Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero ja huoltajuus, voidaanko pakottaa viikko-viikkosysteemiin?

Vierailija
02.07.2015 |

Enpä olisi ikinä uskonut tätä asiaa miettiväni. Mutta nyt se on ajankohtainen. Avioero tulossa. En pysty antamaan miehelle anteeksi pettämisiä vaikka mies haluaisi jatkaa. En vain pysty, oksettaa koko mies.

Mies on nyt todella suuttunut minuun, kun haluan eron. Hän ei haluaisi eroa vaan kuulemma minun pitäisi antaa anteeksi, koska hän rakastaa minua. En vain voi edes katsoa häneen enää, saati koskea.

Mies on sanonut riitelevänsä rahasta ja lapsista, jos haen eroa. Rahasta nyt ei niin huoleta, se on vain rahaa. Meille tulee pakostakin yhteishuoltajuus, en näe mitään keinoa saadan yksinhuoltajuutta (lapset alakouluikäisiä). Minusta tulee lähihuoltaja. Mutta mies on sanonut, että haluaa lapset viikko-viikkosysteemillä itselleen joka toiseksi viikoksi. En halua sitä vaan sen perinteisen joka-toinen-viikonloppu miehelle. Tai pidennetyt viikonloputhan ne on ja joku arki-ilta siinä välissä tietääkseni. Voidaanko meille jossain taholla määrätä viikko-viikkosysteemi vaikka minä vastustan sitä? Voiko mies saada tahtonsa läpi virallisella taholla viikko-viikkosysteemistä?

Olen tarjonnut miehelle, että voin ottaa lapsien täyden yksinhuoltajuuden ja miehen ei tarvitse edes tavata lapsia tarvittaessa, jos perhe-elämä oli kerran tylsää. Tarjosin hänelle tätä ihan sen vuoksi, että voi nyt sitten alkaa vaikka täyspäiväisesti iskemään uusia naisia niin ei vanhan liiton lapset ole onnen tiellä. Mutta ei käy miehelle.

On tämä edämä syvältä. Ja ennen kuin joku sanoo että miksi menin paskan kanssa naimisiin niin ei se paska ollut silloin naimisiin mennessä. Jostain kumman syystä 4-kympin villitys alkoi ja vieraat naiset kiinnostaa 15 vuoden yhteiselon jälkeen. Sitä ennen oli ihan mallikelpoinen mies. Mutta en minäkään halua tulla kohdelluksi roskasäkkinä vaikka se nyt onkin katuvainen seikkailuistaan.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:06"]Mä pysyisin liitossa ja pettäisin miestä niin paljon kuin kerkiäisin. Saisi kuitenkin lapset molemmat vanhemmat. [/quote] Sama! Jalat menisi kotona tosin ristiin välittömästi. Hankkisin 2-3 rakastajaa, mikä ei ole naiselle ollenkaan hankalaa.

[/quote]

Tai alkakaa kunnon parinvaihtohommiin! Kunnon kimpat piristää hyvin!

[/quote]

Itse asiassa mies on tullut vainoharhaiseksi minun suhteen. En ole koskaan pettänyt häntä, mutta hän epäilee, että minulla on jo joku mies. No ei ole, en huoli enää yhtään vaivoikseni. Yrittää lukea salaa sähköpostiani, etsii salasanaa, ratsaa puhelintani. Sanoo, että olisi kamalaa jos minulla olisi joku toinen mies. Ei ihan käy yhteen herran toiminnan kanssa...

ap
[/quote]

mulla oli aikoinaan samankaltainen tilanne, mies petti itse toistuvasti ja ilmoitin tyynen viileästi että nyt menee lusikat jakoon niin muuttui aivan vainoharhaiseksi. Yritin erota sivistyneesti lasten takia mutta erään riidan päätteeksi mies löi minua, se oli viimeinen niitti minun lehmän hermoilleni. Vein siltä kaiken, hänellä ei ollut varaa ostaa minua ulos talosta joten talo myytiin, auto myyntiin, sain lasten yksinhuoltajuuden ja sain valvotut tapaamiset hänelle.

