Törkeä Mika Pohjonen!
Pitihän tämä arvata! Heti kun painoa putoaa niin otetaan uusi akka kehiin. Ensin Heidi on häntä palvellut 20v öisinkin laittamalla herralle ruuat valmiiksi, kun tulee keikoiltaan. Sen jälkeen katsellut "laulavaa lihapullaa" järkyttävän ylipainon kera vuosikaudet. Ja nyt kun herra vaivautuu tekemään itsensä eteen jotain niin Heidi heivataan ja unohdetaan perhe ja 7+9v tytöt. Huh huh että ottaa aivoon mokoma äijä! :(
Kommentit (154)
No kerrohan nyt ihmeessä, kuka se pariskunnan toinen osapuoli sitten on? Burgeri vai keiteli?
HESE!!!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:20"]
Näin miehenä muistan vain sen, että jossain haastattelussa ko. parisuhteessa ilmeisesti tuo Heidi hieroi miehen jalkoja "joka ilta" että mies pystyi nukahtamaan. Siinä sitä on tasa-arvoa.
[/quote]
Minä taas muistan suhteen alkuajoilta haastattelun, jossa M.P. kertoi olevansa niin pedantti, että itämaisten mattojen hapsujen oli oltava suorassa. Toivoin sen olevan vitsi, mutta muistaakseni juttu jatkui, että herra itse suoristi mattojen hapsut, jos niiden asennossa oli korjattavaa.
Burgerin fb:n kansikuvassa on kahdet jalat mökillä. Aika selvä tapaus, vaikka muka kiistääkin kaiken.
Mulla oli kans yks muija joka aina suoristi niitä vitun maton hapsuja. Onneks tajusin erota!
Ne toiset jalat on Aira Samulinin jalat.
Ulla on Mikan sparrari, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Ja assistentti. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:31"]Ulla on Mikan sparrari, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Ja assistentti. :D
[/quote]
Ja sielujen sympatiaa on tunnettu alusta asti :D
Mitähän kuuluu Ulliksen toimenkuvaan? Huuteleeko lavan reunalla kannustushuutoja könsikkäälle? Kipitteleekö kioskilta hampurilaisia, kun könsikkäällä on nälkä? Ja ystäviä vain ollaan juu...
Nallekarhu sielujen kumppani "vain ystävä" mitä helvettiä tuo äijän kutale assarinsa kanssa purkaa tuntojaan jos puheväleissä vikaa vaimon kanssa? Koettas vaimon kanssa jutella. Mutta ei, "nallekarhu" on löytänyt olkapään jota vasten itkeä ja kohta tulevat pariskuntana esiin. Ei kestänyt äijä vaimonsa menestystä.
Voihan sitä assariksikin sanoa... Miksi tuo purilainen lehdissä hehkuttaa syvää ystävyyttä? Fiksu olis hiljaa vain.
Sparraaja = harjoitusvastustaja
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:45"]Sparraaja = harjoitusvastustaja
[/quote]
:D sivellyt ja kehunut
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:24"]Burgerin fb:n kansikuvassa on kahdet jalat mökillä. Aika selvä tapaus, vaikka muka kiistääkin kaiken.
[/quote]
On kyllä niin selvä tapaus. Oikein märkä rätti vaimon kasvoille.
Ullis on sitäpaitsi virolainen.
Mikä tragedia Ullalla on ollut? Puhuu Facebookissa Merikesta, jolle menee sytyttämään kynttilän. Lapsiko kuollut?
Minä uskon teoriaan että palveltuaan Mikaa vuosikausia, rapsutettuaan niskaa ja kannettuaan pekonipatonkeja yömyöhään eteen Heidin heräsi, että on itsekin olemassa. Mika ei tätä kestänyt, oloa yksin, lasten kanssa koska oli jo lähtökohtaisesti palveltava egoisiti ja vuosien varrella tottunut siihen ettei tarvitse kuin lihoa sohvalla laulamisen lisäksi.
Eivätkö aikuiset, koululaisten vanhemmat, ihmiset osaa riidellä keskenään ja olla käyttämättä mediaa lyömäseena = antavat joko rahasta tai tyhmyyttään lööppiaineksia medialle joka tienaa tällä erolla. Ero on muutoinkin vaikea lapsille, saatika kun vanhemmat riekkuvat pitkin lehtiä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:14"]
Minä uskon teoriaan että palveltuaan Mikaa vuosikausia, rapsutettuaan niskaa ja kannettuaan pekonipatonkeja yömyöhään eteen Heidin heräsi, että on itsekin olemassa. Mika ei tätä kestänyt, oloa yksin, lasten kanssa koska oli jo lähtökohtaisesti palveltava egoisiti ja vuosien varrella tottunut siihen ettei tarvitse kuin lihoa sohvalla laulamisen lisäksi.
[/quote]
Tai jos pekonipatonkeja kannettiin sänkyyn, jotta mies pysyisi ylipainoisena eikä niin houkuttelevana. Vihdoin Mika ymmärsi tämän ansan ja alkoi irrottautua, ensin kiloista ja sitten suhteesta.
No, ihan vakavasti puhuen, on puolisoita, jotka saattavat mustasukkaisesti kommentoida huomattavastikin ylipainoisen laihdutusta tyyliin: ketä varten oikein laihdutat, minulle olet hyvä just noin.
Lukekaan vain seiskaa ja iltistä. Suosittelen hesaria, jos tiedätte...