Minkä ikäisenä alkoi ensimmäinen vakava parisuhteesi?
Ja määritellään vakava nyt vaikka niin että on oltu vähintään vuoden yhdessä.
Itse olen kohta 21v eikä tällaisia ole vielä ollut ollenkaan. Pisin parisuhteeni kesti 4kk. :/
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:20"]
Naisille se on niin helppoa kun ei tarvi itse tehdä mitään saadakseen parisuhteen ja kaikki tulee valmiina. Ja alapeukkuja seuraa totuuden sanomisesta...
[/quote]
Mitä sä tällä tarkoitat?
Meidän suhde alkoi, kun tavattiin ihka ekaa kertaa. Mieheni käveli ohi ja seuraavalla kerralla istahti ravintolassa viereeni. Siitä se ajatus sitten lähti. Sielunkumppanin kun kohtaa, niin ei tarvii edes ns. panostaa. Kaikki lutviutuu.
Olemme olleet onnekkaita.
[/quote]
Mitäkö tarkoitan? Sitä että kaikki naiset vain istuu persellään kuin vitun possut ja odottaa että mies tekee aina aloitteen.
Toki tällä palstalla saa alapeuut totuuden esiin tuomisesta..
[/quote]
Pientä yleistystä ilmassa....
En olisi naimisissa tuon miehen kanssa jos MINÄ en olisi tehnyt aloitetta.
14v. Sen piti olla silloin vain "eka ihastus", mutta nyt ollaan 20v, edelleen yhdessä ja onnellisesti naimisissa :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:20"]
Naisille se on niin helppoa kun ei tarvi itse tehdä mitään saadakseen parisuhteen ja kaikki tulee valmiina. Ja alapeukkuja seuraa totuuden sanomisesta...
[/quote]
Mitä sä tällä tarkoitat?
Meidän suhde alkoi, kun tavattiin ihka ekaa kertaa. Mieheni käveli ohi ja seuraavalla kerralla istahti ravintolassa viereeni. Siitä se ajatus sitten lähti. Sielunkumppanin kun kohtaa, niin ei tarvii edes ns. panostaa. Kaikki lutviutuu.
Olemme olleet onnekkaita.
[/quote]
Mitäkö tarkoitan? Sitä että kaikki naiset vain istuu persellään kuin vitun possut ja odottaa että mies tekee aina aloitteen.
Toki tällä palstalla saa alapeuut totuuden esiin tuomisesta..