Vierailija
62/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:48"]

37 jatkaa

Meillä ei ole viikko-viikko käytössä, vaikka välit ovat hyvät ja ex-mies asuu suht lähellä. En halunnut, että lasten tarvitsisi eron jälkeen muuttaa ja viikko-viikko tarkoittaisi kyllä muuttamista. Lapset ovat isällään  kolmasosan ajasta. Käytännössä tämä on joka toinen vloppu pe-ip - ma-aamu ja yksi arki-ilta per viikko. Etukäteen sopimalla näitä voidaan sumplia sitten tilanteen mukaan.

Mikäli ap:n mies ajattelee, että viikko-viikko olisi sopiva näpäytys ap:lle ja välttyisi samalla elarien maksamisesta, niin eipä hänelläkään lasten etu ole ensisijaisena ajatuksena. Jos ap ei viikko-viikko systeemiä halua, ei se automaattisesti tarkoita, että on lapsia isältään pois viemässä.

[/quote]

meillä om vko-vko , ja minun lapseni ei muuta viikottain. Hän vain siirtyy koulusta kerran viikossa eri osoitteeseen. Se ei ole muuttamista. Koulurepussa on vain koulukirjat, ja sillä ei ole merkitystä, mihin hän koulun jälkeen kirjansa vie.

[/quote]

En tarkoittanut, että muutto olisi jokaviikkoista, vaan siihen samaan rytinään. Muutenkin tarpeeksi muutoksia. Nyt kun eroon ovat tottuneet, jos exän asunto olisi isompi niin viikko-viikko systeemiä voisi ainakin nuorimman lapsen kohdalla hyvin harkita. Vanhempi lapsi sen sijaan tykkää, että on ensisijainen koti.

t. 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää?

[/quote]

No mies kertoi toki syyn pettämiselle. Siihen oli kaksi syytä hänen mukaansa. Seksiä oli kuulemma liian vähän. Sitä oli meillä 3-5 kertaa viikossa, mutta kuulemma joka päivä olisi pitänyt olla että "jaksaa". Yritin kyllä sano, että limakalvoni ovat välillä herkät jo tuosta 3-5 kertaa viikossa tahdistakin, varsinkin kun mies tykkää tunnin kertasessioista. Kyllä mulla ainakin paikat menee helläksi. Vai kuinka paksunahkaiset paikat teillä muilla on?

Ja toinen syy oli kuulemma se kun minä en kehu häntä riittävän paljon. Kuulemma en ole koskaan kehunut siitä hyvästä kun hän on pyyhkinyt ruokapöydästä ruuan murut. Enkä silloin kun hän oli huolella imuroinut. No anteeksi, en ymmärtänyt että siitä pitää kehua. Ei minuakaan kyllä koskaan ole reippaaksi tytöksi kehuttu vaikka joka päivä pyyhin keittiön pöydän. Toki ole kiittänyt miestä kun on esimerkiksi vaihtanut autoon talvirenkaat, kun en sitä itse osaa, että en mä nyt kiittämätön ole ollut.

Mutta enhä mä sitten olin pihtaava ja kiittämätön.

Kuinka paljon teillä muilla sitten on sitä seksiä jos miehenne ei petä?

ap
[/quote]

Mua nyt vähän hävettää, mutta meillä pannaan 2-3 kertaa päivässä. Ihan oikeasti! Mutta mä olen "vasta" 35.v

Minä kyllä myös kehun ja huomioin miestäni monta kertaa joka päivä. Jatkuvasti kosketellaan toisiamme. Molemmilla on hyvä olla. Riitoja on todella harvoin.

Vierailija
64/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää olla tiukka ja vahva, että saa asiat kuntoon ja nimenomaan pitää puolensa. Sitäpaitsi joku urputtava äitipuoli on ihan vihoviimeistä mitä kukaan perhe-elämäänsä kaipaa.

