Jotkut karsastavat Lidliä, vaikka siellä käyvät varakkaat. Oma suhtautumisesi Lidliin?
Minusta sieltä saa pilkkahinnalla monta pussia ruokaa ja asiointi on nopeaa ja vaivatonta, koska liike ei ole yhtä suuri kuin joku marketti. Mielestäni hyvä paikka käydä ostoksilla.
Kommentit (163)
Lähin kauppa minulle, oten asioin usein, vaikka rahan puolesta voisin käydä vaikka cittarissa. Hyvä kauppa, saa perusjutut. Jokut erikoiset ja juomat haen prismasta/k-superista, johon on jonkun verran enemmän matkaa.
Minua nyt ei hävetä tai tunne mitään paremmuutta siitä mistä ruokani ostan.
Lidlissä on se vika että siellä pyörii kaikki nistit ja spurgut. Voisin alkaa käymään siellä jos siivoavat nuo pois häiritsemästä.
Vain hienostelijat karttavat Lidliä. Olen itse kohtuullisen varakas ja tietenkin käyn Lidlissä, tosin joskus myös Stockalla. Iloitsen joka kerta Lidlin hinnoista, miksi maksaisin enemmän kuin on pakko, kun säästäminen siellä helposti onnistuu. Sitä paitsi Lidlissä on paljon tuotteita, mitä ei muualta saa. Omia suosikkejani mm. lähes ilmaiset paperinenäliinat, laadukkaat WC- ja talouspaperit, Milbonan juustot, hummus ja pesto, riisikakut, jauhot ja ryynit, hyvä turkkilainen jogurtti, kukat, paistopisteen leivät ja patongit, tuoreet vihannekset paljon edullisempia kuin muualla, voisin jatkaa luetteloa kymmenillä suosikeilla. Voisihan ajatella niin, että se varakkuus lisääntyy nimenomaan siksi, kun käydään Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vain hienostelijat karttavat Lidliä. Olen itse kohtuullisen varakas ja tietenkin käyn Lidlissä, tosin joskus myös Stockalla. Iloitsen joka kerta Lidlin hinnoista, miksi maksaisin enemmän kuin on pakko, kun säästäminen siellä helposti onnistuu. Sitä paitsi Lidlissä on paljon tuotteita, mitä ei muualta saa. Omia suosikkejani mm. lähes ilmaiset paperinenäliinat, laadukkaat WC- ja talouspaperit, Milbonan juustot, hummus ja pesto, riisikakut, jauhot ja ryynit, hyvä turkkilainen jogurtti, kukat, paistopisteen leivät ja patongit, tuoreet vihannekset paljon edullisempia kuin muualla, voisin jatkaa luetteloa kymmenillä suosikeilla. Voisihan ajatella niin, että se varakkuus lisääntyy nimenomaan siksi, kun käydään Lidlissä.
Aivan varmasti olet juu. Ainoa yh koko lähiössä joka kykenee ostamaan itse ruokakassin edes kerran kuussa.
Meillä päin ihan kaikenlaisten ihmisten kauppa.
Tosin nistit ja juopot puuttuvat.
Mutta muuten on rikkaita, köyhiä ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään .Onpa siellä hinnat kallistunut kovasti 4 ssä päivässä. Tosi kallista.
Joka kaupassa on tullut hintaa 6-10 snt määrättyihin tuotteisiin.. tai enemmän
Kaikki tavarat kauppojen hyllyihin tulevat rekoilla ja polttoaine on kallistunut huomasti viimeaikoina. Pakkohan sen on näkyä hinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on ihan kotimaisia elintarvikkeita nykyään myös. Ei K ja S ryhmien kaikki tuotteet ole suomalaisia tai edes laadukkaita. K menu ehkä pahinta roskaa ikinä. Jotkut nuudelit oli Kiinassa tehty, en muista oliko k vai s.
Ei kai kotimaisia nuudeleita edes ole markkinoilla.
