Onko ok soittaa poliisi, jos minun omistamaan kotiin ex tuo naisiaan?
Ex asuu vielä luonani, erottiin kolme viikkoa sitten. Annoin hänelle kuukauden aikaa hipsiä tiehensä. Kolmen viikon aikana on kaksi muikkelia istunut mairean näköisenä minun keittiössäni aamukahvilla tukka sotkussa ja meikit levinneenä. Toinen luikki äkkiä karkuun, kun selvisi, että talo on minun, mutta toinen on ollut nyt pari päivää ja suoraan sanoi, että mulla pitää lähteä. Ei usko, että talo on mun, onhan mies sentään rakennusmestari (hah, ei ole töitä tehnyt kymmeneen vuoteen). Onko jo poliisin paikka? Miehellä on kuitenkin vielä ensi viikon alkuun lupa asua.
Kommentit (164)
Miksei ex saisi kotiinsa tuoda vieraita? Törppöä käytöstä exältä, muttei poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ex saisi kotiinsa tuoda vieraita? Törppöä käytöstä exältä, muttei poliisiasia.
No jos vieras yrittää häätää talon omistajaa?
Kun exä siellä asuu, on hänellä oikeus tuoda vieraita kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraalle kerrotaan, ettei omistaja ole mihinkään lähdössä. Mikäli vieras käy uhkailemaan, niin poliisille voi silloin soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraalle kerrotaan, ettei omistaja ole mihinkään lähdössä. Mikäli vieras käy uhkailemaan, niin poliisille voi silloin soittaa.
Vieraalle ei mene jakeluun, että nainen on talon omistaja. Niinhän tuossa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä vieraalla oikeus käskeä talon omistajaa häipymään ilman seuraamuksia?
Exäsi on sulla vähän niinkuin vuokralaisena, sun täytyy sille sanoa ettei tuo vieraita, jos ne sua häiritsee.
Jos naiset ei muuta kuin maireilevat ja sössöttävät, niin ei ole poliisiasia. Itse en naisena menisi miehen luo, jos siellä exä vielä asuisi...
Onneksi enää viikko? Vai onko ukko edes lähdössä, vai meinaako asua siellä loputtomiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä vieraalla oikeus käskeä talon omistajaa häipymään ilman seuraamuksia?
On tietysti. Eri asia jos käsiksi käy.
Jos ex on virallisesti asunnossa kirjoilla se on hänenkin kotinsa.
Onko naiset olleet kauniita? Minusta ne on aina aamulla söpöjä.
Talon omistajana sulla on oikeus sanoa vieraalle, että antaapa heittää siitä ja jos ei lähde, niin sitten poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraalle ei mene jakeluun, että nainen on talon omistaja. Niinhän tuossa lukee.
Omistajuudella ei ole mitään merkitystä. Omistaja saa olla kodissaan. Exä saa olla kodissaan ja exä saa kutsua kotiinsa vieraita. Mikäli vieras kertoo omistajalle, että omistajan pitäisi lähteä pois, niin asia ei sellaisenaan vaadi poliisia. Mikäli vieras uhkailee omistajaa, niin asia kaipaa poliisia. Mikäli omistaja uhkailee vierasta, niin asia kaipaa poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Talon omistajana sulla on oikeus sanoa vieraalle, että antaapa heittää siitä ja jos ei lähde, niin sitten poliisi.
Omistussuhteella ei ole mitään tekemistä asian kanssa vaan sillä ketä asunnossa on kirjoilla.
Jos mies on siellä kirjoilla, niin et välttämättä saa häntä noin nopeasti muuttamaan pois. Hänellä on oikeus etsiä uusi asunto ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ex on virallisesti asunnossa kirjoilla se on hänenkin kotinsa.
Ja käräjäoikeus on ainoa taho joka voi miehen häätää asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä kuule näitä miehiä on pilvin pimein, jotka elää naisen siivellä ja eron sattuessa ei millään lähdetä siitä mukavasta kodista ja tuodaan sitten naisiakin, kun on unohdettu, että eihän se talo mun ollutkaan...
Sota poliisit heti ja tee ilmoitus kotirauhan rikkomisesta sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Hohh,hohh,hoijaa 😂😂