Vierailija
65/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote]   No mies kertoi toki syyn pettämiselle. Siihen oli kaksi syytä hänen mukaansa. Seksiä oli kuulemma liian vähän. Sitä oli meillä 3-5 kertaa viikossa, mutta kuulemma joka päivä olisi pitänyt olla että "jaksaa". Yritin kyllä sano, että limakalvoni ovat välillä herkät jo tuosta 3-5 kertaa viikossa tahdistakin, varsinkin kun mies tykkää tunnin kertasessioista. Kyllä mulla ainakin paikat menee helläksi. Vai kuinka paksunahkaiset paikat teillä muilla on?   Ja toinen syy oli kuulemma se kun minä en kehu häntä riittävän paljon. Kuulemma en ole koskaan kehunut siitä hyvästä kun hän on pyyhkinyt ruokapöydästä ruuan murut. Enkä silloin kun hän oli huolella imuroinut. No anteeksi, en ymmärtänyt että siitä pitää kehua. Ei minuakaan kyllä koskaan ole reippaaksi tytöksi kehuttu vaikka joka päivä pyyhin keittiön pöydän. Toki ole kiittänyt miestä kun on esimerkiksi vaihtanut autoon talvirenkaat, kun en sitä itse osaa, että en mä nyt kiittämätön ole ollut.   Mutta enhä mä sitten olin pihtaava ja kiittämätön.   Kuinka paljon teillä muilla sitten on sitä seksiä jos miehenne ei petä?   ap [/quote] Mua nyt vähän hävettää, mutta meillä pannaan 2-3 kertaa päivässä. Ihan oikeasti! Mutta mä olen "vasta" 35.v Minä kyllä myös kehun ja huomioin miestäni monta kertaa joka päivä. Jatkuvasti kosketellaan toisiamme. Molemmilla on hyvä olla. Riitoja on todella harvoin.

[/quote]

ettekö käy töissä, kun nussitte kaiken aikaa?

Vierailija
66/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää?

[/quote]

Miksi mies vääntäisi uuden satsin pentuja, jos haluaakin parisuhteen eikä leikkiä pelkkää isää?

Vierailija
67/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:05"]Nyt pitää olla tiukka ja vahva, että saa asiat kuntoon ja nimenomaan pitää puolensa. Sitäpaitsi joku urputtava äitipuoli on ihan vihoviimeistä mitä kukaan perhe-elämäänsä kaipaa.
[/quote]

Urputtavaa eksää sitten kaipaa jokainen mies? Ainiin, mutta tämähän on äidin perhe, ei isän.

Vierailija
68/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote]   No mies kertoi toki syyn pettämiselle. Siihen oli kaksi syytä hänen mukaansa. Seksiä oli kuulemma liian vähän. Sitä oli meillä 3-5 kertaa viikossa, mutta kuulemma joka päivä olisi pitänyt olla että "jaksaa". Yritin kyllä sano, että limakalvoni ovat välillä herkät jo tuosta 3-5 kertaa viikossa tahdistakin, varsinkin kun mies tykkää tunnin kertasessioista. Kyllä mulla ainakin paikat menee helläksi. Vai kuinka paksunahkaiset paikat teillä muilla on?   Ja toinen syy oli kuulemma se kun minä en kehu häntä riittävän paljon. Kuulemma en ole koskaan kehunut siitä hyvästä kun hän on pyyhkinyt ruokapöydästä ruuan murut. Enkä silloin kun hän oli huolella imuroinut. No anteeksi, en ymmärtänyt että siitä pitää kehua. Ei minuakaan kyllä koskaan ole reippaaksi tytöksi kehuttu vaikka joka päivä pyyhin keittiön pöydän. Toki ole kiittänyt miestä kun on esimerkiksi vaihtanut autoon talvirenkaat, kun en sitä itse osaa, että en mä nyt kiittämätön ole ollut.   Mutta enhä mä sitten olin pihtaava ja kiittämätön.   Kuinka paljon teillä muilla sitten on sitä seksiä jos miehenne ei petä?   ap [/quote] Mua nyt vähän hävettää, mutta meillä pannaan 2-3 kertaa päivässä. Ihan oikeasti! Mutta mä olen "vasta" 35.v Minä kyllä myös kehun ja huomioin miestäni monta kertaa joka päivä. Jatkuvasti kosketellaan toisiamme. Molemmilla on hyvä olla. Riitoja on todella harvoin.

[/quote]

[/quote]

Molemmat meistä käy töissä. Pannaan yleensä aamulla, sitten töiden jälkeen ja joskus vielä ennen nukkumaanmenoa. Mutta meillä ei kyllä mene panemisessa, kun korkeintaan 15min. Viikonloppuisin jaksaa sitten niitä maratoonipanojakin.

