Nainen: mitä ajattelet jos miehen ammatti on projektipäällikkö
Kommentit (68)
Että meillä on sama titteli, mutta saatamme silti olla täysin eri aloilla.
Meillä saa jatkaa 60 % etätöitä, mutta itse en ole vielä ottanut rokotetta ja kysyin voinko tehdä etätöitä kunnes rokotukset ovat kunnossa. Näin sovittiin ja menen toimistolle vasta kun kaksi rokotetta on voimassa.
Että tyyppi on kiipeilijä joka ei kuitenkaan koskaan tule pääsemään johtaja tasolle. Kaikki miehethän on jonkin sorttisia päälliköitä, myyntimies on myyntipäällikkö jne. Kuulostaa hienommalta ja tittelin kipeät ihmiset hakee juuri noita virkoja..
Olet siis pitkälle kouluttautunut------------meillä ei ole siltä osin mitään yhteistä.
Mutta jospa yllätät ja oletkin niitä miehiä, jotka tykkäävät naisesta itsestään. Ilman arvonimiä ja titteleitä.
T. Floristi
Keskipalkkainen tavis, jolla on määräaikainen työsuhde
Vierailija kirjoitti:
En yhtikästä mitään muuta kuin toivottavasti on hyvä projektipäällikkö alaisilleen.
Projektin porukka on meillä linjaorganisaatiossa eri pomojen alla. Matriisiorganisaatio
vähän turn-off, tykkään duunareista kuten raksamiehistä haalareissaan 💋
Mä olen keittiödosentti ja johdan parhaillaan vaativia leipomis- ja tiskausprojekteja samanaikaisesti.
Puolisoni on työkalupakkijohtaja ja vetää juuri nyt erittäin vaativaa ja vastuullista remonttiprojektia yläkerrassa.
Kummallakaan ei ole alaisia, mikäli suorittavissa tehtävissä puurtavaa mielikuvitushenkilöstöämme, vakkarikotitonttua ja määräaikaista jiirihiirtä ei lasketa, koska toimivat ns. harmaalla alueella.
Entäpä...mies: "Mitä ajattelet, jos naisen (30v) ammatti on projektipäällikkö?" (It- ala)
Helvetillinen stressi ja pitkät päivät. Asiallinen palkka.
Ammatikseen istuu siis palavereissa ja lähettelee sähköpostia ja rustaa Excel taulukoita?
Et ainakaan osaa kirjoittaa oikein? Itseoppinut?
En mitään erityistä, paitsi että "hankepäällikkö" olisi parempaa suomea.
Ajattelen, että tuo titteli ei kerro juuri mitään.
Ensimmäisenä sanasta projektipäällikkö tulee mieleen, että minunko miehestä tässä puhutaan. Ja toisena tulee mieleen luonteenpiirteet perinpohjaisuus, suunnitelmallisuus ja ylityöt. Mieheni on ollut yli 20 vuotta globaaleissa firmoissa toistaiseksi työsopparilla. Eli ei määräaikaisuuksia.
Yhden nuoren kundin, joka oli vähän aikaa kollegani it-alalla tiedän myös olevan projektipäällikkö. Ihmettelen millä rohkeilla. Eli niitäkin on moneen junaan. Projektipäälliköitä siis.
Niin, minkä firman projektipäällikkö? Millasen projektin?
Tekeekö hän töitä hyvän eteen vai pahan?
tunnen yhden kaverin kaverin jolla luki linkedin:ssä projektipäälikkö.
kuitenkin tyyppi on niin itseään täynnä, omahyväinen, narsisti että vapaa ajalla on mahdoton kuvitella hänen tekevän itse yhtään mitään. sellainen oman elämän pierunhaistelija egoistinen pikkupomo mitä pitäisi jokaisen työpaikan vältellä kuin ruttoa.