Totta kuitenkin, että esim Pirkka-tuotteissakin on ulkomaalaisia tuotteita. Muutoinkin sekä Lidlistä että S- ja K-kaupoista löytyy sekä ulkomaalaisia että kotimaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet juu. Ainoa yh koko lähiössä joka kykenee ostamaan itse ruokakassin edes kerran kuussa.
En ymmärrä tällaisia kommentteja. Hän sanoi juuri olevansa kohtuullisen varakas. Etkö osaa lukea?
Lidli ei ole enää ns köyhien kauppa. Kaikki kallistunut huomattavasti. Sam kun kävis smarketissa. Prismakin on halvempi.
Lidl on minusta erittäin hyvä kauppa. Ostan sieltä paljon, mitä ei muualta saa. Raakamaito juustoja, tuoreita pähkinöitä, gluteenittomia tuotteita. Pieniä kesäkurpitsoja, lohta ym.
Lisäksi sieltä saa tärkeitä kausituotteita, hyvät pyykinpesuaineet, cien sarja on hyvä ym.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ulkomaiset juustot ovat tönkkö suolaisia !!!
Pohjolan maito hirveetä kuraa ! !! Onko siihen lisätty vettä vai mitä..
Ulkolaista lihaa en osta...
Siis hyvin vähän sieltä ostaisin.
Käyn noin pari - kolme kertaa vuodessa Lidlissä.
Sieltä saa myös kotilaista lihaa.
Käyn yleensä kerran viikossa hamstrailemassa tarjoukset ja muutamat tuotteet, jotka selvästi voittavat s-ryhmän vastaavat. Muutoin käyn S-marketissa ja Prismassa, joissa voi ostella vapaammin mitä huvittaa (koska valikoima on laajempi).
Perheemme vakiokauppoja, itsellä tulot yli 50000 e vuodessa. Monia hyviä ja edullisia tuotteita mm.wc- paperi, testivoittaja nestemäinen pyykinpesuaine, kivennäis- ja makuvedet jne.jne.
Jotkut kokeilemani tuotteet ovat olleet huteja, mutta suurimmasta osasta päivittäin käyttämiäni tuotteita olen löytänyt mieluisat vaihtoehdot. Ne tuotteet mitä en Lidlistä saa haen isoina satseina muista kaupoista jolloin ei tarvitse käydä viikoittain kuin Lidlissä.
En käy Lidlissä laisinkaan. On köyhien ja vähävaraisten kauppa, jossa asioivat kaikki aina vähävaraisiin opiskelijoihin, perheisiin ja eläkeläisiin unohtamatta juoppoja ja narkkareita.
Pienemmällä paikkakunnalla asuessa LIDL on ylivoimaisen halpa kun vaihtoehtona ovat S-Market ja K-Supermarket... niin ei tarvitse miettiä kahta kertaa kun sinne suunnistaa...
Vierailija kirjoitti:
Lidli ei ole enää ns köyhien kauppa. Kaikki kallistunut huomattavasti. Sam kun kävis smarketissa. Prismakin on halvempi.
Et taida sitten paljon kaupoilla käydä koska kyllä täälläpäin S-Market ja K-Supermarket ovat huomattavasti kalliimpia ja niiden tuotteet ne vasta ovatkin kallistuneet... eikä tässä ole enää muutenkaan mitään järkeä tässä Suomen kalleudessa, kurkku 5 euroa kilo, kahvipaketti melkein 6 euroa, ja että pääsee hakemaan ruokaa niin polttoaine maksaa 2 euroa litra ja että pääsee tekemään ruokaa niin sähkölaskua saa maksaa kahdella laskulla yhä enemmän ja enemmän... siihen sitten päälle verot ja verojen verot... todella surkea maa jossa köyhdytään nyt kovaa vauhtia...
Aika harvoin tulee käytyä. Sieltä ei saa kaikkea tarvittavaa ja lisäksi aina joutuu jonottamaan koska kassoja on yleensä vain yksi auki, Prismassa ei tarvitse jonottaa.
Helsingissä Lidl ahdas, on tungosta ja paha haju.
Käyn siellä yleensä viikonloppuisin koska vieressä Alko.