Vierailija
69/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote]   No mies kertoi toki syyn pettämiselle. Siihen oli kaksi syytä hänen mukaansa. Seksiä oli kuulemma liian vähän. Sitä oli meillä 3-5 kertaa viikossa, mutta kuulemma joka päivä olisi pitänyt olla että "jaksaa". Yritin kyllä sano, että limakalvoni ovat välillä herkät jo tuosta 3-5 kertaa viikossa tahdistakin, varsinkin kun mies tykkää tunnin kertasessioista. Kyllä mulla ainakin paikat menee helläksi. Vai kuinka paksunahkaiset paikat teillä muilla on?   Ja toinen syy oli kuulemma se kun minä en kehu häntä riittävän paljon. Kuulemma en ole koskaan kehunut siitä hyvästä kun hän on pyyhkinyt ruokapöydästä ruuan murut. Enkä silloin kun hän oli huolella imuroinut. No anteeksi, en ymmärtänyt että siitä pitää kehua. Ei minuakaan kyllä koskaan ole reippaaksi tytöksi kehuttu vaikka joka päivä pyyhin keittiön pöydän. Toki ole kiittänyt miestä kun on esimerkiksi vaihtanut autoon talvirenkaat, kun en sitä itse osaa, että en mä nyt kiittämätön ole ollut.   Mutta enhä mä sitten olin pihtaava ja kiittämätön.   Kuinka paljon teillä muilla sitten on sitä seksiä jos miehenne ei petä?   ap [/quote] Mua nyt vähän hävettää, mutta meillä pannaan 2-3 kertaa päivässä. Ihan oikeasti! Mutta mä olen "vasta" 35.v Minä kyllä myös kehun ja huomioin miestäni monta kertaa joka päivä. Jatkuvasti kosketellaan toisiamme. Molemmilla on hyvä olla. Riitoja on todella harvoin. [/quote] ettekö käy töissä, kun nussitte kaiken aikaa? [/quote] Molemmat meistä käy töissä. Pannaan yleensä aamulla, sitten töiden jälkeen ja joskus vielä ennen nukkumaanmenoa. Mutta meillä ei kyllä mene panemisessa, kun korkeintaan 15min. Viikonloppuisin jaksaa sitten niitä maratoonipanojakin.

[/quote]

teillä ei ole lapsia....

Vierailija
70/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"]

[/quote]

Miksi mies vääntäisi uuden satsin pentuja, jos haluaakin parisuhteen eikä leikkiä pelkkää isää?
[/quote]

Koska haluaa parisuhteen ja olla perheenisä. Kato ei nää normaalisti sulje pois toisiaan. Kaikki ei muutu lapsen myötä pelkiksi äideiksi ja isiksi. Toisilla on siinä edelleen se parisuhdekin jossa kumppani on myös rakastaja ja puoliso, eikä pelkkä "lasteni isä". Perhe elämä voi olla ihanaa ja antoisaa JOS siihen osaa liittää sen parisuhteen mukaan. Mun mies erosi eksästään juuri siksi, että parisuhde muuttui täysin vanhemmuudeksi. Hän ei halunnut sellaista perhe-elämää. Minun kanssani sai semmoisen elämän, kun halusi. Eli saa kasvattaa joka päivä omia lapsiaan rakastavan ja huomioivan naisen kanssa, joka himoitsee miestään.

