Tasokkaan miehen vaikea löytää tasokasta naisseuraa
Olen ns. tasokas mies, ja törmännyt ongelmaan, että tasokkaita naisia todella vähän. Tavikset eivät kelpaa, koska haluan kaltaiseni tasokkaan seuralaisen. Mikä neuvoksi? Onko täällä muita tasokkaita meihiä, joilla sama ongelma?
Kommentit (13)
Tasokas nainen kuulostaa kalliilta huoralta (ja näyttää Paula Koivuniemeltä). Tasokas mies kuulostaa muuten vaan kamalalta. Jotkut sanat vaan on ihan oksettavia!
Pitkä, komeam hyvä vartalo, hyvin varustettu, hyvin koulutettu, johtavassa asemassa.
Se johtuu siitä, että olet epäsopivalla tavalla tyhmä. Tai sitten haet tasopillua (=yhdelle tasolle asettuvaa viivaa), koska kuvittelet että sinulla on tasomuna (= karvaton, höyhenetön ja kuoreton, eikä ikinä yli 90 asteen kulmassa, koska laki on ainakin joskus kieltänyt sen).
Aika hankala tilanne siis.
Itserakas öykkäri jää yksin. Voi kyynel.
Moi. ;) ;) Piti ottaa vähän tasoittavaa tässä samalla kun makoilen vaaka-tasossa. Tarkoittaako tämä sitä, että olen taskokas nainen? ;) ;)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:29"]Moi. ;) ;) Piti ottaa vähän tasoittavaa tässä samalla kun makoilen vaaka-tasossa. Tarkoittaako tämä sitä, että olen taskokas nainen? ;) ;)
[/quote]
Hö. Piti sanoa, että "tasokas nainen". Näemmä olut vei kirjoitustaidon mukanaan. :( :( Ota minut!
Mitä tarkoitat tasokkaalla?
Onko kyse vain ulkomuodosta?
Itse liitän tasokkuuden uusien asioiden oppimiseen, uteliaisuuteen, avoimuuteen ja muihin kivoihin luonteenpiirteisiin.
Tavallaan tämmöinen tavallinen tassukka voisi olla tasokas, kunhan vain pääsee sen yli, että burberryä ei ole päällä eikä kauneusleikkaukset ole mun juttu.
"Ota minut!" =D Ottaisin, vaikka oonkin heteronainen, mutta ainakin kaljoitteluseuraksi! =D
Onko pellavansiemenistä jotain haittaa?
Huono.