vaaleat blondatut hiukset. Ripsienpidennys, kulmat pigmentoitu.. Miltäköhän näyttää viiden vuoden päästä.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:20"]
Joo mä kävin kanssa pitkästä aikaa sen blogissa ton toisen keskustelun siivittämänä ja huh :D olin kyllä positiivisesti yllättynyt että värjännyt takaisin blondit mutta jestas ne huulet
[/quote]
Joo noi huulet on jännät. Katoin sitä videota, niin näytti jotenkin hankalalta puhua? Tekee kyl kasvoistakin jotenkin tosi erilaiset.
Voiko joku laittaa kuvan ennen jä jälkeen huulien pumppauksen?
Harmi jos noin, Uino on nätti tyttö ihan omana itsenään. Ja hänen kokkailutaidoistaan olen hieman kade.
Musta ei hirveesti näytä siltä että on täytettä? Rajauskynä ja huulipuna/kiilto tekee paljon.
No on kyllä vähän laitettu jos on laitettu...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:29"]Musta ei hirveesti näytä siltä että on täytettä? Rajauskynä ja huulipuna/kiilto tekee paljon.
[/quote]
En tykkää Uinosta, mutta minäkin olen käsittänyt että rajaa huulensa? Annika O taitaa tehdä välillä samaa,kopioivat sitä Kylie Jenner tyyliä?
Joo mä kävin kanssa pitkästä aikaa sen blogissa ton toisen keskustelun siivittämänä ja huh :D olin kyllä positiivisesti yllättynyt että värjännyt takaisin blondit mutta jestas ne huulet