Vierailija
71/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote]   No mies kertoi toki syyn pettämiselle. Siihen oli kaksi syytä hänen mukaansa. Seksiä oli kuulemma liian vähän. Sitä oli meillä 3-5 kertaa viikossa, mutta kuulemma joka päivä olisi pitänyt olla että "jaksaa". Yritin kyllä sano, että limakalvoni ovat välillä herkät jo tuosta 3-5 kertaa viikossa tahdistakin, varsinkin kun mies tykkää tunnin kertasessioista. Kyllä mulla ainakin paikat menee helläksi. Vai kuinka paksunahkaiset paikat teillä muilla on?   Ja toinen syy oli kuulemma se kun minä en kehu häntä riittävän paljon. Kuulemma en ole koskaan kehunut siitä hyvästä kun hän on pyyhkinyt ruokapöydästä ruuan murut. Enkä silloin kun hän oli huolella imuroinut. No anteeksi, en ymmärtänyt että siitä pitää kehua. Ei minuakaan kyllä koskaan ole reippaaksi tytöksi kehuttu vaikka joka päivä pyyhin keittiön pöydän. Toki ole kiittänyt miestä kun on esimerkiksi vaihtanut autoon talvirenkaat, kun en sitä itse osaa, että en mä nyt kiittämätön ole ollut.   Mutta enhä mä sitten olin pihtaava ja kiittämätön.   Kuinka paljon teillä muilla sitten on sitä seksiä jos miehenne ei petä?   ap [/quote] Mua nyt vähän hävettää, mutta meillä pannaan 2-3 kertaa päivässä. Ihan oikeasti! Mutta mä olen "vasta" 35.v Minä kyllä myös kehun ja huomioin miestäni monta kertaa joka päivä. Jatkuvasti kosketellaan toisiamme. Molemmilla on hyvä olla. Riitoja on todella harvoin. [/quote] ettekö käy töissä, kun nussitte kaiken aikaa? [/quote] Molemmat meistä käy töissä. Pannaan yleensä aamulla, sitten töiden jälkeen ja joskus vielä ennen nukkumaanmenoa. Mutta meillä ei kyllä mene panemisessa, kun korkeintaan 15min. Viikonloppuisin jaksaa sitten niitä maratoonipanojakin.

[/quote]

teillä ei ole lapsia....
[/quote]

On meillä :D 8.v ja 6.v

Vierailija
72/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote] Miksi mies vääntäisi uuden satsin pentuja, jos haluaakin parisuhteen eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote] Koska haluaa parisuhteen ja olla perheenisä. Kato ei nää normaalisti sulje pois toisiaan. Kaikki ei muutu lapsen myötä pelkiksi äideiksi ja isiksi. Toisilla on siinä edelleen se parisuhdekin jossa kumppani on myös rakastaja ja puoliso, eikä pelkkä "lasteni isä". Perhe elämä voi olla ihanaa ja antoisaa JOS siihen osaa liittää sen parisuhteen mukaan. Mun mies erosi eksästään juuri siksi, että parisuhde muuttui täysin vanhemmuudeksi. Hän ei halunnut sellaista perhe-elämää. Minun kanssani sai semmoisen elämän, kun halusi. Eli saa kasvattaa joka päivä omia lapsiaan rakastavan ja huomioivan naisen kanssa, joka himoitsee miestään.

[/quote]

Reps, putosin tuolilta kun nauroin niin makeasti.

Vierailija
73/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:44"]Nro 45, teiniäidin 1,5 vuotias ei ole kovin hyvä verrokkiryhmä tässä asiassa, sori mutta LOL.
[/quote]
Sinä teit nuo päätelmät, minä en sellaisia "faktoja" kertonut paitsi toki tuon, että lapsemme on 1,5-vuotias. Muu oli omaa kuvitelmaasi :)

Vierailija
74/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

Molemmat meistä käy töissä. Pannaan yleensä aamulla, sitten töiden jälkeen ja joskus vielä ennen nukkumaanmenoa. Mutta meillä ei kyllä mene panemisessa, kun korkeintaan 15min. Viikonloppuisin jaksaa sitten niitä maratoonipanojakin.
[/quote]
Missäs lapset ovat?
Mukana panemassa?

