Miksi miehillä nykyään parta ja pää kaljuna?
Ihmettelen nykyistä miesten hiusmuotia. Tavallisia siististi leikatut hiukset eivät ole muotia enää vaan pitä olla kalju ja parta. Nuoremmilla on jos jonkinlaista nutturaa tai töheröä hiuksissa mutta yli kolmekymppisilä pitää olla parta ja mieluiten kalju. Näyttääkö enemmän "pomolta" silloin, lisääkö se jotenkin kunnioitusta? Entä jos kaikki miehet samassa kaupungissa näyttäisi pään osalta samalta? mistä silloin erottaisi todellisen "pomon"?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:08"]
Nykyään kaikilla miehillä sama muotikampaus: sivulta siili ja päältä pitkä ja ponnarilla.
[/quote]
Suosittelen vaihtamaan piirejä, ellet halua asua loppuelämääsi Kontulassa tai esim. Vantaalla.
No sehän on eräänlainen alfauroksen merkki, puolikaljuilla miehillä on testotasot koholla. Sehän se päänahassa työtään tekee. Jos kaljuuntuu on parempi vetää kaljuksi, koska se korvan yläpuolella, ohimolla ja niskassa kasvava tukka vaan suotta vanhentaa. Munamies Riku Nieminen, oisko kiva näky, jos kasvattaisi juice leskis- takatukan?
Mulla on leukaparta ja parin millin hiukset. Parta oli jo ennen kuin hiukset alkoivat putoamaan päästö, enkä osaa olla ilman sitä.
Pälvikaljun tullessa näkyväksi aloin ajamaan pään lyhyelle sängelle. Mitä pitäisi tehdä? Hankkia peruukki vai leikata leukakin posliiniksi?
Lätsästä en tykkää, kesällä suojaan kuulaa lippiksellä tai lierihatulla.
Kun hiukset lähtevät niin eipä sille paljoa mahda. Itselläni on parta ihan siitä syystä etten jaksa kesällä sitä ajaa. Syksyllä sitten joko siistiin sen tai leikkaan pois.
Hipsterimuotia.
Kalju on ok, mutta parta ei.
Isälläni on kyseinen "look" ollut jo monta vuotta. On lähemmäs 60v. eikä kuvittele olevansa mitenkään cool tms. Muistaakseni päätyi tähän siksi, että hiukset alkoivat harventua (meillä kaikilla perheessä on vielä todella ohut hiuslaatu) ja totesi että helpompi hoitaa. Parta hänellä on ollut ties kuinka pitkään, ainakin koko oman elinikäni, eli 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:08"]
Nykyään kaikilla miehillä sama muotikampaus: sivulta siili ja päältä pitkä ja ponnarilla. Eipä silti, hiton hyvännäkösiä ne fledat on :D Ja myös vanhemmilla miehillä tämä muoti.
[/quote]
No ei nyt kaikilla. Itse olen nähnyt meillä päin vain muutamalla. Omalla pojalla ei ole, eikä hänen kavereillakaan. Eikä ole myöskään sukulaismiehillä. En sit tiedä missä/minkälaisissa piireissä tätä yllä olevaa tyyliä harrastetaan.
Tässäpä todella komea parta!! Tällä saa naiset niiiiiin todella kuumaksi! =)
http://enerzy.webveistamo.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/04/vas-gronlund1.jpg
Tosiaan ajetaan yleensä täyskaljuksi kun hiukset alkavat lähteä. Ja parta kasvatetaan kun kaksoisleuka alkaa näkyä. Osittain ehkä myös siksi että näkyisi edes jossain karvaa kun hiuksia ei ole.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:00"]Mulla on parta, mutta en ole kalju. Hiukset ulottuu puoliväliin selkää. Olen lähes 30v.
[/quote]
Aja pääsi sileäksi.
Ne parrat ovat enimmäkseen kauheita. Harvoja pitkiä haivenia monilla, ei herätä kyllä innostusta minussa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:16"]
Miksi kaikilla tytöillä ja nuorilla naisilla on pitkät hiukset, mutta heti kun mennään naimisiin ja/tai tullaan keski-ikään, niin pitää leikata tantta-mallin lyhyet hiukset??
[/quote]
Koska pitkillä hiuksilla hurmataan mies, mutta naimisissa voi olla kuin Ellun kana(npersetukka).