Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok soittaa poliisi, jos minun omistamaan kotiin ex tuo naisiaan?

Vierailija
17.02.2022 |

Ex asuu vielä luonani, erottiin kolme viikkoa sitten. Annoin hänelle kuukauden aikaa hipsiä tiehensä. Kolmen viikon aikana on kaksi muikkelia istunut mairean näköisenä minun keittiössäni aamukahvilla tukka sotkussa ja meikit levinneenä. Toinen luikki äkkiä karkuun, kun selvisi, että talo on minun, mutta toinen on ollut nyt pari päivää ja suoraan sanoi, että mulla pitää lähteä. Ei usko, että talo on mun, onhan mies sentään rakennusmestari (hah, ei ole töitä tehnyt kymmeneen vuoteen). Onko jo poliisin paikka? Miehellä on kuitenkin vielä ensi viikon alkuun lupa asua.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole kirjoilla, niin pihalle vaan molemmat. Soitat vaan poliisit paikalle, etteivät suostu lähtemään vapaaehtoisesti. 

Vierailija
162/164 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että joku ap:n kaltainen nainen on oikeasti olemassa:

tuollaiset herrasmiessopimukset kuukauden asumisoikeudesta raukevat siihen hetkeen, kun herrasmies osoittautuu mulkuksi. Sillä sekunnilla vanha sopimus raukeaa ja mennään uuden systeemin mukaan, joka on se, että asunnon omistaja/asukas/haltija sanelee mitä asunnossa tapahtuu ja ei tapahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhan häirinnästä voisi soittaa poliisille kun se ex siellä pamputtaa niitä lutkia niin että heteka raikaa.

Vierailija
164/164 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei muuten ole maininnut oliko suhde avioliitto, avoliitto vai joku muu.   

Eiköhän ole se joku muu koska mies ei ole kirjoilla ap:n talossa vaan hänellä on koti muualla.