Vierailija
75/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:35"] Eikä niiden lasten perusturvallisuus horju jos joskus saavat sisaruspuolia :D vai ihan tosissasi meinaat, että lapsille ei koskaan saa tehdä sisaruksia tai ne traumatisoituu? Vai meneekö se niin, että sinä saat tehdä, mutta mies ei? [/quote] Se mies on 40-vuotias, voisi jo aikuistua. Tylsää olla ainoa joka tajuaa ap:n pointin tässä. [/quote] Eikö aikuiset niitä lapsia yleensä tee? Onko lasten saaminen lapsellista? Hyvin kerkeää vielä jonkun parikymppisen pimatsun kanssa toiselle kierrokselle. Ja hyvällä tsäkällä saa just semmosen perhe-elämän mitä on aina halunnut, semmosen mikä ei ap:n kanssa onnistunut. Kerroppa ap miksi mies petti? Menikö sulla haarat kiinni heti kun sait lapset? Mies halusikin parisuhteen, eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote] Miksi mies vääntäisi uuden satsin pentuja, jos haluaakin parisuhteen eikä leikkiä pelkkää isää? [/quote] Koska haluaa parisuhteen ja olla perheenisä. Kato ei nää normaalisti sulje pois toisiaan. Kaikki ei muutu lapsen myötä pelkiksi äideiksi ja isiksi. Toisilla on siinä edelleen se parisuhdekin jossa kumppani on myös rakastaja ja puoliso, eikä pelkkä "lasteni isä". Perhe elämä voi olla ihanaa ja antoisaa JOS siihen osaa liittää sen parisuhteen mukaan. Mun mies erosi eksästään juuri siksi, että parisuhde muuttui täysin vanhemmuudeksi. Hän ei halunnut sellaista perhe-elämää. Minun kanssani sai semmoisen elämän, kun halusi. Eli saa kasvattaa joka päivä omia lapsiaan rakastavan ja huomioivan naisen kanssa, joka himoitsee miestään.

[/quote]

Kunnes lähtee kolmannella rundille ;)

Vierailija
76/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:59"]

No, ei ehkä voida pakottaa, mutta varmasti sitä myös teille suositellaan, eli vko-vko systeemiä, enkä ymmärrä, miksi et siihen suostuisi, jos mies on siihen halukas. Nolo ehdotus, että jättäis sulle lapset, eikä edes tapaisi, kasvahan vähän, vaikka vituttaa, et rupea kostamaan lastesi vuoksi.

[/quote]

Minusta ei ole lapsia kohtaan oikein, että lapset ovat joka toinen viikko isällään ja isällä aina omalla hoitoviikollaan uusi naisystävä lapsille esiteltävänä. Avioero, kodin menetys ja kahden uuden kodin saaminen tilalle on lapsille muutenkin suuri koettelemus. Ja kun siihen isä tuo vielä vaihtuvia uusia naisia, joiden mukana tulee mahdollisesti sisaruspuolia niin kyllä kaikki perusturvallisuus järkkyy lapsieni elämässä.

Jos lapset olisivat edes suurimman osan ajasta luonani niin heillä oli olisi yksi "pääkoti". Minä en vaihtele miehiä ja kuljeta viikottain uusia kaksilahkeisia kotiini. Elämä minun luonani on tasaisempaa. En tietenkään estäisi lapsen menoa isälleen useammin kuin joka toinen viikonloppu, jos haluavat käydä useammin. Mutta epäilen sitä, onhan se lapsillekin kova paikka kun äidin tilalle astuu joukko parikymppisiä vaihtuvia pimatsuja.

ap
[/quote]

Siis oletko varma, että mies toimii noin. Minusta vaikuttaa, että katkeruus saa sut näkemään tilanteen muuna kuin se oikeasti on. Jo pelkkä ero on rankka prosessi lapsille. Mitähän mahtaa tehdä se, että käytät niitä vielä koston välikappaleena. Mun mielestä ajatuksenkin tasolla törkeää. Kyseessähän ei ole vanhemman oikeus lapsiin vaan lasten oikeus molempiin vanhempiin.

Vierailija
77/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten meillä menee tosi hyvin jutut tiedetään. Meilläkin meni "tosi hyvin", ennenkuin ilmoitin että avioero tulee. Minun ex-vaimoni mielestä kaikki oli hyvin koska seksielämä oli loppunut kokonaan ja ukkokin oli lopettanut vonkaamisen. Uusia naisia iskin vasta eron jälkeen. Viikko viikko systeemi käytössä.

Vierailija
78/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:41"]Nämä naisten meillä menee tosi hyvin jutut tiedetään. Meilläkin meni "tosi hyvin", ennenkuin ilmoitin että avioero tulee. Minun ex-vaimoni mielestä kaikki oli hyvin koska seksielämä oli loppunut kokonaan ja ukkokin oli lopettanut vonkaamisen. Uusia naisia iskin vasta eron jälkeen. Viikko viikko systeemi käytössä.
[/quote]
Niin täytyy vielä sanoa että tämä on kätevää: vuoroviikoin sinkkuna ja perheenisänä. Mutta ei milloinkaan eukkoa sättimässä. Ei kiirettä sitoutua.

Vierailija
79/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin lastenvalvoja niin vaatisin, että meette pariterapiaan ja miettisitte asioita ihan kunnolla.

Vierailija
80/96 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:59"] No, ei ehkä voida pakottaa, mutta varmasti sitä myös teille suositellaan, eli vko-vko systeemiä, enkä ymmärrä, miksi et siihen suostuisi, jos mies on siihen halukas. Nolo ehdotus, että jättäis sulle lapset, eikä edes tapaisi, kasvahan vähän, vaikka vituttaa, et rupea kostamaan lastesi vuoksi. [/quote]   Minusta ei ole lapsia kohtaan oikein, että lapset ovat joka toinen viikko isällään ja isällä aina omalla hoitoviikollaan uusi naisystävä lapsille esiteltävänä. Avioero, kodin menetys ja kahden uuden kodin saaminen tilalle on lapsille muutenkin suuri koettelemus. Ja kun siihen isä tuo vielä vaihtuvia uusia naisia, joiden mukana tulee mahdollisesti sisaruspuolia niin kyllä kaikki perusturvallisuus järkkyy lapsieni elämässä.   Jos lapset olisivat edes suurimman osan ajasta luonani niin heillä oli olisi yksi "pääkoti". Minä en vaihtele miehiä ja kuljeta viikottain uusia kaksilahkeisia kotiini. Elämä minun luonani on tasaisempaa. En tietenkään estäisi lapsen menoa isälleen useammin kuin joka toinen viikonloppu, jos haluavat käydä useammin. Mutta epäilen sitä, onhan se lapsillekin kova paikka kun äidin tilalle astuu joukko parikymppisiä vaihtuvia pimatsuja.   ap [/quote] Siis oletko varma, että mies toimii noin. Minusta vaikuttaa, että katkeruus saa sut näkemään tilanteen muuna kuin se oikeasti on. Jo pelkkä ero on rankka prosessi lapsille. Mitähän mahtaa tehdä se, että käytät niitä vielä koston välikappaleena. Mun mielestä ajatuksenkin tasolla törkeää. Kyseessähän ei ole vanhemman oikeus lapsiin vaan lasten oikeus molempiin vanhempiin.

[/quote]

No ei kai kukaan varma voi olla, mutta mies on aika epätoivoinen naisten suhteen. Olin hänen kanssaan pari viikkoa sitten yhdessä ruokakaupassa. Minä työnsin kärryjä ja mentiin leipäosastolle. Ja mies yritti jo siinä tehdä tuttavuutta jonkun täysin tuntemattoman noin 25v blondin kassa, naisella oli noin 4v lapsi mukana. Katsoin siinä ihan hoomoilasena, että mitä v*ttua. Mies siis menee leipätiskillä naisen luo, ihan viereen 10 cm päähän lähes ihokosketukseen, alkaa tuijottamaan suoraan silmiin ja juttelemaan. Ja se tuijotus ei ole mikään ohimenevä vilkaisu vaan jää siihen moneksi minuutiksi ja oikeen anelevasti tuijottaa pää vinossa silmiin. Suoraan sanottuna näyttää siltä kuin olisi joku rapsuttamista aneleva koiranopentu, jolta kuola valuu suusta. Siis tekeekö teidän muiden miehet noin? Ja se on teistä normaalia?

Tämä tapaus nyt vaan kuvaa sitä, että koko ajan sillä on jotain bongausta käynnissä. Netissä, käy kahvilassa lapsen kanssa ja lapsi kertoo, että " se täti joka meidän kanssa joi kahvia samassa pöydässä". Ja kun itse kysyn mieheltä että mikä täti, niin vastaukseksi saan, että "kyllä mulla on oikeus". Toki on oikeus, mutta minusta pitää ensin erota vaimosta ja sitten alkaa pelaamaan muiden kanssa eikä puolustella avioliitossa ollessakin on oikeus. Että näin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme